Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחר טסט


akon
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא מבין למה נותנים לנשים להיות טסטריות
אני נפלתי על טסטרית ועברתי, ועוד קיבלתי מחמאה נוסח "כל הכבוד, תמשיך לנהוג כך". כמו שאמר פעם חבר שלי, ואני מסכים איתו: "תנהג לפי הספר, ואז לא יהיה להם סיבה להכשיל אותך, לא משנה מי הטסטר". יש פשוט טסטרים יותר קפדנים ופחות קפדנים.

 

akon, טסט הבא תבקש מהמורה שלך שיישב באוטו בזמן הטסט (זכותך חוקית לדרוש זאת), ואל תקבל תירוצים כמו "יש לי עכשיו שיעור על אוטומט/משאית/לא יודע מה". כדי למנוע את זה, דרוש את זה ממנו מראש. אם לא יסכים - תשקול להחליף מורה.

 

עוד משהו - אם בולמים אותך, זה עוד לא אומר שנכשלת, חלק מהטסטרים נותנים לך צ'אנס להשתפר.

 

אגב, לפי השאלות שלך נוסח "איך פונים מדו לחד סטרי", זה חרא מורה, אם הוא לא עבר אתך על הדברים האלה לפני הטסט.

 

אבל אל תתייאש, לא עברת בראשון, תעבור בשני. לעבור טסט ראשון זה עניין של מזל.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ואחרי זה הוא נותן עוד כמה פרטים שוליים שנכבה לו הרכב פעמיים, ושהטסטר בלם אותו וכל הזמן נגע לו בהגה:-D .

גם לי נכבה המנוע בטסט..

השאלה היא מה איך אתה מתנהג כשהוא נכבה, אם אתה נותן לאוטו להדרדר אחורה, אם אתה נלחץ או שאתה פשוט לוחץ ישר על הברקס, מעביר לניוטרל, מניע מחדש, מכניס לראשון וחוזר לנהוג כאילו לא קרה כלום..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
לעבור טסט ראשון זה עניין של מזל.
חבל, דווקא התגובה שלך עד לשורה הנ"ל היתה מאוד הגיונית ונבונה. הרסת אותה במחי המשפט הזה.

אני עברתי פעמיים בטסט ראשון (פעם על אופנוע 500 ופעם על מכונית. בתכנון לעתיד עוד טסט אחד על אופנוע מעל 500, מיד לכשתיושם הרפורמה). אז מה? מזל פעם ראשונה? יכול להיות. מזל פעמיים רצוף? אהה... לא יודע, לא נשמע לי כל כך אמין.

בקיצור, די להאשים את המורה, את הטסטרית, את הגשם ואת צדאם חוסין. ניגשת לטסט כשאינך מוכן ונכשלת.

חלאס, לא סוף העולם. תסיק את המסקנות, תגש לטסט הבא מוכן יותר ויאללה שלום על ישראל (ובהצלחה).

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

השאלה היא מה איך אתה מתנהג כשהוא נכבה, אם אתה נותן לאוטו להדרדר אחורה, אם אתה נלחץ או שאתה פשוט לוחץ ישר על הברקס, מעביר לניוטרל, מניע מחדש, מכניס לראשון וחוזר לנהוג כאילו לא קרה כלום..

נכון, בהחלט כך צריך להתנהג שהמנוע נכבה, אבל הרבה אנשים נלחצים מזה ובכלל שזה קורה בפעם השניה.

 

גם לי נכבה המנוע בטסט..

אגב, עברת את הטסט?

פורסם

טסטרים זה עם רשע ביותר.

אני לא מבין איך הם מצפים שינהגו בשלמות, אפילו המורה נהיגה שהיה לי לא נהג בשלמות.

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

לכתוב שנכשלת בגלל שאישה הייתה טסטרית זה כמו שאשה תתלונן שהיא נכשלה כי גבר היה טסטר.

 

נו באמת...

 

אם אתה אמור לעבור טסט ועדיין לא יודע מאיזה נתיב לעבור לאיזה נתיב אז מצבך חמור, ידידי...

 

מאוד.

 

הייתי שוקל לקחת עוד שיעורים או לעבור מורה, כי אחד משני הרקדנים בטנגו הזה... לא רוקד כמו שצריך.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
חבל, דווקא התגובה שלך עד לשורה הנ"ל היתה מאוד הגיונית ונבונה. הרסת אותה במחי המשפט הזה.

אני עברתי פעמיים בטסט ראשון (פעם על אופנוע 500 ופעם על מכונית. בתכנון לעתיד עוד טסט אחד על אופנוע מעל 500, מיד לכשתיושם הרפורמה). אז מה? מזל פעם ראשונה? יכול להיות. מזל פעמיים רצוף? אהה... לא יודע, לא נשמע לי כל כך אמין.

בקיצור, די להאשים את המורה, את הטסטרית, את הגשם ואת צדאם חוסין. ניגשת לטסט כשאינך מוכן ונכשלת.

בקשר ל-akon אני מסכים, הבחור ניגש לטסט כשאינו מוכן.

 

אבל דע לך, שהצלחה בטסט תלויה בהרבה במצב הרוח של הבוחן. לזה אני קורא "עניין של מזל".

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בתור מישו שיש לו קרוב משפחה שהוא רב בוחן של איזור (חיפה/נצרת עלית) אני זוכר היטב כשהוא סיפר לי שהוא לא מעביר סטייליסטים,ומקדיש להם הרבה יותר תשומת לב על הטעויות שלהם.

תבינו,טסטר כמו כל אדם.

הוא גם רב עם האשה בבוקר ומוציא את זה עלינו,היום בבוקר בדרך לעבודה עמד לידו ערס עם סיוויק ועם מגבר שעומד להתפוצץ ועשה לו כאב ראש-והוא החליט לצנזר רשיון לצעירים.

תבינו מה שהממזר השמנמן אמר זה בדיוק מתאר את המצב.

פורסם

אם לא תעשה טעיות שנכשלים עליהם בטסט אז לא תיכשל.

 

מה לא כשר פה ? , אין פה מזל.

 

הוא היתקרב למראה של הרכב מיצד ימין, בשיעורי נהיגה בפירוש המורים אומרים להיתרחק, זה גם מפאת מצב שמישהו יפתח דלת.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

גבר, אני ממליץ לך לא לגשת לטסט...

אם אתה לא יודע הכל פיקס, עדיף שלא תילך, לא חבל על הכסף?

תיקח עוד קצת שיעורים- ושתרגיש שאתה נוהג טוב, תיגש..

תקשיב לי.

פורסם

גבר, כולנו ממליצים לך לעיין קצת באשכול

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לזה שמעליי, אם התכוונתי אליי

 

 

 

אז אולי ניסחתי את זה קצת לא נכון...

רק הבאתי המלצה שלא ייגש אם הוא לא מוכן מספיק.

 

אם לא התכוונת אליי אז תשכח מכל מה שרשמתי.

פורסם
לזה שמעליי, אם התכוונתי אליי

 

 

 

אז אולי ניסחתי את זה קצת לא נכון...

רק הבאתי המלצה שלא ייגש אם הוא לא מוכן מספיק.

 

אם לא התכוונת אליי אז תשכח מכל מה שרשמתי.

כן גבר,הוא התכוון אליך.

הבן אדם כבר כתב שהוא נכשל,תעיין באשכול תראה.

פורסם
אוקיי חברים נכשלתי ולא בגלל פניה לא נכונה אלה בגלל טסטרית בשם ליאת שבלי קשר לכלום קפצה לי על ההגה שנסעתי על עשר קמש בטענה שהייתי קרוב למראות של אוטו חונה שאפילו לא הייתי קרוב כאילו בכוח לא רצתה שאני יעבור טסט ראשון אני לא מבין למה נותנים לנשים להיות טסטריות אם בעצמם לא יודעות לנהוג ibjm כל כך צדקתה אמרתה לי לקוות שאני לא ייפול על ליאת ונפלתי חזק
bjm ברשותך בלי i .

 

המורה של אחי כשראה שאחי הולך לקבל את ליאת דפק ברקס. אמר לאחי סע מפה אני יארגן לך טסט מחר אני יחליף עם מורה אחר בנתיים קח שיעור חינם. בפעם הבא תגיד למורה שלך שאתה תעשה את זה אם תראה שהיא מחכה לרכב. או שתעמוד בפינה ותחכה שם חצי שעה ואז תכנס. ממליץ בחום

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
אוקיי חברים נכשלתי ולא בגלל פניה לא נכונה אלה בגלל טסטרית בשם ליאת שבלי קשר לכלום קפצה לי על ההגה שנסעתי על עשר קמש בטענה שהייתי קרוב למראות של אוטו חונה שאפילו לא הייתי קרוב כאילו בכוח לא רצתה שאני יעבור טסט ראשון אני לא מבין למה נותנים לנשים להיות טסטריות אם בעצמם לא יודעות לנהוג ibjm כל כך צדקתה אמרתה לי לקוות שאני לא ייפול על ליאת ונפלתי חזק
ידידי

 

כל אלה שאומרים שאצל טסטרית לא עוברים וכל השטויות מסביב זה באמת שטויות

 

אני מהמרכז ושעברתי טסט עברתי אצל בחורה בגיל ה 50 + ישבה עם משקפיים של ארמני שחורות ניראית כמו ראש מאפיה ועברתי אצלה טסט ראשון

אני מסכים עם זה שלטסטר/ית יש לפעמים מצב רוח לא טוב אבל זה נדיר נדיר

מי שיודע לנהוג עובר ומי שלא יודע לנהוג לא עובר ומי שלא יודע לנהוג ועובר בפוקס (ויש הרבה כאלה לצערי) התמזל מזלו

 

בקיצור, טסט שני בעזרת השם מקווה שתעבור

 

טל


×
×
  • תוכן חדש...