Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזהרה לכל מי שמחפש קליאו ספורט!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ידעתי שהאוטו הזה יחזור לכביש לפני שאני יספיק למצמץ... מסכן מי שיקנה את האוטו הזה.

יש לו יותר ממכה אחת בשילדה בוא נגיד ככה...

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הסוחר לא התחמק מהעובדה שהוא סוחר.

הסיבה שהרכב אצל סוחר היא: שהוא קנה את הרכב מהביטוח לאחר התאונה ושיקם אותו למצב נסיעה.מה זה לא היה ברור?

 

 

בובו!!

המכות שהוא קיבל למען האמת לא ממש משמעותיות והם היו ב-2 הפעמים באותו המקום בדיוק.

ככה שלרכב יש רק מכת שילדה אחת בעלת משמעות נמוכה.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם

תחליט. "הרכב הושבת בתאונה" (הודעתך הראשונה), או ש"המכות לא ממש משמעותיות" (הודעתך האחרונה) ?

 

אם המכות לא משמעותיות, מדוע התאונה השביתה אותו ? נשרטה לו המראה ובקליאו המראות עולות כמו חצי מכונית?

פורסם

נפתחה כרית אויר במושב הנוסע פלוס הרבה פחחות ועוד כל מיני נזקים וזה הספיק לתת מבחינת הביטוח טוטל לוס, זה לא אומר שהביטוח לא יכול למכור את האוטו לסוחר ולהחזיר אותו לכביש.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

במקרה אני מתעסק בסחר ברכב...

דבר ראשון אם הוא מוכר לך אוטו שהאוטו ביטוח ( הכוונה לאוטו שהורד ותוקן והוחזר לכביש )

אז הוא חייב לידע אותך...

דבר שני סוחר חייב לידע את בעל הרכב אם יש תאונה שלדה או לא...

לגבי התאונה גם אצלך היה קצה באוטו לא ?

לגבי מספר הידים אין אפשרות להפחית ידים אלה אם כן האוטו היה מושבת וחזר לכביש וככה הוא מאפס את הידים

זאת אומרת שהוא יד 00

משמעות שהוא יד ראשונה

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

פורסם

מה, כשמחזירים אוטו לכביש הוא מאפס ידייים?!?

מאור, אם תשאל את הסוחר פנים מול פנים אם יש נגיעה בשילדה אני מאמין שהוא יודה בזה.

אולי תלך לשם עם רשמקול ותקליט אותו.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

נפתחה באוטו כרית אוויר מושב נוסע? הכרית הצידית אני מניח? (כי הקדמיות עובדות שתיהן ביחד וציינת שנפתחה אחת...)

 

כרית כזו פלוס תיקון הכיסא זה הרבה מאוד כסף. לדעתי יש סיכוי של יותר מסביר שמה שיש עכשיו בתוך הכיסא זה נייר טואלט ושמו איזה נגד מגשר כדי לסדר את המחשב.

 

מאוד - אם אתה קופץ לראות את הרכב תסתכל אם נורת כ"א נדלקת בהנעה ונכבית כמו שצריך, אולי אפילו ניתקו אותה.

 

ואגב, מאור - האם הק"מ שמפורסם במודעה אותנטי?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אני אומר לכם מה שאנייודע ומה שקורה בפועל כבר שנים האוטו מקבל מספר חדש עם 00 או 15 בסוף

לגבי כריות האוויר אין בעיה לבטל את הנורה וגם את הכריות

כמו כן אין דבר כזה רק כרית אחת נפתחה המערכת שם עובדת או קדימה או צד

אם זה קדימה כל הכריות שמקדימה נפתחחות אם זה מהצד אז הצדדיות נפתחות...

לגבי קצה שלדה..

אין הרגשה ברכב עם קצה שלדה לבין רכב תקין

אם המכה היתה לפני הבולם שזאת הגדרה של קצה שלדה אז אין בעיה עם הרכב ורק בארץ יש בעיות מכירה של רכבים כאלה...

לגבי הידים אותה הבעיה שהיא רק בארץ...

ועוד דבר רק פה רוצים אוטו יד ראשונה שנת 2000 עם 15 אלף קילומטר ורוצים לשלם 30 אחוז פחות מהמחירון ,

כשאלה הקונים ככה יהיו הסוחרים...

וחוץ מזה מאור מה אכפת לך מה מוכר הסוחר ?

גם שאתה קנית עם קצה לא היתה לך בעיה אז מה אתה רוצה עכשיו ?

או שהיה לך משהו לרחוב האוטו ?

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

פורסם
ועוד דבר רק פה רוצים אוטו יד ראשונה שנת 2000 עם 15 אלף קילומטר ורוצים לשלם 30 אחוז פחות מהמחירון ,

כשאלה הקונים ככה יהיו הסוחרים...

כשאתה סוחר\מוכר משהו אתה צריך לספק את המידע האמיתי על המוצר. אם זה אוטו אז עוד בשלב הטלפון צריך להגיד את הדברים הבסיסיים (יד, ק"מ, תאונות משמעותיות, טיפולים) כמו שהם באמת ולא לשקר כדי למשוך את הלקוח אליך.

אתה צריך לתת את הפרטים כמו שהם, תן אח"כ לקונה להחליט מה הוא עושה עם המידע הזה.

אם מישהו רוצה רכב שנת 2000 עם 15K ק"מ בפחות מהמחירון ולך אין כזה רכב, שימשיך לחפש במקום אחר, תחסוך לעצמך ולו זמן וכך אולי תצליח לעשות משהו בשביל השם והתדמית של סוחר הרכב הצברי.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
אני אומר לכם מה שאנייודע ומה שקורה בפועל כבר שנים האוטו מקבל מספר חדש עם 00 או 15 בסוף

לגבי כריות האוויר אין בעיה לבטל את הנורה וגם את הכריות

כמו כן אין דבר כזה רק כרית אחת נפתחה המערכת שם עובדת או קדימה או צד

אם זה קדימה כל הכריות שמקדימה נפתחחות אם זה מהצד אז הצדדיות נפתחות...

לגבי קצה שלדה..

אין הרגשה ברכב עם קצה שלדה לבין רכב תקין

אם המכה היתה לפני הבולם שזאת הגדרה של קצה שלדה אז אין בעיה עם הרכב ורק בארץ יש בעיות מכירה של רכבים כאלה...

לגבי הידים אותה הבעיה שהיא רק בארץ...

ועוד דבר רק פה רוצים אוטו יד ראשונה שנת 2000 עם 15 אלף קילומטר ורוצים לשלם 30 אחוז פחות מהמחירון ,

כשאלה הקונים ככה יהיו הסוחרים...

וחוץ מזה מאור מה אכפת לך מה מוכר הסוחר ?

גם שאתה קנית עם קצה לא היתה לך בעיה אז מה אתה רוצה עכשיו ?

או שהיה לך משהו לרחוב האוטו ?

נשמע שיש לך נסיון גם במקומות אחרים

עצם זה שיש אנשים כמוך בצד של המוכרים -זה תמיד תמיד יגרום לנו האנשים בצד של הקונים לפקפק לשאול ולבדוק שוב ב7 עיניים יחד עם ייעוץ כאן בפורום.

אולי אם תתחילו בלהיות בני אדם, תרוויחו כמו שצריך ולא ע"י שקרים!!

כי בוא נאמר שלא לכולם אכפת אם הרכב עבר תאונה קלה - זוהי עצם הידיעה שאתה קונה משהו בהגינות ושתצליח אחר כך למכור בהגינות.

פורסם

הסוחרים היחידים שיש להם זכות קיום הן סוכנויות הטרייד אין . אני אישית הייתי מתרחק מכל מי שלא מזדהה ברשיון+ ת.ז כבעלי הרכב הרשום , הבדיקה של הרישיונות נעשית בתוך הבית שהוא הכתובת הרשומה ואני מלווה בעד נוסף. בעלים פרטיים אמיתיים וישרים לא היו מתנגדים אם הייתי מבהיר בפניה הראשונה שכך אעשה ויש כאלה מספיק. האחרים שילכו לעבוד .


×
×
  • תוכן חדש...