Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. הועד היוצא ממליץ בפני האסיפה הכללית על שינוי בתקנון

העמותה כדלהלן: תינתן אפשרות ל- 3 חברים שלא מן המייסדים

להיבחר לועד, ובתנאי שהם נהגים או נווטים פעילים בעמותה

 

משהו לא מובן לי לפחות, הכל טוב ויפה אבל האם יש לשלושת הנבחרים החדשים אפשרות הצבעה מידית? שאלה נוספת, כמה חברי ועד ישנם היום? ודבר נוסף למה כל הזמן מכניסים את המייסדים לקטגוריה מיוחדת?? כבודם במקומם על מה שהם עשו, אבל יכול להיות שהיום יהיה לחברים החדשים והצעירים יותר מה לתרום גם בגלל הרעב לעניין,ואולי גם בשביל רעיונות אחרים וחדשים??

 

וחברה המשיכו לנהוג בזהירות זלמן

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

השינוי מהווה פריצת דרך לדעתי, בישיבת הוועד האחרונה שבה נכחתי כיו"ר תמכתי בשינוי התקנון

ואני מקווה שהאסיפה הכללית תאמץ את העיניין ותשנה אותו.

לחברי הוועד החדשים שאינם המייסדים זכות הצבעה רגילה כמו לכולם!!!

הם מהווים 50% מכלל חברי הוועד.

דני

מירוצי מכוניות

פורסם

לדעתי השינוי המוצע של התקנון לא עונה על הדרישות הנחוצות לעמותה.

 

מה זאת אומרת שרק נהגים או נווטים בלבד יכולים להיבחר לועד?? מה עם נהג או נווט שהשתתף רק במירוץ אחד בודד, הוא פסול מלהבחר ? איך ייקבע ההמפתח לבחירה ?

החברים הרגילים,שלא נוהגים ולא מנווטים- הם סוג ב? דוקא אותם חברים שלהם אין אינטרס יכולים למלא תפקידם בועד ללא אינטרס אשר עלול לפגוע בשיקול דעתם.

דבר נוסף מדוע להגביל את מספר הנבחרים שהם לא מיסדים לכהן בועד?

בכל מקרה אני מתכוון להעלות את הצעתי הקודמת לשינוי התקנון באסיפה הקרובה אשר לא יבחין בין מייסד לחבר מן השורה, ויכלול שוויון מוחלט בין כל החברים.

הגיע הזמן לרדת מן האולימפוס ולדבר עם כולם בגובה העניים.

עליי לציין כי אנו נמצאים ארבעה ימים לפני הבחירות ועדיין אף מייסד לא הציע עצמו לבחירה.

דבר נוסף ראו מה קרה עם אנשי הראלי רייד - בגלל התקנון שלנו הם לא הצטרפו אלינו והקימו עמותה משלהם.הגיעה העת לשינוי דרסטי להצלת העמותה .

 

זלמן ! אתה בעל ניסיון בתחום ואובייקטיבי ללא אינטרס, מה נראה לך מתאים יותר ?

 

הבהרה - הגיעה אלי שמועה \ רכילות, מישיבת הוועד האחרונה בה לא נכחתי,האומרת שאני מתכוון

להקים עמותה חדשה : ובכן אני מודיע כאן באופן ברור שלא עלה בראשי להקים שום עמותה

ואני נשאר בעמותה ואפעל לנקות את האוירה ביחד עם אותם החברים שרוצים בהמשך

פעילותה של העמותה.

 

מישל

פורסם
השינוי מהווה פריצת דרך לדעתי, בישיבת הוועד האחרונה שבה נכחתי כיו"ר תמכתי בשינוי התקנון

ואני מקווה שהאסיפה הכללית תאמץ את העיניין ותשנה אותו.

לחברי הוועד החדשים שאינם המייסדים זכות הצבעה רגילה כמו לכולם!!!

הם מהווים 50% מכלל חברי הוועד.

דני

דני

מה הסיבה לשינוי בגישה מבחינתך ומבחינת השינוי בתקנון ?

בחלופת מיילים ביננו אך לא מזמן התנגדת לרעיון הזה שהעליתי בפניך ואמרת שאוכל לקנות את החברות הזו בסכום של 2500 ש"ח ...?

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

אינני מתכוון להכנס לפולמוס עם אף אחד, מישל לא נכח בישיבת הראלי רייד

אנשי הראלי רייד החליטו להקים עמותה משלהם בגלל אופי התחרות השונה בינם לבין נהגי הראלי

יותר מזה, שני אנשי וועד מעמותת נהגי המירוצים הציעו את עצמם לוועד החדש של עמותת הראלי רייד

ארז אברמוב,ויקו אסולין והם נבחרו.

הרי שניהם ישבו בוועד עמותת נהגי המירוצים. מעולם לא שמעתי מהם על הצעה כפי שמישל גדז הציע.

אם זה נכון לפתוח את העמותה לכל דיכפין? דעתי לא!!

מחר יגיעו לעמותה קבוצת חברים שאוהדת X ישלמו דמי חבר ואז העמותה תמצא את עצמה נשלטת ע"י

אנשים שהאינטרס שלהם שונה קצת (בלשון המעטה) מאינטרס של נהגים (או נווטים היינו הך)

דוגמאות כאלה יש למכביר גם בעולם העיסקי וגם בעולם המוטורי בארץ.

אל לך לשכוח מישל גדז שעמותת נהגי המירוצים כשמה כן היא היא מייצגת אינטרס של נהגים בלבד

זה כרגע המתכון ,אם הוא ישמר או סופה של העמותה יהיה כמו המועדון המוטורי הישראלי?

אני מקווה שלא!! זה תלוי בצוות שיוביל אותה.

בחו"ל המצב אחר לחלוטין ,שם אלה מועדונים שמובילים את הספורט (אין חוק ספורט מוטורי אני מזכיר)

בכל המועדונים חברים נהגים,חובבי ספורט מוטורי,מרשלים,מודדי זמנים ואפילו נשים חובבות ספורט

המועדונים מקבלים תמיכה כספית לפי הפעילות המוטורית שלהם (ליגה) מההתאחדות.

באירופה ובעולם זה עובד מצויין, בקפריסין זה קרס לחלוטין עקב מרד הנהגים כנגד המועדונים

בקפריסין עמותת נהגי נווטי המירוצ ים, הקימה ליגה משלהם במקביל לליגה הרגילה.

אצלינו הכתובת על הקיר

העמותה לא תשרוד אם לא תתאחד זהו!

דני לוי

מירוצי מכוניות

פורסם

עמותת נהגי המרוצים נולדה בכלל בכדי להקים את הספורט המוטורי חוקי על רגליו וזה בשלבי סיום .

 

נכון להיום חובה לעשות חושבים מחדש ולעשות רה-ארגון לכל מה שקשור לתקנון העמותה הזו .

מהיה נכון ללפני מספר שנים כבר לא רלבנטי כיום , בנוסף "מיטב" משקעי העבר צפים שוב ושוב ואף חוזרים כצונאמי חזק ומתחזק .

האם רק נהגי/נווטי ראלי זכאים לזכויות ? מה עם חבר עמותה ששילם חברות כבר שנתיים-שלוש אך ידו אינה משגת להתחרות ? האם אין לא כל זכות ? חשוב לבחון זאת .

האם חבר עמותה שריסק את מכוניתו לפני כחצי שנה וטרם בנה חדש , ישללו זכויותיו ...?

האם לועד העמותה - שמורכב מנהגים יש זכות לדון בארוע שבוטל בבקעת הירדן ולהעביר החלטות כספיות בזמן שברור שיש להם אינטרסים לקבל את כספם חזרה בתור מתחרים ששילמו ? גם נקודה כזו צריך לבחון מחדש , יתכן וצריך בכל זאת מישהו חיצוני בעמותה חף מנהיגה/ניווט .

כמה חברי עמותה בכלל רשומים כיום ? לאחר עזיבת הראלי-רייד ? בהנחה שלארוע "אימון" כזה או אחר מגיעים בסביבות 20-25 מכוניות , ישנם 50 חברים בערך (ויכול להיות שאני טועה )

 

זה ממש לא משנה כיום מי אמר מה ובאיזו ישיבה .

עמותת נהגי המרוץ מלאה במלחמות ו"אהבה" וכמובן גם אינטרסים .

ובדבר השמועה שכביכול מישל גדז' מקים עמותה אחרת ...מה עמותה אחרת זו מילת גנאי ?

במצב הנוכחי , שכל אחד מושך לכיוון אחר נראה שהמשקעים יגברו על הכל ואין עתיד גדול ל-IRDA .

 

חברים - כדאי שתיקחו את עצמכם בידיים ומוטב שעה אחת קודם .

הספורט עוד לא החל לזחול את המטרים הראשונים בסטייג'ים בצורה מסודרת וכבר המלחמות גוברות .

 

עמותת נהגי המרוץ צריכה להיות פתוחה לכל מי שיש ברשותו רישיון מרוצים תקף בשנת המרוצים הנוכחית , נכון לזמן הבחירות , שנה קלנדרית .

אני מניח שבמרץ , כאשר יחל החוק כל מי שירצה לקחת חלק יצטרך להוציא רישיון מרוצים - נהגים ונווטים - וחידושו יהיה בינואר של כל שנה ואז לשנה הזו תהיה זכות בעמותת הנהגים , שכשמה כן היא למי שלוקח חלק פעיל במרוצים עצמם .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

דני, אני לא צריך להיות נוכח באותה ישיבה כדי להבין ולדעת שאופי ורוח התקנון שלנו אילץ את אנשי הראלי-רייד לחפש לעצמם בית חם, בו הם ירגישו רצויים ושהחברים ידאגו לאינטרסים שלהם !!!

זה לא היה ברור לך ? במשך השנה האחרונה כשעלה הרעיון לצרף אלינו את אנשי הראלי רייד,

בכל פעם שהנושא עלה בועד ,כולם כאחד התנגדו לשנות את רוח התקנון שהפך ללא רלוונטי עם התקרב

יישום החוק !!! אני לא מבין מדוע לא רצו לפקוח עניים בזמן ? מה חשבו שאין אלטרנטיבה ?

כמו כן דני , אל תשווה כלל את מה שקורה כעת למה שקרה עם המועדון המוטורי הישראלי !!!!!

העמותה הוקמה כדי למסד את הספורט מול הרשויות ולא לעסוק בקיום ספורט מוטורי נטו,כפי שהמועדון המוטורי עשה בעבר. ולגבי מה יהיה ? ומה קרה לעמותה ? ומדוע הגענו למצב שערב הבחירות אין איש שמוכן לקום ולהציע עצמו לבחירה לוועד העמותה ? זה לא המקום לדון ,ואתה יודע שזה לא יוסיף נחת לאף אחד !!!

לבוא היום ופתאום להציע לשנות התקנון כפי שהציע הוועד- זה נראה כל כך מלאכותי ולא רציני למי שרוצה

באמת לשנות את המציאות !

מישל

פורסם

עמותת הראלירייד הוקמה מהסיבות הבאות -

1. תחום הראלירייד שונה לחלוטין מתחום הראלי .

2. כרגע שאנו עומדים בפרק הזמן בו נקבעים תקנות החוק ולכל תחום יש את הצרכים שלו ,זה כורח המציאות שאנשים מהתחום הרלוונטי ישבו וינסחו את התקנונים והתקנות לתחום שלהם .

ובכלל יפעלו כדי לקדם את הספורט בו הם עוסקים .

3. היה נסיון שנכשל של אנשי הראלירייד לפעול במסגרת עמותת נהגי המרוצים , הנסיון היה בפגישת מתחרי הראלירייד שהתאספו בחודש יולי בבית סובארו ,וניסו לעשות את הדברים במסגרת עמותת נהגי המרוצים .

נסיון זה הבהיר בצורה הטובה ביותר כי אנחנו צריכים להקים עמותה משלנו , ושנקבע בעצמנו את עתידנו .

4. חשוב להבהיר שעמותת הראלירייד לא הוקמה נגד עמותת נהגי המרוצים ,אפשר וצריך לפעול בהרבה דברים בשיתוף פעולה .

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם

היה מפגש שאורגן ע"י יובל מלמד בבית סובארו ,בו הוצע לנו להצטרף לעמותת נהגי המרוצים .

במפגש זה דנו בנושא הקטגוריות ותקנוני הראלירייד .

הצעתי בפגישה לחלק בין נושא הקטגוריות לבין נושאי תקנון בטיחות הרכבים .

ההצעה התקבלה ובסיום הפגישה נרשמו כ-10 אנשים שישבו כוועדה לדון ולקבוע את הקטגוריות השונות ,

למרות שנרשמתי לא הוזמנתי לפגישות , אולם לפתע התברר לי שיש אנשים שיושבים וכותבים לנו קטגוריות .

מכאן הבנתי שיש מי שמנסה לנהל לנו את העניינים בצורה לא ראויה בלשון המעטה .

האפשרות להצטרף לעמותת נהגי המרוצים ירדה מהפרק כיוון שממילא כחברים חדשים לא יהיה לנו כל זכויות לטפל בעניין .

לכן זה היה נכון גם בפני עצמו , וגם עקב הנסיבות להקים עמותה בה אנו אנשי הראלירייד נוכל לקבוע את עתידנו

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם
מכאן הבנתי שיש מי שמנסה לנהל לנו את העניינים בצורה לא ראויה בלשון המעטה .

האפשרות להצטרף לעמותת נהגי המרוצים ירדה מהפרק כיוון שממילא כחברים חדשים לא יהיה לנו כל זכויות לטפל בעניין .

לכן זה היה נכון גם בפני עצמו , וגם עקב הנסיבות להקים עמותה בה אנו אנשי הראלירייד נוכל לקבוע את

עתידנו

אריה

אני מבין מדבריך

 

א.שלא הזמינו את החברים שנבחרו לטפל בנושאים הספציפים שקשורים לראלי-רייד כפי שהתחייב מההצעה שהתקבלה באותה אסיפה.

ב.האפשרות להצטרף לעמותה ירדה מהפרק בגלל אותו סעיף בתקנון העמותה שלא מאפשר לכם כחברים חדשים, לבחור ולהבחר ובכך נשללת מכם הזכות להשפיע !

פורסם

תשובה לדובי מילר!

יש הבדל בין תשובה של יו"ר עמותה שנשאל ותומך במדיניות שקיבלה סימוכין בוועד

לבין אפשרות של תגובה או דיעה אישית בתור אדם פרטי.

אדם חכם אמר פעם כי :"אני לא מסכים לאף מילה מדבריך, אך אהיה מוכן לההרג על הזכות לתת לך להביע את דעתך" איפה היית אתה כל הזמן? מדוע אף פעם לא באת לישיבות? מדוע אף פעם לא הבעת את דעתך בישיבות העמותה?.

היום שאיני משמש בתפקיד בעמותה הבעתי את דעתי הפרטית וכמהלך אחרון תועלה הצעתי לאישור המליאה, תרצו למען שלמות העמותה לתמוך? על הכיפק, לא תרצו? בעייה שלכם, רק זכרו מה האלטרנטיבה.

מישל

תזכור כי כל השנים שהתעסקתי בהעברת החוק בכנסת ובמוסדות השלטון, מי שטיפל בנושא הראלי רייד

התקנונים ,וגיוס האנשים לעמותה היו יובל מלמד ועוד חברים ,את השאלות והתשובות תפנה אליו.

דרך אגב היית גם המבקר של העמותה?

לא נכחתי ולא הייתי שותף לשום פגישה בנושא ואפילו הייתי מופתע שהתקיימה פגישה כזו.

שוב

אל תתממו לי ,העמותה הוקמה לנהגי מירוצים ונווטים, שבירת ופיצול הכח יוביל את כולנו למה

שכל ה##### רוצים , שמוקדי הכח יעברו לעסקנים ולא לספורטאים.

דני

מירוצי מכוניות

פורסם

דני

 

אין שום כוונה לפצל כוחות או לשבור ולפרק את העמותה , נהפוך הוא , עכשיו העמותה תוכל לטפל במה שחשוב באמת וזה שיהיו מרוצים כמו שכולם רוצים , טובים ומאורגנים כמו שצריך במקום להתעסק ב"זוטות" כמו חוק הספורט המוטורי .

 

ואשר לי ולמה לא הגעתי או הבעתי את דעתי בישיבות...את זה תשאיר לי .

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

אני מצטער דובי אני לא משאיר לך!!!

כשאתה מביע דיעה או טרונייה וטענה למישהו או למשהו תשובה כמו:" תשאיר את זה לי" לא רק שלא מקובלת אלא זה ממש לא מינהל תקין ואפילו נסיון נואל להתחמק מבקורת

מה נהייה? חוכמה לאחר מעשה?

אני מבין מדבריך שחוק הספורט המוטורי בעיניך זה זוטות (ועוד במרכאות) אני לא מבין אותך וגם לא מנסה

מה באמת חשוב בעיניך? קדימה דבר אם לא בעמותה אזי בפורום.

דני

מירוצי מכוניות


×
×
  • תוכן חדש...