Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני קורא בפורום כמה ימים (למרות שמסתבר שנרשמתי אליו בעבר מתישהו).

בשבוע האחרון חיפשתי רכב (אחרי כמעט עשור על דו"ג) והיום בשעה טובה מצאתי את הרכב שלי.

התחדשתי בגולף סימן 4 2000סמ"ק והיא תהיה בבעלותי וברשותי מחר.

 

ועכשיו, לערימת השאלות המובטחת :-D

  • האם ישנו אתר כלשהו שבו אוכל למצוא פרטים שימושיים על הגולף ע"מ לא להטריד את הפורום בשטויות כגון מרווחי טיפולים, לחצי אוויר, בעיות נפוצות וכד' (עד שמישהו יפנה אותי לאתר שכזה, אשמח לדעת מה מרווח הטיפולים המומלץ ומה לחצי ניפוח הצמיגים לרכב זה)
  • האם יש להשיג בארץ ספר מכונאים לגולף כדוגמת היינס או שכמותו, ואיכן? אני אוהב ומסתדר לא רע עם טיפולים עצמיים וזאת בנוסף לאינפורמציה מצויינת לטעמי שספרים מסוג זה מספקים
  • בבדיקה שערכתי לרכב היום, הממצא הרציני היחיד שעלה היה הימצאות מעט שמן בנוזל הקירור וההמלצה היתה לבצע שטיפה וניקוי של מערכת הקירור ברכב.
    מה יכולה להיות הסיבה לזליגת שמן למערכת הקירור והאם ישש למישהו מושג מה העלות המשוערת של שטיפת המערכת כנדרש.

למומחי האודיו שביניכם: יש ברשותי מערכת סטריאו איכותית למדי ששימשה אותי עוד בימי הרכב העליזים שבעברי ואני אתקין אותה בגולף. אני לא זוכר מספרי דגמים אבל מדובר ברדיו-טייפ אלפיין (ללא מגבר פנימי), צ'יינג'ר אלפיין, קרוס אובר של סוני, סאב 12" של פיוניר עם מגבר סוני ועוד מגבר 4 ערוצים של אלפיין 12V ליתר הרמקולים באוטו. אני צריך לרכוש רמקולים לפנים האוטו.

כרגע המדף האחורי של האוטו אינו מכיל רמקולים והייתי מעדיף שלא לחתוך בו חורים ולשמור על מקוריות הרכב באם העניין אינו משמעותי מאוד לאיכות הסאונד.

  • האם איכות הסאונד מסאב בתא המטען + קומפוננט מקדימה תהיה איכותית בהנחה שהקומפוננט איכותי?
    מה שמטריד אותי בעיקר הוא המיקום של המיד-בס בתחתית הדלת באיזור הקרסוליים ואני חושש שהסאונד ייבלם ויתעוות בגלל רגלי הנוסעים/מושבים/ריפודים/חפצים על הרצפה וכו'.
  • האם התקנה של קומפוננט הן בדלתות הקדמיות והן באחוריות תהווה שיפור משמעותי לאיכות הסאונד או רק לעוצמתו?
  • האם הנוסעים מאחור "יסבלו" מסאונד עמוס בבס אם לא יותקנו מאחור (בדלת ו/או במדף) רמקולים?
  • מה גודל ההכנות בדלתות של הגולף? 5.25? 6.5? אחר?

ושאלה אחרונה...

ראיתי את שמו של מוסך רון עולה כאן כמה וכמה פעמים (בנימה חיובית).

אם זכרוני אינו מטעני, פעם כשהייתה לי אודי, טיפלתי אצל בחור חביב בשם רון ברח' המסגר בת"א (קרוב לצומת יצחק שדה). האם זהו אותו מוסך רון שמוזכר כאן לעיתים והאם אני צודק שההתרשמות ממנו הינה חיובית לטיפולים בגולף.

 

תודה מראש על כל התשובות ואני מקווה למערכת יחסים ארוכה, פורה והדדית עם יושבי הפורום.

ברוכים הנמצאים,

רפי.

 

נ.ב. - האם יש כאן מישהו שמתקין מערכות למחייתו ו/או כתחביב (אבל שיהיה מקצוען)? אם כן, יש לי מעט עבודה בשבילך, צור קשר בה"פ ונדסקס פרטים.

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

פורסם

ברוך הבא לפורום, ותתחדש עם הרכב.

 

אתה גולש פה כבר מספר ימים ועדיין לא ראית את זה ?

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=737

 

בכל מקרה, כדאי שאת השאלות הטכניות שלך תשאל בפורום הטכני ואת שאלות האודיו תשאל בפורום האודיו. (עם כותרת עניינית יותר).

תודה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

  • האם ישנו אתר כלשהו שבו אוכל למצוא פרטים שימושיים על הגולף ..... בעיות נפוצות וכד'

תיזהר שמרק10 לא יתפוס אותך. אין שום בעיות בגולף. רכב מושלם.

 

היצמד להנחיות של רז,ותוכל להסתתר מזעמו של מרק.

פורסם

"מוסך רון" נמצא ברח' המסגר 31 ת"א כשהוא ארוך ובקצהו המשרד ואחריו עוד מגרש חניה שלו והוא מתמחה ברכבי קונצרן פולקסווגן כך שסביר שאליו התכוונת.

לגבי מע' שמע גש אל "אלקטרונית" שברח' עמינדב 17 ת"א, טל' 03-5624679 ושמו צדוק והוא בעצמו עובד על המכונית בצורה מקצועית.

בברכה - רפי לין :idea:

פורסם

אופס. אכן פיספסתי את שישור החברים החדשים.

ההגיון הנחה אותי לרכז את כל ה'שטויות' הראשוניות שלי בפורום הכללי.

 

תודה על ההארה

רפי.

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

פורסם

תתחדש על הגולף

 

רשימת טיפולים מומלצת ראה בקובץ המצורף.

 

מה צבע נוזל הקירור ?

 

ספרות של HAYNES עבור גולף דור 4 ? יש ברשותיי ספר למכירה.

פנה בפרטי

 

רשימת חלפים מומלצת לטיפול 15K

 

1. מסנן שמן - תוצרת גרמניה FILTER-MANN למרווח טיפולים של K30 במחיר 60 שקל.

2. מסנן אוויר - תוצרת גרמניה MANN-FILTER במחיר 60 שקל.

3. מסנן דלק - מקורי של VW במחיר 80 שקל.

4. שמן מנוע - 40W5 של חברת LM סינטטי מלא בדרגת איכות SM מיכל של 5 ליטר במחיר 120 שקל.

5. נוזל בלמים - DOT 4 של חברת Delphi Lockheed 2 בקבוקים של 0.5 ליטר במחיר כולל של 40 שקל.

סה"כ 360 שקל

• מסנן שמן,מסנן אוויר,נוזל בלמים קניתי אצל 'צנטרל חלקי חילוף לרכב' ליד הפרסי ביצחק שדה.

• מסנן דלק קניתי אצל פליקס בטרבסקי.

• שמן מנוע קניתי אצל הפרסי לאחר מיקוח וחוסר סבלנות שלי ב-120 שקל. מחיר התחלתי של 130 שקל.

Pages from שרות בקרה-שרות קטן-לגולף-2.pdf

Pages from שרות בקרה-שרות קטן-לגולף.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

בקשר לשאלות האודיו

אני הייתי מציע לך לא לחתוך את המגש האחורי, קודם כל כי רמקולים על המגש מושכים את עיני הגנבים, שנית קומפוננט בדלת האחורית בהחלט יספק איכות טובה וטובה יותר מרמקול 6X9,

קומפוננט טוב מקדימה, ולדעתי תיהיה איכות טובה למדיי.

 

תתחדש על הרכב ושמור עליו ועצמך.

פורסם

חברים, תודה רבה על התגובות וההמלצות.

 

מרק - שלחתי לך ה"פ בעניין הספר.

אני אבדוק מחר, באור יום את צבע נוזל הקירור ואכתוב לך.

 

עכשיו, כשהרכב כבר אצלי, צצה לי עוד שאלה (ועמכם הסליחה אבל בטח יצוצו עוד בהמשך).

כאשר כיוונתי את מיקום ההגה, שמתי לב שישנו חופש בלוח השעונים, בדיקה של הלוח העלתה שהוא בעצם רק מונח במקומו וניתן ממש למשוך אותו החוצה עד שהכבלים נמתחים ורק אז הוא נעצר.

האם הוא אמור להיות חופשי בצורה כזאת או שחסרים איפשהו ברגים שמהדקים אותו לדשבורד?

 

אגב, יצרתי מיד קשר עם מוסך פולקסוואגן בראשל"צ ע"מ לבדוק מתי ובאיזה מד-אוץ הרכב ביקר בפעם האחרונה במוסך (מחשש לזיוף מד-אוץ או החלפתו).

עפ"י הנתונים במחשב המוסך, הרכב ביקר במוסך פולקסוואגן בפעם האחרונה בשנת 2003 ומד האוץ הראה 65K ק"מ. כיום יש לו 123K.

יש לי הרושם שהמד לא זויף (מחצית חיים=מחצית ק"מ).

 

שוב תודה לכל העונים,

רפי.

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

פורסם

אל תתרגש יותר מדי מהמצאות שמנוניות בנוזל הקרור, ממצא זה אינו מעיד בהכרח על תקלה כלשהי מאחר ונוזל הקרור הינו שמנוני מעט מטיבו.

 

אם הנך מתכוון לבקר שוב במוסך "קלדס"(מורשה VW בראשל"צ) יוסי או ערן(הבוחנים) הם הכתובת שלך לשאלות.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
חברים, תודה רבה על התגובות וההמלצות.

 

עכשיו, כשהרכב כבר אצלי, צצה לי עוד שאלה (ועמכם הסליחה אבל בטח יצוצו עוד בהמשך).

כאשר כיוונתי את מיקום ההגה, שמתי לב שישנו חופש בלוח השעונים, בדיקה של הלוח העלתה שהוא בעצם רק מונח במקומו וניתן ממש למשוך אותו החוצה עד שהכבלים נמתחים ורק אז הוא נעצר.

האם הוא אמור להיות חופשי בצורה כזאת או שחסרים איפשהו ברגים שמהדקים אותו לדשבורד?

 

שוב תודה לכל העונים,

רפי.

 

לפי התיאור שלך המצב לא תקין !

 

משוך את ההגה עד הסוף החוצה והורד אותו כלפי מטה עד הסוף בכדי שתהייה לך גישה קלה ללוח השעונים.

בלוח השעונים קיים פלסטיק בחלק התחתון לכול אורכו שמכסה 2 ברגי פיליפס בדוק שהם לא משוחררים.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפי התיאור שלך המצב לא תקין !

 

משוך את ההגה עד הסוף החוצה והורד אותו כלפי מטה עד הסוף בכדי שתהייה לך גישה קלה ללוח השעונים.

בלוח השעונים קיים פלסטיק בחלק התחתון לכול אורכו שמכסה 2 ברגי פיליפס בדוק שהם לא משוחררים.

 

מרק, הברגים פשוט אינם!

יותר מזה, הפלאחים מהפלסטיק בבסיס לוח השעונים שדרכם הוא מוברג, שבורים.

אני ינסה בסופ"ש להוציא את לוח השעונים ממקומו ולרתך פלסטיק לשאריות הפלאחים.

יש סיכון כלשהוא בניתוק הלוח מהכבלים שלו בכל מה שנוגע לזכרון של מד האוץ וכד'?

 

רעיונות יצירתיים נוספים יתקבלו בברכה.

רפי.

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

פורסם

אולי בגלל זה כדי לחשוב שמד הקילומטרז' זוייף.

מוסך רון מומלץ.

אל תחתוך מאחור,שים קומפו' מקדימה אחד מאחורה ותשמע נהדר(מנסיון)הדלתות ברכב נותנות יותר באס ויותר באס טוב מאשר בחיתוך המגש מאחור.כמו כן אם קנית את הרכב לא בדגם הבייסיק אז לרמקולים מאחור ומקדימה כבר יש הכנות חוטים ככה שלהתקין שם מערכת יהיה אפילו קל יותר.

אם אתה מתכוון לשים דיבורית אגב תתעקש שיכניסו לך את המקרופון למקום שלו שהוא באור תא הנהג , יש שם חירורים קטנים שמיודעים לזה. ככה לא יסתובבו לך חוטים.

 

תתחדש על הרכב.

פורסם
אגב, יצרתי מיד קשר עם מוסך פולקסוואגן בראשל"צ ע"מ לבדוק מתי ובאיזה מד-אוץ הרכב ביקר בפעם האחרונה במוסך (מחשש לזיוף מד-אוץ או החלפתו).

עפ"י הנתונים במחשב המוסך, הרכב ביקר במוסך פולקסוואגן בפעם האחרונה בשנת 2003 ומד האוץ הראה 65K ק"מ. כיום יש לו 123K.

יש לי הרושם שהמד לא זויף (מחצית חיים=מחצית ק"מ).

 

אולי בגלל זה כדי לחשוב שמד הקילומטרז' זוייף.

מוסך רון מומלץ.

אל תחתוך מאחור,שים קומפו' מקדימה אחד מאחורה ותשמע נהדר(מנסיון)הדלתות ברכב נותנות יותר באס ויותר באס טוב מאשר בחיתוך המגש מאחור.כמו כן אם קנית את הרכב לא בדגם הבייסיק אז לרמקולים מאחור ומקדימה כבר יש הכנות חוטים ככה שלהתקין שם מערכת יהיה אפילו קל יותר.

אם אתה מתכוון לשים דיבורית אגב תתעקש שיכניסו לך את המקרופון למקום שלו שהוא באור תא הנהג , יש שם חירורים קטנים שמיודעים לזה. ככה לא יסתובבו לך חוטים.

 

תתחדש על הרכב.

 

תודה Corwin.

מד האוץ כנראה אותנטי (ראה ציטוט מבדיקה קטנה שערכתי מול מוסך מורשה למעלה).

 

אכן כבר הייתי בקשר דרך ה"פ עם רון. אני יקפוץ לביקור אצלו בקרוב.

 

בעניין המערכת כבר יש כמה וכמה החלטות (ישנו שרשור בפורום אודיו בעניין)... קומפוננט קדמי, רמקולים קדמיים נוכחיים יעברו לדלתות מאחור + סאב בתא המטען. לא עושה חורים באוטו.

 

תודה על הטיפ בעניין המיקרופון של הדיבורית. לא מתכוון להתקין בשלב זה אבל טוב לדעת, אולי לעתיד.

 

תודה!

רפי.

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

פורסם

בוקר,

 

למה מפרקים את לוח השעונים ?

 

1. להחליף מנורות שרופות אבל בלוח השעונים של גולף אין מנורות שניתן לפרק ולהחליף הכול תאורת לדים.

 

2. לנסות לבצע שינוי במד-האוץ או ביטול של נורות התרעה.

 

בדוק שכול החיווים בלוח השעונים דולקים למספר שניות (תהליך בדיקת תקינות המערכות) כאשר מסובבים טת המפתח למצב ON.

שים לב !

 

נורת חיווי ABS

נורת חיווי כריות אוויר

נורת חיווי EDL או ESP במידה והרכב מצוייד במערכות אלה.

צריכים לדלוק למספר שניות.

איזה כייף לי :)

פורסם
בוקר,

 

למה מפרקים את לוח השעונים ?

 

1. להחליף מנורות שרופות אבל בלוח השעונים של גולף אין מנורות שניתן לפרק ולהחליף הכול תאורת לדים.

 

2. לנסות לבצע שינוי במד-האוץ או ביטול של נורות התרעה.

 

בדוק שכול החיווים בלוח השעונים דולקים למספר שניות (תהליך בדיקת תקינות המערכות) כאשר מסובבים טת המפתח למצב ON.

שים לב !

 

נורת חיווי ABS

נורת חיווי כריות אוויר

נורת חיווי EDL או ESP במידה והרכב מצוייד במערכות אלה.

צריכים לדלוק למספר שניות.

 

כל נורות ההתרעה נדלקות כנדרש... בכלל כל לוח השעונים עובד מצויין.

אני מקווה שאני לא מנסה להדחיק שאולי באמת "טיפלו" במד האוץ אבל הגיון פשוט מראה שכנראה שלא.

כמו שאמרתי, הרכב שנת 2000 ונסע (עפ"י המד הנוכחי) 123,000 ק"מ.

ב-2003 (מחצית חייו בערך) הוא ביקר במוסך פולקסוואגן והמד הראה 65,000 ק"מ.

מחצית חיים - מחצית מרחק!

בנוסף, הרכב היה בבעלות אחת בלבד לפני וההגיון שלי אומר שהתניידות של אדם x היא בדרך כלל קבועה יחסית, כך שאני בעצם שולל את האפשרות שמאז 2003 פתאום הרכב התחיל לצבור קילומטראז' חריג משמעותית מזה שלפני 2003.

 

אני נוטה להאמין, ובייחוד לאור העובדה שהלוח לא פורק כראוי אלא כנראה נתלש ממקומו (זו הסיבה לשני הפלאחים השבורים) שכנראה מדובר במעשה וונדליזם כלשהו.

 

לשאלתי, הם ניתוק הלוח מכבליו עלול לגרום לנזק כלשהו למידע ששמור בלו השעונים?

 

תודה,

רפי.

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

×
×
  • תוכן חדש...