Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה אולי נשמעת טפשית, אבל הגעתי לא פעם למצב שבו הבלמים התחממו.



האם מעבר מנוזל בלמים Dot4 ל Dot5.1 ייתן שיפור כלשהו?

האם ניתן להחליף את צינורות הבלימה המקוריים לצינורות בלימה מסוככים במאזדה 3?

מצאתי קטלוג צינורות בלימה מסוככים של OMP, אך לא מצאתי ברשימה מאזדה 3.

 

 

תודה רבה על העזרה.

מייק.

 

 

פורסם

צינורות מסוככים אינם חוקיים בארץ ועלולים להביא להורדת הרכב מהכביש ע"י "סייר-בוחן" משטרתי ולאי מעבר מבחן רישוי שנתי ("טסט").

מעבר לנוזל DOT 5.1 יעלה את נקודת הרתיחה של נוזל הבלמים וידחה את הנקודה שבה דוושת הבלמים יורדת נמוך והרכב לא מאט מספיק עקב רתיחת הנוזל.

מומלץ לחפש רפידות בלם "ספורטיביות" בעלות יכולת משופרת בתנאי חום, במקום להשקיע בצינורות בלם שתועלתם שולית ואינם חוקיים.

פורסם

תודה על התשובה המהירה!

אז צינורות הבלימה המסוככים ירדו מהפרק, אשקיע ברפידות ובנוזל.

 

בקשר לנוזל הבלמים, קראתי המלצה של מוטי-מיאטה על נוזל הבלמים של AET מול מוטול, אך מצאתי באתרים בארץ רק נוזל בלמים 5.1 של מוטול.

האם ישנה חנות בארץ המוכרת את נוזל הבלמים של AET?

אשמח לקבל המלצה לרפידות בעלות יכולת משופרת בתנאי חום.

כרגע ברכב מותקנות רפידות של ROSS לפי המלצת המוסכניק במוסך המורשה.

 

 

מייק.

פורסם

מדובר במאזדה 3 1.6 ?

 

אני נוהג ב-2L ואני חייב להגיד שהרבה זמן לא נתקלתי בבלמים כאלה עמידים..

בנסיעות שבהן הפוקוס 2L שהייתה לי קודם הייתה מגיעה למצב של עשן מטורף וירידה של 70% ביכולת בלימה - המאזדה עומדת בגבורה. רק בימים ממש חמים אני מצליח להתיש אותם..

אז אם אתה נוהג ב-2L ומתחממים לך הבלמים באופן יומיומי - זה לא סביר. ב-1600 ייתכן.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

misterb, הבעיה היא שלפני כשנה הוחלפו הרפידות לרפידות סוג ז' (תודה רבה אמא) ומאז נגרם ה"סבל".



הם לא מתחממים באופן יומיומי, אלא בנהיגה אגרסיבית. כמובן שאשמח לשמור אותם קרירים קצת יותר זמן.

1.6 אגב.

 

לפני כשבוע החלפתי את הרפידות לרפידות של ROSS, כמו שכתבתי למעלה.

הבלמים נשארים קרירים ליותר זמן, אך עדיין אני מעוניין בשיפור.

האם רפידות של ROSS נחשבות לרפידות ספורטיביות?

 

drugstore, תודה, אבדוק :-)

×
×
  • תוכן חדש...