Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה למנהלים שהחזירו אותי לפורום שאני כל כך אוהב

ועכשיו לעניין אחר

לא מזמן רכשתי rsi ואני מוכרח לציין שאני אחד האנשים המאושרים ביותר בארץ מאז...

האוטו פשוט פגזזזז

וזהו לגבי הודעת החזרה שלי לפורום........

אהה ושוב תודה למנהלים

RSi

פורסם

קודם כל תתחדש על הRSI, עשית קנייה טובה :D

שנית, תחזור טוב טוב על כללי הפורום לפני שאתה חוזר לפורום.

 

תודה רבה, והמשך שהייה נעימה :p

:-)

פורסם
תודה רבה למנהלים שהחזירו אותי לפורום שאני כל כך אוהב

ועכשיו לעניין אחר

לא מזמן רכשתי rsi ואני מוכרח לציין שאני אחד האנשים המאושרים ביותר בארץ מאז...

האוטו פשוט פגזזזז

וזהו לגבי הודעת החזרה שלי לפורום........

אהה ושוב תודה למנהלים

 

הם עכשיו כבר הרבה יותר עדינים על הdelete, אחרי שהם

התרגלו אליי... :wink:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
תודה רבה למנהלים שהחזירו אותי לפורום שאני כל כך אוהב

ועכשיו לעניין אחר

לא מזמן רכשתי rsi ואני מוכרח לציין שאני אחד האנשים המאושרים ביותר בארץ מאז...

האוטו פשוט פגזזזז

וזהו לגבי הודעת החזרה שלי לפורום........

אהה ושוב תודה למנהלים

 

הם עכשיו כבר הרבה יותר עדינים על הdelete, אחרי שהם

התרגלו אליי... :wink:

 

זה מה שאתה חושב :twisted:

פורסם
תודה רבה למנהלים שהחזירו אותי לפורום שאני כל כך אוהב

ועכשיו לעניין אחר

לא מזמן רכשתי rsi ואני מוכרח לציין שאני אחד האנשים המאושרים ביותר בארץ מאז...

האוטו פשוט פגזזזז

וזהו לגבי הודעת החזרה שלי לפורום........

אהה ושוב תודה למנהלים

 

הם עכשיו כבר הרבה יותר עדינים על הdelete, אחרי שהם

התרגלו אליי... :wink:

 

זה מה שאתה חושב :twisted:

 

:lol::lol:

 

אמר צוקרמן וצדק...

 

(צוקי - הבחור עם האצבע הקלה על ההדק)

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
איך ידעתם שזאת ההיא מקדימה?????

 

איך ידענו...

קהילת הRSI בארץ היא קהילה איכותית המורכבת מאשכנזים בעלי שם וממון (או שלא... אבל למי אכפת... :lol: )

הבחור מקדימה ניסה למכור בערך ארבעה חודשים את הרכב עד שאתה הגעת...

שיהיה המון מזל טוב! :D

:-)

פורסם
איך ידעתם שזאת ההיא מקדימה?????

 

איך ידענו...

קהילת הRSI בארץ היא קהילה איכותית המורכבת מאשכנזים בעלי שם וממון (או שלא... אבל למי אכפת... :lol: )

הבחור מקדימה ניסה למכור בערך ארבעה חודשים את הרכב עד שאתה הגעת...

שיהיה המון מזל טוב! :D

 

 

הסבר קצת יותר הגיוני :

 

קידמה היא בירת החייזרים של ישראל , הרי כולנו שמענו על

תופעות מוזרות הקורות בישוב , תופעות לא מוסברות

ה RSI היא בעצם שריד מהתופעות הללו , שריד ידוע בכל הארץ

לכן לא הייתה בעיה לדעת שהשריד הזה הוא משם , גם בעל השריד ,

לא מכדור הארץ...

 

לירן , בשירות המאדים

פורסם

אתה בטוח שהוא ניסה למכור את הרכב ארבעה חודשים????

הרכב מציאה פשוט אתה לא מאמין

אם זה המצב אז למה לא חטפו אותו לפני כי הרכב באמת מציאה(וקניתי אותו עוד מתחת למחירון)

נראה לי קצת מוזר מה שאתה אומר כי הרכב פורסם פה בפורום ביום ראשון וביום רביעי הרכב כבר היה שלי

RSi

פורסם
אתה בטוח שהוא ניסה למכור את הרכב ארבעה חודשים????

הרכב מציאה פשוט אתה לא מאמין

אם זה המצב אז למה לא חטפו אותו לפני כי הרכב באמת מציאה(וקניתי אותו עוד מתחת למחירון)

 

אני בטוח שהוא ניסה למכור המון זמן (אני פירסמתי אותו כאן, הרמן פירסם, עוד משתמש פירסם, בזמן הזה הוא גם פירסם בכל הלוחות באינטרנט ואם אני לא טועה גם חודש בידיעות...)

אבל עזוב, באמת, העיקר שאתה מרוצה והרכב מצויין!

תגיע לפמגש היום נעיף מבט! 8)

:-)

פורסם
אתה בטוח שהוא ניסה למכור את הרכב ארבעה חודשים????

הרכב מציאה פשוט אתה לא מאמין

אם זה המצב אז למה לא חטפו אותו לפני כי הרכב באמת מציאה(וקניתי אותו עוד מתחת למחירון)

 

אני בטוח שהוא ניסה למכור המון זמן (אני פירסמתי אותו כאן, הרמן פירסם, עוד משתמש פירסם, בזמן הזה הוא גם פירסם בכל הלוחות באינטרנט ואם אני לא טועה גם חודש בידיעות...)

אבל עזוב, באמת, העיקר שאתה מרוצה והרכב מצויין!

תגיע לפמגש היום נעיף מבט! 8)

 

מסכים אם אריאל..

 

אכן תגיעה היום....

 

שיהיה במזל טוב ותתחדש

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

×
×
  • תוכן חדש...