Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן SEAT LEON CUPRA R החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנראה לא תגיע לארץ בייבוא סדיר אלא רק בהזמנה מיוחדת, אם בכלל.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מי שרוצה יכול להזמין, מחיר משוער (לפי מה שנמסר לי מצ'מפיון) כ240 אלף ש"ח.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

הבעיה היא שלרכבים האלו אין שוק.

 

תעשו סיבוב לאוטדיל ותמצאו שם עשרות סיאט חדשות 2006 עם 0 ק"מ שמחכות שייקנו אותן.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

כתבה ארוכה ולא אמרו בה כלום.

 

מתרגשים מאוד מההספק, נו באמת.. לא עברנו את זה?

היום כל רכב יכול להגיע עם 200+ כ"ס.

ישב לבוקסטר S על הזנב? בוא נבדוק למי יש יותר גדול.

מה עם התנהגות (לעומת הבוקסטר)?

 

מצטער, זה נשמע כמו כתב שתקוע בשנות השמונים, עם מכוניות של 100 כ"ס.

הוא כולו מתלהב ומשתפך על הכוח ועל הרכב המיוחד.

טויוטה קורולה יותר מיוחדת ממנו.

פאזל של חלקים.

בלי שאר רוח.

 

אבל האוטו חזק. עומד עם בוקסטר. עד הסיבוב הראשון.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

כאילו שיש בארץ קופרות כאלה בכמויות שאתה יכול להגיד "אין שוק" "יש המון באוטודיל". ראית כמה אודי יש באוטודיל?

 

לדעתי היא מושכת הרבה יותר מהגולף, מהרבה בחינות...

פורסם
כתבה ארוכה ולא אמרו בה כלום.

 

 

 

מצטער, זה נשמע כמו כתב שתקוע בשנות השמונים, עם מכוניות של 100 כ"ס.

הוא כולו מתלהב ומשתפך על הכוח ועל הרכב המיוחד.

טויוטה קורולה יותר מיוחדת ממנו.

פאזל של חלקים.

בלי שאר רוח.

 

אתה צודק, מה יש להתרגש מ 240 כ"ס, מדובר ברכב זניח, הקורולה הרבה יותר מיוחדת ממנו.

 

תגובות כמו שלך ושל רועי רק מראות כמה אנחנו תקועים מאחור, וכמה החשיבה שלנו קונבנצינלית, האוטו לא סחיר כותב רועי, לפני שנחתה ולו קופרה אחת בארץ..

 

הכישלון של היבואן למכור את תוצרת סיאט זועק לשמים,ורובם של היבואנים האירופאים פשוט לא עושים כל מאמץ להגדיל את נתח השוק שלהם.

ממש עצוב לראות איך השוק הופך להיות אסיאתי ברובו, ללא כל מאבק ולו הקל ביותר מצידם של יבואנים שבעים ומיושנים..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

רועי אמר דבר נכון, אך לא ענייני לנושא המדובר. הלאון זה רכב חדש שעד לא מזמן הוצע אך ורק

בגרסה ספורטיבית- את הסחירות עדיין אי אפשר להעריך, במיוחד שהקופרה עדיין לא כאן.

 

לגביי סיאט- משום מה כל הרכבים החדשים נראים כמו מיניוואנים מגודלים. אין כמעט הבדל בעיצובים

ובכלליות כל הליין החדש שלהם לא נראה מפתה במיוחד, או ספורטיבי במיוחד (למרות שזאת המטרה

שלהם!) ההתיחסות לעיצוב לא פוסחת על הלאון שגם נראית חסרת פרופורציות ומגודלת- למרות שהקופרה

בתמונות נראית הרבה יותר טוב.

 

לגביי הקופרה ספציפית- מעניינת מאוד, אך כנראה לא רלוונטית- לא כשGTI עם DSG עולה אותו הדבר.

1.8T 8)

פורסם
כתבה ארוכה ולא אמרו בה כלום.

 

מתרגשים מאוד מההספק, נו באמת.. לא עברנו את זה?

היום כל רכב יכול להגיע עם 200+ כ"ס.

ישב לבוקסטר S על הזנב? בוא נבדוק למי יש יותר גדול.

מה עם התנהגות (לעומת הבוקסטר)?

 

מצטער, זה נשמע כמו כתב שתקוע בשנות השמונים, עם מכוניות של 100 כ"ס.

הוא כולו מתלהב ומשתפך על הכוח ועל הרכב המיוחד.

טויוטה קורולה יותר מיוחדת ממנו.

פאזל של חלקים.

בלי שאר רוח.

 

אבל האוטו חזק. עומד עם בוקסטר. עד הסיבוב הראשון.

מסכים עם כל מילה, רק מה? חבר לו עוד הרבה, הרבה מאד בשביל "לעמוד" עם בוקסטר.
פורסם

לגביי הקופרה ספציפית- מעניינת מאוד, אך כנראה לא רלוונטית- לא כשGTI עם DSG עולה אותו הדבר.

 

למה לא?

ואם יגידו לך שהיא מתנהגת כמו ה GTI ?

והקופרה הזו אמנם ידנית, אבל היא מגיעה הרבה הרבה הרבה יותר מאובזרת מאשר הגולף..

ככה שאם אתה בכל זאת רוצה ידני, לא בטוח שאין הצדקה לקנות דווקא את הלאון.

 

מה גם, שלאט לאט ה DSG נכנס גם לדגמים האלו של הלאון..

בלאון הרגילה הוא כבר קיים וגם ב FR.. זה רק עניין של זמן עד שהוא יוכרז גם בקופרה.. :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

קחו בחשבון שירידת הערך של סיאט שערורייתית (לפחות של הספורטיביות), נקודה-סימן קריאה.

 

המחירון של הלאון טורבו מתרסק כל שנה.

ההפרש בין המחירונים של איביזה GTI 98 לקופרה שנת 2K (שמכעט זהות, למעט אבזור מינורי) - כ-20K ש"ח.

 

ולעניין כאן: זה רק אני, או שהלאון הקודמת פשוט רכב יפהפה, גם בקנ"מ של קטגורייה-שניים מעל?

 

אביעד

×
×
  • תוכן חדש...