Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניתוק הכבל של לוח השעונים לא מוחק שום מידע האגור בזיכרון המחשב.

 

לפני ניתוק הכבל כבה את כול הצרכנים ברכב והוצא את המפתח מהסווי'ץ !!

גם כאשר אתה מחליף פיוזים שרופים יש להוציא את המפתח מהסווי'ץ אחרת תרשם תקלה במחשב הרכב.

 

 

מאחורי לוח השעונים קיים פלאג בעל 32 פינים יש לנתקו ואז להוציא את לוח השעונים.

 

אני מכיר את הגולף שברשותך כמו את כף ידי, לכן אני שוב פעם אומר לך גש למוסך רון שיבדוק לך למה לוח השעונים פורק, אין סיבה להתעסק עם לוח השעונים גם במידה ומישהו ניסה לפרוץ לרכב.

 

האם הזמזם שנמצא מאחורי לוח השעונים עובד כאשר אתה משאיר אורות דולקים ופותח את הדלת ? אולי זו הסיבה.

 

תראה אני מנסה לעזור לך כי רכשת את הרכב רק לפני מספר ימים, במידה וקיימת בעיה שהסתירו ממך עדיין תוכל לנסות לשנות דברים.

איזה כייף לי :)

פורסם
ניתוק הכבל של לוח השעונים לא מוחק שום מידע האגור בזיכרון המחשב.

 

לפני ניתוק הכבל כבה את כול הצרכנים ברכב והוצא את המפתח מהסווי'ץ !!

גם כאשר אתה מחליף פיוזים שרופים יש להוציא את המפתח מהסווי'ץ אחרת תרשם תקלה במחשב הרכב.

 

 

מאחורי לוח השעונים קיים פלאג בעל 32 פינים יש לנתקו ואז להוציא את לוח השעונים.

 

אני מכיר את הגולף שברשותך כמו את כף ידי, לכן אני שוב פעם אומר לך גש למוסך רון שיבדוק לך למה לוח השעונים פורק, אין סיבה להתעסק עם לוח השעונים גם במידה ומישהו ניסה לפרוץ לרכב.

 

האם הזמזם שנמצא מאחורי לוח השעונים עובד כאשר אתה משאיר אורות דולקים ופותח את הדלת ? אולי זו הסיבה.

 

תראה אני מנסה לעזור לך כי רכשת את הרכב רק לפני מספר ימים, במידה וקיימת בעיה שהסתירו ממך עדיין תוכל לנסות לשנות דברים.

 

מרק תודה.

אכן, זמזם האורות והדלתות אינו עובד!

זה רשום ברשימת הבדיקות שאבצע אצל רון... אני מקווה למצוא זמן להיכנס אליו בימים הקרובים.

 

היו לי מס' דקות פנויות מוקדם יותר ויצאתי לפרק את הלוח ולנסות למצוא דרך לעגן אותו למקומו.

לצערי אני רואה את התגובה שלך רק לאחר מעשה.

המפתח היה בסוויץ' כשניתקתי את הכבלים והאזנתי גם לרדיו.

מאז שחיברתי את הכל חזרה, דולקת לי הנורה של כריות האויר. האם יש משהו שאני יכול לעשות כדי לאפס אותה או שגם זה רק אצל רון?

 

אני מקווה מאוד שלא הבנת אחרת, אני מעריך מאוד את הפידבק שלך ושל האחרים!!

 

רפי.

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

פורסם

את נורת התקלות מכבים באמצעות סורק תקלות ייעודי או באמצעות תוכנת VAG COM, ניחשת נכון - אצל רון (או בכל מוסך צ'מפיון שאתה אולי מעוניין להעשיר את קופתו).

פורסם
מרק תודה.

אכן, זמזם האורות והדלתות אינו עובד!

זה רשום ברשימת הבדיקות שאבצע אצל רון... אני מקווה למצוא זמן להיכנס אליו בימים הקרובים.

 

היו לי מס' דקות פנויות מוקדם יותר ויצאתי לפרק את הלוח ולנסות למצוא דרך לעגן אותו למקומו.

לצערי אני רואה את התגובה שלך רק לאחר מעשה.

המפתח היה בסוויץ' כשניתקתי את הכבלים והאזנתי גם לרדיו.

מאז שחיברתי את הכל חזרה, דולקת לי הנורה של כריות האויר. האם יש משהו שאני יכול לעשות כדי לאפס אותה או שגם זה רק אצל רון?

 

אני מקווה מאוד שלא הבנת אחרת, אני מעריך מאוד את הפידבק שלך ושל האחרים!!

 

רפי.

 

לא נורא !

 

1. איפוס נורת חיווי כריות אוויר רק בעזרת מחשב שנמצא במוסכים.

 

2. הזמזם לא עובד כי יש לך תקלה במנגנון נעילת הדלת וכנראה שגם האור הפנימי לא נדלק לך כאשר אתה פותח את דלת הנהג בדוק וחזור לדווח.

איזה כייף לי :)

פורסם
לא נורא !

 

1. איפוס נורת חיווי כריות אוויר רק בעזרת מחשב שנמצא במוסכים.

 

2. הזמזם לא עובד כי יש לך תקלה במנגנון נעילת הדלת וכנראה שגם האור הפנימי לא נדלק לך כאשר אתה פותח את דלת הנהג בדוק וחזור לדווח.

 

הזמזם כאמור אכן לא עובד.

התאורה הפנימית דוקא כן אבל רק האחוריות מגיבות בשלב זה, הקדמית לא עובדת משום שהמתג ביחידת התאורה שבור ואני צריך להחליף מתג אבל מנגנון הדלת דוקא כן מדליק את התאורה הפנימית.

 

לגבי שאלתך לגבי צבע נוזל הקירור, האמת היא, שהוא נראה שקוף למדי, אפילו לא ירקרק כמו שציפיתי.

אגב, את משקעי השומן, גילו בבדיקה דוקא בצד הפנימי של מכסה מיכל המים ולא במים עצמם.

אני יבקש מרון לבדוק גם את זה כשאגיע אליו...

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

פורסם

צבע נוזל הקירור לא תקין וכנראה שלא טיפלו ברכב באהבה..:oops:

יש לבצע ניקוי למערכת הקירור ולמלא נוזל קירור G12 PLUS מקורי שצבעו אדום/וורוד, מחירו בסביבות 50 שקל עבור מיכל של ליטר וחצי ואתה צריך לקנות 2 מיכלים ולערבב עם מי ברז לשתייה ביחס של 60/40 לטובת המים.

אם אתה כבר עושה טיפול במוסך תכניס את נושא מערכת הקירור במקום הראשון בסדר העדיפות.

איזה כייף לי :)

פורסם
צבע נוזל הקירור לא תקין וכנראה שלא טיפלו ברכב באהבה..:oops:

יש לבצע ניקוי למערכת הקירור ולמלא נוזל קירור G12 PLUS מקורי שצבעו אדום/וורוד, מחירו בסביבות 50 שקל עבור מיכל של ליטר וחצי ואתה צריך לקנות 2 מיכלים ולערבב עם מי ברז לשתייה ביחס של 60/40 לטובת המים.

אם אתה כבר עושה טיפול במוסך תכניס את נושא מערכת הקירור במקום הראשון בסדר העדיפות.

 

רשמתי לפני!!

אני מתכוון לקפוץ לביקור אצל רון מחר בבוקר.

לצערי לא תיאמתי איתו את העניין, מקווה שיהיה לו זמן עבורי.

 

אעדכן בהמשך.

רפי.

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

פורסם

יש משהו שאני לא מבין:

אם מד הק"מ הוא דיגיטאלי, לא יהיה צורך לפרק את לוח השעונים אלא להתחבר למחשב הרכב ושם לשנות את הקילומטרז' שצרוב בזיכרון המחשב, כי למיטב הבנתי המסך בלוח השעונים פשוט כמו השעון שיש בדשבורד ואין בו שום אפשרות כיוון (להבדיל מהשעונים הישנים ששם היה כל המנגנון).

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

טוב, היום ביקרתי אצל רון (הבחור פשוט תותח).

ההתרשמות שלו מהרכב באופן כללי היא שהרכב במצב מצויין אבל סבל מהזנחה קשה (אפילו פושעת במקרים מסויימים).

הגעתי אליו לכמה בדיקות קטנות וכמה שאלות ויצאתי עם חצי אוטו חדש.

הוחלף:

- מאוורר רדיאטור ראשי

- מאוורר רדיאטור משני

- מיכל עיבוי

- שטיפת מערכת קירור ומילוי מחדש

- צינור נשם

- פלאנצ' מים (מדהים, הפלאנצ' שהיה לי באוטו ממש התפורר לו ביד, מזל שהוא עלה על זה)

- מנגנון חלון נהג

- פלאגים

- החלפת שמנים כולל פילטר

- פילטר אויר

- פילטר מזגן (היחידה שהיתה מותקנת באוטו היא המקורית שאיתה הוא יצא מהמוסך)

- רצועת מנוע

- רצועת תזמון ומותחן

בנוסף, סריקה ממוחשבת של האוטו העלתה שחיישן O2 לא עבד. החיישן הוחלף וכשהוצאנו את החיישן התקול הסתבר שמישהו עשה שם קומבינה וניסה להתאים לשם חיישן של גולף ישנה יותר.

 

יצאתי בנזק כספי לא קטן אבל עכשיו, כשהאוטו יישר קו, אני רגוע -)

 

רון והמכונאי שלו, איאן, פשוט מדהימים.

אין מילים על השירות והמקצועיות... יישר כח!!

 

לגבי לוח השעונים, רון העלה סברה שייתכן וניסו לפרוץ לרכב בעבר ותלשו את הלוח ע"מ להתחבר עם סוויץ' חלופי כדי לעקוף את האימובילייזר.

בכל אופן, מאחר והלוח תקין והצלחתי לאלתר משהו לעגן אותו למקומואני אניח לזה לבינתיים.

 

איאן מעריך שזמזם האורות והדלתות אינו עובד כתוצאה ממנגנון מנעול לא תקין.

לצערי לא היה לרון מנגנון במלאי וכבר היה מאוחר מכדי להשיג אחד, נאלצנו לדחות את העניין למועד אחר.

 

רון, כמו שביקשתי ממך... עכשיו האוטו מחייך :-)

תודה!

 

רפי.

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

פורסם

אני שמח שיצאת מאושר מהטיפול ולמדת שיעור חשוב, טיפול ברכב במוסך מורשה הייבואן הינו ערובה לטיפול נכון ומסור ברכב.

 

במידה ויש לך ידע בחשמל אוכל להסביר לך כיצד לתקן את מנגנון נעילת הדלת חינם אין כסף, מצידך תצטרך להשקיע כמה שעות של עבודה.

איזה כייף לי :)

פורסם
אני שמח שיצאת מאושר מהטיפול ולמדת שיעור חשוב, טיפול ברכב במוסך מורשה הייבואן הינו ערובה לטיפול נכון ומסור ברכב.

 

במידה ויש לך ידע בחשמל אוכל להסביר לך כיצד לתקן את מנגנון נעילת הדלת חינם אין כסף, מצידך תצטרך להשקיע כמה שעות של עבודה.

 

אכן, יצאתי מאושר!

את רון למעשה אני מכיר כבר כמעט עשור עם הפסקה ארוכה באמצע (טיפלתי אצלו בעבר עם אודי ישנה שהיתה לי). האיש באמת מקצוען ועוד יותר חשוב מזה, אחלה בנאדם.

 

שמע, אני לא יכול להעיד על עצמי כבעל ידע בחשמל.

אני יודע מעט ויש לי הרבה הגיון בריא, ושכל לדעת מתי אני עובר את סף היכולת האישית שלי.

נסה להסביר, אם ארגיש שזה מעל לרמתי, אתן לרון לטפל בזה בהזדמנות.

 

תודה מרק.

רפי.

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

×
×
  • תוכן חדש...