Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקנת SOLARIS UNIX במחשב שיש בו כבר WINDOWS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

nitch מאיפה אתה יודע?

 

מי שישמע שאיזה חברה מאוד גדולה בארץ שלחה אותך לניו יורק בגלל שאתה יודע לכתוב ifconfig ....

איש פוז - RTFM!

:-D

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כל הויכוחים שלכם על יציב ולא יציב סתם מיותרים, כל מערכת יציבה באופן אחר בהקשר למה שמריצים עליה.

וינדוס עם כל מה שיש לכם נגד מייקרוסופט יכולה להיות יציבה בהרבה דברים מכל מערכת אחרת וכמובן גם להיפך.

 

לפותח השירשור, אם הינך רוצה מערכת יוניקס טובה, שימושית ושתוכל ללמוד עליה וגם אם יום אחת יהיה לך שליטה טובה עליה זה יתרם לך לרזומה אז תתקין FreeBSD

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

ועכשיו לדבר האמיתי,

 

לפי מה שהבנתי, ניתן להתקין MAC OS 10.4 טייגר על PC רגיל בלי אמולטורים,

 

מישהו התנסה?

היום גיליתי שזה ניתן, ועכשיו נשאר רק לנסות, יש השגות למישהו?

פורסם

אין השגות, זה אפשרי ועובד ווהתקנה היא רגילה.

 

רק אל תצפה מהמעבד לעבד טוב דברים שעובדים טוב עם ארכיטקטורה של מאק

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אין השגות, זה אפשרי ועובד ווהתקנה היא רגילה.

 

רק אל תצפה מהמעבד לעבד טוב דברים שעובדים טוב עם ארכיטקטורה של מאק

לא, הארכיטקטורה היא זהה בשני המחשבים. גם במק של היום וגם בPC

להזכירך הם עובדים כבר על X86

פורסם
בכל אופן - גם ה32 וגם ה64 לא משתווים לספארק מבחינת ביצועים....לכן נשמע לי הזוי שמישהו יראה להריץ את זה דווקא על חומרה של מחשב בייתי.
בתור אחד שמספיק שרוט כדי לקנות תחנת Ultra10 של סאן (עם UltraSparc 440Mhz) וחומרות ביזאריות אחרות כגון Alphaserver 500 אני חייב לחלוק עליך.

 

לפני כמה שנים - נכון, בביצועי float לא היה מתחרה לUltraSparc (האמת שהיה, Alpha כמעט תמיד היה מהיר יותר, אבל לא נכנס לוויכוח הזה).

 

בכל מקרה - היום, מעבד Xeon טוב (ממבוססי Core2 Duo כגון WoodCrest, Conroe או Clovertown מרובע הליבות) לא רק שיתן פייט טוב - אלא גם ברוב המקרים ישפיל את הSparc בכל פרמטר אפשרי, כולל במגרש הביתי של הUltraSparc - חישובי float כבדים.

 

אליבאבה - עברו קצת מים בירקון, כיום NPTL זמין בכל הפצה native על 2.6 או Backported (איכס) על 2.4, זה אולי לא שם - אבל זה מספיק קרוב.

בכל מקרה, סולאריס היתה זמינה לX86 פחות או יותר מההתחלה, גרסאת Solaris 2.0 שאמנם לא היתה זמינה לX86 לא היתה גרסא "אמיתית" אלא יותר גרסאת מפתחים.

Solaris 2.1 (שיצאה אי שם ב93' אם אני זוכר נכון) כבר היתה זמינה גם לX86, כך שטכנית - הX86 היה שם מאז ומעולם.

פורסם
nitch מי שישמע שאיזה חברה מאוד גדולה בארץ שלחה אותך לניו יורק בגלל שאתה יודע לכתוב ifconfig ....

:-D

אני לא עובד שם יותר, נסעתי מטעם חברה אמריקאית ובלי קשר.

בכל אופן, הגישה שלי היא שמי שמגיע בלי רקע, עשוי להתייאש ולנטוש אם הוא יתחיל עם מערכת קשה מדי, ולכן עדיף להתחיל בדברים עדינים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

סולאריס על המחשב בבית ...

אני מקבל חלחלה רק מלחשוב על זה.

אני מקווה שאתה מתכוון להרציץ את זה אך ורק במוד CLI כי המוד הגראפי לא פחות ממזעזע והקשר בינו לבין אינטואיציה כלשהי הוא אפסי.

 

פתרון יותר ריאלי שיש לי בשבילך - להתקין VMWARE - הרי אתה גם ככה מעונין בזה למטרת לימודית בלבד ואין לך ענין בביצועים יוצאי דופן.

ככה אתה מתקין IMAGE והתוכנה יודעת למעשה לעשות אימולציה שלמה למחשב - אם יש לך מחשב ביתי חזק ( לפחות ג'יגה זיכרון וסביבות ה5 ג'יגה לIMAGE) הביצועים יהיו סבירים ביותר ומעל ומעבר למטרות לימודיות.

כמו כן - מניסיון עבודתי - הייתי מאוד ממליץ שתתחיל עם ה"קלאסיקה" - RED HAT ENTERPRISE LINUX 3

 

למרות שנכון והקונספט שונה - ההתנהלות הבסיסית דומה למדי.

 

 

לגבי VMWARE - בזמנו גירסאת הסרבר היתה בבטא והם חילקו רשיונות חינם... אני לא יודע מה המצב עכשיו.

 

הגירסא הנ"ל היתה מאוד יציבה ( יש אומרים אפילו יותר יציבה מהגירסאות שדרשו תשלום בזמנו)

 

אם תצתרך עזרה , אנחנו לצערינו פה.

 

(אני והALTER EGO שלי)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
כולכם חנונים , אתם מודעים לזה כן ?
אז מה. אפילו מושיק עפיה בא למסיבות שלנו.

 

ואגב, גיבסון - אני זוכר איך בעבודה קיבלתי שלוש תחנות E250 של סאן בדיוק כשהייתי באמצע קדחת SETI. כמובן שלא יכולתי להעלות על דעתי שאפילו מחזור שעון אחד יילך על IDLE. מה שהיה לוקח לפנטיום 3 הכי חזק במעבדה יום היה לוקח לE250 שעה וחצי. מטחנות מספרים.

פורסם

אישפוז - אכן כך, בזמנו בדקתי SETI על הU10 שלי (UltraSparc IIi 440Mhz 2M cache) והוא אמנם היה איטי מהPentium 4 2.4 שהיה לי בזמנו, אבל באופן יחסי לclock הוא היה מהיר פי 3...!

אגב, הalphaserver 500 שלי (EV6, 2M cache) מהיר בכמה עשרות אחוזים יותר מהUltraSparc.

 

אפרופו seti עד שהם עברו שיטה הייתי בtop 10 של ישראל... ככה זה כשיש יותר מדי זמן פנוי ויותר מדי מחשבים במעבדה :wink:

פורסם

ה-SETI זה לא הפרוייקט המפגר ההוא שאתם אמורים להקצות משאבים במחשב שלכם לטובת מחקר של חיייזרים? (או משהו דומה...)

 

יצא משהו מהטמטום הזה?

 

 

אביעד

 

נ.ב ISHPUZ - יש לך השכלה אקדמאית? משום מה התרשמתי שלכל החבר'ה שמתעסקים בSYS ADMIN של LINUX וUNIX אין השכלה אקדמאית, אבל בכל זאת מסתדרים לא רע ;-)

 

מה שמעלה תהיות, שוב, על כדאיותו של תואר במדמ"ח.


×
×
  • תוכן חדש...