Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיאגרמות שרטוטים / פחחות רכב ??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולכם,

רציתי לדעת אם למישהו יש אולי איזשהם שרטוטים של כל מיני תיקונים חיצוניים לרכב ?

יש לי דייהטסו אפלאוז שנת 90 ואני רוצה לעשות עליה פחחות לבד...

איזה כלים אני צריך? חומרים ? ומאיפה אני משיג הסברים / שרטוטים וכו' ?....

חיפשתי בכל האינטרנט ולא ממש מצאתי...

תודה רבה רבה רבה

פורסם

בזמנו כשעשיתי פחחות לפורד קורטינה אלה היו השלבים:

 

ניקוי הרכב במים

שיוף הצבע עם החלודה באופן ידני עם בד שמיר [מתחילים עם גס ובהדרגה עוברים לעדין וכמובן כל הזמן עם מים]

הכנסת שפכטל [החומר שפכטל] במקומות שבלי החלודה ושנשאר שם חורים

לאחר מכן שיוף שוב

הכנסת חומר עדין שנקרא פילר

שיוף עדין עדין

 

ולשלב הצבע:

=================

שטיפת הרכב עם מים שוב והרטבת המשטח שמסביב לאוטו על מנת שלא יעוף אבק חול ולכלוך.

ניגוב הרכב טוב טוב

לעבור עם מטלית בד מכותנה [פלאנלית] ספוגה בבנזין על מנת לנקות את הלכלוך שנשאר אחרי השטיפה

 

כיסוי החלקים השונים עם עיתונים [חלקחם כמו שמשות ופנסים וניקלים]

 

וצביעה עם פיסטולית ממרחק של לפחות 50 סמ" יש לוודא שאין נזילות צבע

[תתחיל מרחוק ובמקום שלא רואים כמו תא המטען ולאחר שתרכוש מימנות על המרחק שטוב לך תתחיל לצבוע את האוטו בתנועות ארוכות]

 

חכה שעה שהצבע יתחיל להתייבש ותחזור על המשך הצביעה כמספר השכבות שאתה רוצה.

 

 

*** לא לצבוע את האוטו בשמש !!! ****

טוב שם טוב משמן טוב

×
×
  • תוכן חדש...