Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול לדייהטסו אפלאוז


colauti 9
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

כפי שציינתי בהודעה אחרת לרכב הוחלף מנוע .

רציתי לשאול כל כמה זמן מומלץ לבצע טיפול : (10,000 כרגיל) או שבגלל שהאוטו מתחיל להזדקן כדאי להחליף שמן+פילטר שמן לאחר 5000 ק"מ ?

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם נפתרה הבעיה של הזיוף?

אם כן, מה בדיוק בוצע?

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדני !

 

כתבתי בסוף השרשור הקודם שלי עדכון למה שהתרחש היום :

המוסך ניקה היום את כל החיישנים (למעט חיישן הלמבדה שהוא חדש יחסית). הניקוי היה בעקבות העובדה שהצטבר עליהם לכלוך ופיח רב.

כמו כן ניקו את המצערת ואת הסעפת (פירקו שם את הגומי הקשיח וניקו מבפנים).

המוסך החזיר לי את הרכב הביתה ואמר שאין יותר רעידות בעצירה.

אני אבדוק ואעדכן במשך השבוע !

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...