Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקנת SOLARIS UNIX במחשב שיש בו כבר WINDOWS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא עושים תואר במדעי המחשב בשביל להיות sysadmin כמו שלא צריך תואר בהנדסה כדי להיות טייח :wink:

 

(בהומור כן ? אל תקטינו לי את ה quota! לא...!)

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

SETI = Search for ExtraTerrestrial Intelligent

בכלל לא פרוייקט מפגר, אני לא רואה שימוש טוב יותר ל idle cycles מהמעבד.

 

אביעד - לי אין אפילו בגרות, זה לא מפריע לי לקבל לפחות הצעת עבודה בחודש ולהרוויח מספיק כדי לענות על הקריטריון ל"עשירון עליון".

רוב הsyadmins הטובים שאני מכיר (אין הרבה כאלה, אגב - הרוב סתם לוזרים) נטולי השכלה כמעט בכלל, מי שכן עושה את התואר עושה אותו בד"כ אחרי שהוא כבר במעגל העבודה.

 

תואר משתלם רק כאשר רוצים לעבוד מול גופים מסורבלים, לדוגמא: אני מחפש עבודה באנגליה, רוב המקומות עם המשכורות הגבוהות (צפונה מ60,000 פאונד לשנה) הם בנקים והם לא עושים sponsorship לאישורי עבודה, בשביל לקבל אישור אני עושה HSMP (Highly Skilled Migrants Programme). שיטת הניקוד (הממשלתית) היא כזו שאני לכאורה לא מקבל ניקוד (בכלל) על השכלה, עכשיו אני צריך להשיג אישורים שאני עובד בעבודה שדורשת תואר ראשון לפחות ע"מ שיכירו לי בתואר ראשון (שאין לי) כהשכלה...

פורסם

אני מוחה, אני לא SYSADMIN... (וטוב שכך לשפיות שלי :) )

 

ותוך כדי תואר במדעי החרטא :) אההה מחשב.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אנשי הIT באופן כללי וסיסאדמינים בתוכם נוטים להיות ללא תואר במדמ"ח. זה לא ממש מפריע. התחלתי תואר במחשבים, שנאתי כל רגע, עברתי לכלכלה, הפסקתי באמצע כי הגיעה הצעת עבודה ממש טובה (ומה שgibsonlp אמר על הצעה בחודש ממש לא מופרך). אני מקווה לגמור את התואר מתישהו, כדי שהילדים לא יתביישו כשידרשו למלא בבית הספר שאלון על ההשכלה של ההורים.

 

עריכה:

ליביו צודק, סיסאדמינים זה עם של חולי נפש.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
אפרופו seti עד שהם עברו שיטה הייתי בtop 10 של ישראל... ככה זה כשיש יותר מדי זמן פנוי ויותר מדי מחשבים במעבדה :wink:
אני הייתי מקום שלישי. :lol:
פורסם

זה בסדר, גם בשביל לפתח kernel drivers על פלטפורמות ARM לא דורשים תואר בימינו :wink:

 

 

עריכה: וגם לא בגרות. מי ישמע

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

עריכה:

ליביו צודק, סיסאדמינים זה עם של חולי נפש.

אנחנו לא חולי נפש, זה אתם שלא מבינים את הנפש העדינה שלנו, ואחרי זה נישארים בלי תיבת דואר/חשבון בנק זו בעיה שלכם, האנשים ה"רגילים"... ;)

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...


×
×
  • תוכן חדש...