Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם מרחוק, אני קורא את מה שהחברה כותבים פה, וכאחד שלא ממש מעורב בעסק המסובך הזה,אני יוצא די מבולבל, אבל ישנם כמה נקודות שלפי דעתי כן יכולים לשנות, א לא נראה לי שעמותת נהגי המירוצים תפגע או נפגעה מהקמתה של עמותת הראלי רייד, להפך הקמתה של עמותת הראלי רייד שחררה לחץ ועבודה מעמותת הנהגים,וחברה שמעורבים ומודעים לצרכים של הראלי רייד ינהלו אותה. ב. לדעתי צריך לשנות את שם עמותת נהגי המירוצים, לעמותת מירוצי הראלי. ג. כמו בכל מקום אחר כל אחד שמעורב בראלי יכול להיות חבר בה, ואני מדבר על נהגים. נווטים. מכונאים. וכל אחד מהם יכול להיות מועמד להבחר במידה והוא מעוניין, אני לא רואה איך בדיוק נכנסים לפה עסקנים למינהם? עכשיו פה ישנם בחירות כל שנה כך שאף אחד לא יכול להחזיק כסא לשנים.בואו לא נשכח שבקרוב תוקם התאחדות לספורט המוטרי אני מקווה!!,וכשהיא תוקם, תחתה יהיו כל העמותות למינהן,ולכל עמותה יהיו נציגים בהתאחדות.ודבר נוסף אני חושב שמה שקורה עכשיו טוב שהוא קורה עכשיו,לפני שכל העניין מתמסד כך כשאלה שכן צרכים לקבל את ההחלטות,יראו שיש רצינות,ושהכל מסודר.לפי דעתי צרכים להקים עוד עמותות לאופנעים,לקרטינג,וכו.דבר נוסף שצרכים לזכור,או לחשוב עליו זה הקמת מעודונים, לחלק את הארץ נניח ל3 ונניח שיהיה מועדון הספורט המוטורי מרכז, ובו יהיו שותפים כל אלו שגרים במרכז,כולל ראלי,ראלי רייד,קרטינג,אופנעים,מרשלים,מכונאים,ואם שכחתי מישהו איתו הסליחה.כך שיגיע זמן שצרכים לארגן תחרות,בואו נגיד בעמק הירדן, ומישל הוא זה שמארגן אותה, הוא פונה למועדון צפון בשביל לקבל עזרה. ולסיום נראה לי שטוב ושצריך שינוי וכמה שיותר מהר.

 

חברה המשיכו לנהוג בזהירות זלמן

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ועוד דבר אחד דובי

הצעתי אומרת בפירוש כי לא רק שאין שלילת זכויות, אלא שכל חבר עמותה, כל חבר רשאי להצביע באסיפה הכללית

אבל בשלב ראשון יכנסו לוועד נהגים או נווטים שאינם מהמייסדים ולו מן הטעם הפשוט שמהפכות כמו שאתה מציע עשויות לגרום לזעזוע או לשבר, לכן לעניות דעתי פרה פרה, בוא נראה איך ולאן העניינים זורמים

תמיד ניתן לשנות ,שנה עוברת ביעף.

שוב דוגמא לקפריסין, שם ישנה התאחדות של נהגים ונווטים

דרך אגב יכול להיות שהצעתי לא תתקבל, אני לפחות מציע, זכותך להציע אחרת אבל תציעו!!

דני

מירוצי מכוניות

פורסם

דני

 

מצטער לא אתן לך את הכייף להתנגח עימי בנושא הזה .

אני לא מגיע מטעמי האישיים וזו זכותי , זכות עוד יש לי .

בעמותה אני משולל זכויות וזכויות לא קונים בכסף , לפחות לא על פי התפיסה שלי ולא משנה מה כתבתם , אתם "הזקנים" , בתקנון .

וכן , את דעותיי אביע בעיתוי שאני אבחר ומבטיח שאעשה את זה , אולי בקרוב .

 

מה שהכי מצער בכל העניין הוא שתמיד זה אותם אנשים ואותם שמות שמתוכחים או מביעים דעה .

איפה השאר ? הרוב הדומם ? מדוע קולם לא נשמע אף פעם ?

 

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

מעניין שאתה דובי תמיד בוחר מצב בין התנגחות שזו לא כוונתי לבין סיעור מוחות

כתבת דברים, הגבתי,האשמת האשמות, הגבתי,אתה כותב שאתה משולל זכויות, מנסים לשנות זאת

מה הבעייה שלך?

בכל מקום בעולם יש רוב דומם ויש כאלה שנרתמים למשוך עגלות (עמותה), מציעים לך ולשכמותך להצטרף זו התנגחות?

צפה שאתה כותב משהו בפורום תבוא תגובה, מפה עד התנגחות? הגזמת!

מירוצי מכוניות

פורסם

דובי שלום

 

מה שאולי תגלה בהמשך הדרך אם תכנס למעגל העשיה , זה שיש מעט מאוד משוגעים לעניין שמוכנים להשקיע מזמנם ,כספם ,ומירצם כדי לעשות ולקדם דברים .

זה קל לכתוב בפורום , זה אפילו קל לשבת בוועד עמותה ולהגיע 3 פעמים בשנה כמו שר בממשלה רק כדי להביע עמדה ולהצביע .

זה לא קל לעשות את כל העבודה השחורה שבדרך . ועד היום למי שעשה היתה המון עבודה ,ועדיין יש הרבה עבודה בשנים הקרובות .

אם יש לך הצעות קונקרטיות חבל שאתה לא מעלה אותם כעת לפני האסיפה .

אתה וודאי מכיר את המשפט שהכומר אומר לקהל בחתונות קתוליות

" אם יש למישהו מה להגיד שיאמר זאת עכשיו או שינצור לשונו לעד " :-)

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם

דובי שלום,

 

ראשית רציתי לחדד נקודה אחת שלטעמי אינה בהירה דייה:

העמותה קיימת מזה כ שש וחצי שנים!!!

לך אישית יצא להיות שותף למספר אירועים מוטוריים, אתה מביע את דעתך ללא היסוס בכל הקשור למה העמותה צריכה לעשות וכיצד להתנהל, אתה מלין וממליץ ללא הכרה, אך בשורה התחתונה-

 

אינך חבר בעמותה כלל וכלל!! הכיצד?

 

באשר לסוגיית זכות הבחירה -

התקנון קובע בברור שבעל זכות הצבעה הוא מי החבר בעמותה לפחות שנתיים. (העמותה קיימת כאמור מזה כשש וחצי שנים).

הועד ניאות לשנות את התקנון ולאפשר לצעירים - שנחשפו לפועלה של העמותה זה מכבר - להיבחר לועד ולהשפיע, עם זאת, גם במפלגה פוליטית לא כל מי שמתפקד מקבל זכות בחירה בו ביום.

אני מציע לכל אותם המעוניינים להשפיע, ויבורכו אותם האנשים - שירשמו לעמותה וייתרמו, וישפיעו מתוך המערכת.

לאט לאט. אנו לא רוצים שבעלי אינטרסים זרים ישתלטו וייגרמו נזק לעמותה. גם במחיר דחייה בשנה של "מהפכת הצעירים".

התקנון נועד במיוחד בכדי למנוע פגיעה בעמותה ו"השתלטות זרה". כמו בכל ארגון לגיטימי אחר.

על כן, דעתי היא נחרצת - נצמדים לתקנון!

גם אני שמלווה את העמותה מיום הקמתה, נרשמתי לחבר בפועל רק בשנה שעברה, ולכן, מקבל עליי את הדין, וגם השנה לא תהיה לי זכות בחירה. מובן לי וברור. מקבל בהכנעה. אנסה לתרום בדרכים אחרות.

אמליץ לך בחום לעשות כמוני.

אגב התנגחויות/התנצחויות/מלחמות

מספיק עם הילולת המילים המכוערת הזו. ישנן דעות רבות השגות טענות ומענות.

לגיטימי כמו בכל גוף שרוצה להתפתח. באחד זה יהיה באופן שקט סולידי מעונב ומחוייט, ובאחר יהיה אחר. אין בזה שום דבר פסול. אל תנציחו מה שאינו קיים!.

חילוקי דעות נועדו לפתרון. במקום להלין ולייעץ מרחוק בוא תירשם לעמותה, תציע עצמך לועד - בזמן האמור- ותשפיע. תיצור, תגרום לדברים להיעשות. כתב הוא יפה אך נגמר על דפי האתר.

מעשים קורים בשטח.

המשך שבוע נעים לכולנו

ניר לביא - חבר עמותה

פורסם

אני מקבל את דבריו של ניר

אוסיף רק שישנה עוד החלטה שלא יושמה עד היום, שנהגי המשנה גם חייבים להיות חברי עמותה

ולדעתי חייב להיות נווט בוועד המנהל כדי לפתח את נושא הניווט כפי שהתחלנו את ההליך בקורס הנווט

הבסיסי שנערך ע"י אנשי "מרשלס".

אני גם קורא מפה לחברי "מרשלס" להמשיך את נושא הנווט בקורס מתקדם.

דני

מירוצי מכוניות

פורסם

דובי, אנשים כמו ניר מלווים הספורט המוטרי מילדות הוא חיי את הענף השתתף בתור צופה בכל המרוצים באשקלון עפולה קפרסין ומה לא.

לפני שנה ניר אפילו ניסה להתקבל כדובר העמותה למרות שאינו נבחר הוא בכל זאת המשיך לתרום ולהיות מעורב...

הכי פשוט לבוא במליון תענות פה בפורום ולחפור ולהתנגח ולנסות להביך את הפעילים השונים, יותר קשה להיות חלק מהעשיה ולעבוד מאחורי הקלעים ,במקום לטחון את המוח פה בפורום .

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

ניר

 

מכיוון שהעלת את הנושא כאן ובנוסף גם שלחת לי אותו במייל מבלי לבדוק לעומק אענה גם כאן .

 

אני חבר עמותה ונרשמתי כמו אחרים ממש .

את דמי החבר השנתיים שילמתי לאלינור , מזכירתו של דני לוי לפני הראלי בחוות-פיליפ .

אז כדאי שתעשה בדיקה שוב או שאתחיל לחשוש שהכסף נעלם היכן שהוא...

 

נראה יהיה לך או למי שמטעמו אתה כותב שאתערב במשהו שאין לי נגיעה אליו ...? ממש לא לעניין .

הספורט המוטורי חשוב לי לפחות כמו שלך ואולי יותר , אני לא יודע .

אני מלווה את הספורט המוטורי בארץ מתחילת שנות ה-80 , עוד כשאבא שלך התחרה עם הסאאב 96 הכחולה בבאר-שבע .

כאשר דני לוי היה צריך תמונות להציג בפני ועדת הכנסת , לגבי כמות הקהל שהיה באשקלון הוא לקח ממני תמונות (שאגב לא חזרו אליי...:-) ) .

לא תמיד ישבתי בתוך הרכב , אבל הייתי נוכח כמעט בכל ארוע - הראלים שאורגנו על ידי ברוך שליט או הספרינטים של מישל , זה ממש לא משנה ואפילו ביליתי בחברת הצוותים הישראלים בראלי קפריסין.

רק בשנה האחרונה עשיתי את המעבר לתוך הרכב .

 

אבל אני לא הנושא כאן ומישהו מנסה להסיט את האש .

כתבת לי גם במייל שנראה לך שיש מישהו מאחוריי שאומר לי מה לכתוב ...

אני ילד גדול ומביע את דעותיי ולא צריך שיגידו לי מה לכתוב ואם בכל זאת מישהו מתחבא היכן שהוא כנראה שהוא פחדן .

 

אריה

לא כל אחד שרוצה יכול לעשות את הכל בדרך שכולם רואים לנכון .

לא תמיד אפשר להיות מעורבים ויש לי את הסיבות שלי , מצטער .

אבל בכל זאת , זכות לגיטימית להעביר ביקורת , אני חושב שכל אחד יכול לעשות זאת , כשהמטרה היא שלכולם יהיה טוב בעתיד .

 

דני

הבחירה שלי במילים מאד פשוטה .

משום מה נראה , וניר מדגיש זאת בכתיבתו ומצדיק את טענתי , שיש בכל זאת פסים אישיים בכל דבר .

המטרה היא לקדם את הספורט המוטורי קודם כל אל תשכחו את זה .

 

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

דובי,

 

למען הסר כל ספק.

איני שופר של אף אדם. כך היה וכך תמיד.

דעותיי איתנות וברורות. וכידוע להרבה מן החברים, איני מתחבא מאף אדם ואיני חושש לומר גם דברים קשים. יותר מכך, ביודעי כי טעיתי, אני מספיק הוגן להתנצל.

אני שמח שרואים בי כצעיר - זו מחמאה גדולה. אני כבר ילד גדול:wink: .

 

לעניינינו - נתקלנו בעבר ביותר ממקרה אחד בו שימשו אנשים בלא ידיעתם שופר של אחרים.

אני שמח לשמוע שהינך עומד מאחורי דברייך, ובהחלט מעריך את פועלך.

עם זאת, הבמה שאתה נותן למחרחרי ריב גדולה מדי לטעמי, והרוח הגבית שאתה מספק - מזיקה היא.

 

באשר לחברותך בעמותה, אבדוק שנית, באם טועה אני, קבל נא התנצלותי מראש.

 

ועדיין, כאדם שקול ורציונאלי, אני בטוח שהינך מבין שהעמותה, עם סיומן של כתיבת התקנות - לא תתפרק/תעלם. להיפך, ועל-כן, יש לשמור לא על אינטרסים אישיים של הפרטים אלא על האינטרסים הכוללים של העמותה הדואגת לכלל חלקיה.

הרי ברור לנו כולם כי יש כאלה המנסים לגזור קופון וכאלה שרוצים להוכיח משנתם. פשוט לא ניתן!

 

אני שמח על הרצון והשאיפה של רבים וטובים אך גם את רומא לא בנו ביום אחד. סבלנות

ויותר מכך סובלנות

 

ושוב, שבוע טוב לכווווולם


×
×
  • תוכן חדש...