Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

בעוד מספר חודשים אני מתכנן לרכוש את הרכב הראשון שלי, אני נוהג כבר 5 שנים וחברים שלי אומרים שאני מתאים להיות נהג מרוצים...

 

המאפיינים העיקריים שאני מחפש ברכב הם:

1. סאן רוף.

2. 3 דלתות.

3. ידני.

4. שנתון 2002 ומעלה.

4. 100 כ"ס ומעלה.

5. תקציב באיזור ה 65K.

 

לא החלטתי איזה רכב אני רוצה אבל אני נעול על 3 דגמים:

1. פיג'ו 206 XS.

2. סיאט איביזה 1600 דגם סיגנו 100 כ"ס.

3. סיאט איביזה 20VT.

 

התקציב הוא באזור ה 65K, חברים שלי אומרים שאני צריך רכב מאסיבי יותר מה 206 ובגלל זה אני מתעניין באיביזה.

 

השאלות שלי הן:

1. צריכת דלק של הרכבים הללו.

2. עלות טיפולים.

3. עלות ביטוח (פחות או יותר).

4. כמה ק"מ חיי המנוע.

5. עמידות השלדה בתאונות קלות.

6. מחיר הרכב פחות או יותר.

 

תודה מראש על העזרה...

פורסם
..., אני נוהג כבר 5 שנים וחברים שלי אומרים שאני מתאים להיות נהג מרוצים...

 

השאלות שלי הן:

 

5. עמידות השלדה בתאונות קלות....

לא נשמע טוב,ממש....

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
אני נוהג כבר 5 שנים וחברים שלי אומרים שאני מתאים להיות נהג מרוצים...

 

התקציב הוא באזור ה 65K, חברים שלי אומרים שאני צריך רכב מאסיבי יותר מה 206

תספר לנו מי הם החברים שלך, נספר לך איזה אוטו אתה צריך.
פורסם

אם אתה מתאים להיות נהג מרוצים - תהיה משתתף פעיל בפורום הספורט המוטורי בפורום זה והשתתף בארועים.

 

בענין רכב מסיבי - אף אחד מהם אינו מסיבי. לכולן יש אזורי קריסה ובתאונה הם יפגעו (ונקווה שזה יגמר רק בנזק לרכוש).

אם אתה קונה רכב בידיעה שאתה מתכוון לעשות "תאונות קלות שלא פוגעות בשלדה" - ותר על הרעיון וסע באוטובוסים.

 

לענין המכוניות עצמן - מהרשימה הנ"ל, ה-206 היא המהנה ביותר לנהיגה, והאיביזה טורבו תהיה בעלת הביצועים הטובים ביותר, אבל התנהגותה אינה "מעודנת" והיא מאוד לא נוחה בנסיעה עירונית.

 

לפי טון כתיבתך השחצני, היא המתאימה לך ביותר, אבל אני מקווה בשבילך ובשביל הסובבים אותך שלא תתפרע איתה כשאתה מדמיין את עצמך במסלול מרוץ, או במכוניות המתנגשות בלונה פארק.

 

נהג בזהירות.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

כוונותי לא היו שחצניות, אני בכלל לא חושב שאני מתקרב אפילו להיות נהג מירוצים אבל לכל אחד יש את המצבי רוח שלו בנהיגה, לרוב אני משתדל לנסוע רגוע אבל כשיש מצב רוח אז עפים עם הרוח...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

 

ובנוגע לתאונות קלות, הכוונה היא לא לתאונות שאני אעשה אלה אם מישהו יכנס בי מאחור ברמזור במהירות איטית או בחניה, אני ממש לא מתכוון לעשות תאונות עם האוטו...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

תראו לי מישהו שישקיע 65K על רכב בשביל לעשות איתו תאונות אלא אם אין לו מה לעשות עם הכסף...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

אני מחפש רכב אמין שיתן לי חווית נהיגה טובה, שלא יזלול דלק יותר מידי (1 ל 10 מינימום) כשאני אצטרך את הכוח שלו אני אקבל אותו ושיהיה לו שוק כשאני אגיע לזמן שאני אמכור אותו...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

פורסם

ערב טוב לכולם

אני אחד החברים הקרובים של דר.ק ואני בטוח כי הכוונה של הדוקטור הייתה שהוא מחפש רכב מהנה לנהיגה ולא סידרת חינוך

סה"כ אני מבין את הרצון למנוע מפסיכים לנסוע ברחובות של ארצינו היפה, באמת שאני מבין

אבל אני בטוח שאם הוא באמת היה כזה דביל הוא כבר ממזמן היה יושב מאחורי סורג ובריח או לפחות בבית שלול רישיון.

 

בנוגע לבחירה של הרכב כמו שאני כבר המלצתי לו

פולו 16V

או פאביה 16V

אבל הוא מחפש גם את אלמט הפוזה

מה שהוא שכח לציין

וד"א עכשיו שראיתם את החברים שלו

אתם יכולים לספר לי מי הוא...?

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם

חברים יקרים,

 

אשמח לקבל הצעות לסוגי רכבים נוספים פרט לאלו שכבר רשמתי, בהתאמם לקריטריונים שצוינו.

 

תודה.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

טוב, אז לפני חודשיים קניתי את האוטו, עקב עבודה ולימודים לא יצא לי לכתוב פה... האוטו סוף הדרך, הלכתי בסוף על 206XS, חווית נהיגה נהדרת!

קניתי את האוטו מאובזר בפילטר אוויר פתוח עם רמר ואגזוז לחץ.

האוטו קצת שותה דלק... כרגע עושה כ-300 ק"מ למיכל של 40 ליטר בערך, עכשיו אני נוסע על טנק רחמים, אני מנסה לראות כמה האוטו עושה כשאני נוסע רגוע... בנתיים נשאר עוד רבע טנק ועשיתי כבר כ 315 ק"מ...

חוץ מהאגזוז והפילטר לאוטו יש גם ג'נטים לבנים (האוטו לבן), סאן רוף גדול, ספויילר, אנג'ל אייז ובקליות שקופות מאחורה, והגה של MOMO שאותו אני מכוון להחליף למקורי בגלל שאין לו כרית אוויר.

נשאר לי רק להחליף צמיגים כי הם יבשים, (לא הוחלפו מאז שהאוטו עלה לכביש) ולעשות טיפול להחלפת שמנים שאני מאמין שזה ישנה את צריכת הדלק.

פורסם
טוב, אז לפני חודשיים קניתי את האוטו, עקב עבודה ולימודים לא יצא לי לכתוב פה... האוטו סוף הדרך, הלכתי בסוף על 206XS, חווית נהיגה נהדרת!

 

קניתי את האוטו מאובזר בפילטר אוויר פתוח עם רמר ואגזוז לחץ.

האוטו קצת שותה דלק... כרגע עושה כ-300 ק"מ למיכל של 40 ליטר בערך, עכשיו אני נוסע על טנק רחמים, אני מנסה לראות כמה האוטו עושה כשאני נוסע רגוע... בנתיים נשאר עוד רבע טנק ועשיתי כבר כ 315 ק"מ...

 

חוץ מהאגזוז והפילטר לאוטו יש גם ג'נטים לבנים (האוטו לבן), סאן רוף גדול, ספויילר, אנג'ל אייז ובקליות שקופות מאחורה, והגה של MOMO שאותו אני מכוון להחליף למקורי בגלל שאין לו כרית אוויר.

 

נשאר לי רק להחליף צמיגים כי הם יבשים, (לא הוחלפו מאז שהאוטו עלה לכביש) ולעשות טיפול להחלפת שמנים שאני מאמין שזה ישנה את צריכת הדלק.

 

אתה בטוח שאין לך איזה חור במיכל דלק ?

:shock2::snipersmi
  • 5 שנים מאוחר יותר...
פורסם

הבעיה העיקרית בפיג'ו זה כמות התקלות. לחבר שלי היה פיג'ו, זה רכב מדליק ממש, אבל כמות התקלות בו פשוט לא פרופורציונאלית לכלום (למזלו היה לו "ראש שקט" - זה מעין התחייבות של המוסך הראשי לתקן כל תקלה בשנים הראשונות) אבל הוא קנה ביד ראשונה, וזה אחרת.

×
×
  • תוכן חדש...