Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עבדתי חודש בר.ל.מ (רחיצה ללא מים) אז אני יכול להגיד לכם מה אנחנו עשינו בדיוק.

 

דבר ראשון, מעבירים על כל האוטו סמרטוט (כמו של הספונג'ה) מלא במים. ככה כמה פעמים, עד שכל הבוץ והלכלוך יוצאים.

 

אחרי זה עושים שכבה של ווקס. כשהיא מתייבשת עוברים עוד פעם עם ווקס יסודית.

 

ובפנים האוטו שואבים, ואת הדשבורד מנקים עם חומר בצבע בג' ריחני מאוד שמוציא את הדשבורד כמו חדש, מבריק, עם שכבת הגנה, ומריח טוב.

 

על הצמיגים גם ריססנו חומר, נתנו לו איזה שתי דקות להיות על הצמיגים, והעברנו עליהם סמרטוט.

 

סך הכל, כל הרכבים יצאו מבריקים. אבל שלא תטעו- מדובר פה ברחיצה עם מים, רק שלא מדובר בסילון מים ובמברשות חשמליות שמשאירות סריטות על הרכב, אלא במטלית לחה.

פורסם

אני לא חושב שכל בעלי הרכבים במאות אלפי דולרים טועים - כל בעלי הרכבים היוקרתיים - BMW , מרצדס , יגואר - כולם טועים כשהם מנקים את הרכב עם מים ?

 

אני לא מבין , את הבית אתה לא שוטף ? אתה מנקה עם ווקס לרצפה ? :|

 

אין תחליף לשטיפה טובה - וזרם מים חזק תמיד טוב - בגלל העובדה שהחול לא שורט את הצבע , אלא "גולש" מעל הצבע בעזרת המים .

 

אם שוטפים עם מעט נוזל (איזה שלא יהיה) , רוב הסיכויים שיהיה חיכוך בין החול לצבע , ויווצרו שריטות .

פורסם

לא הבנתי עדין למה לא לשטוף עם מים.

חוסך זמן זה בטוח לא, אני לא מבין מה הבעיה לשפוך על הרכב מים עם ספוג ואחרי זה לנקות עם מג'ילדה.

לפי דעתי ניקיון הרכב במים וניקיון הרכב בשיטה של בלי מים יראו אותו התוצאות(נקי :-) ), אז למה אכן לנקות את הרכב בלי שטיפה?

פורסם

הבחור עם הCIVIC (שנראת דרך אגב פצצה). איך אתה עושה זאת שנים אם הרכב שפירסמתה הוא דגם 2006 אני לא נותן לו יותר משלושה חודשים על הכביש? תמוהה מאוד העניין... נראה לי אם יהייה נזק מסוג ניקוי שכזה ייראו אותו אם הזמן ולא על צבע רענן שלא נחשף עוד לנזקי הקיץ והחורף.

בכלל לא נראה לי שזה הרכב שלך לא קשה לצלם CIVIC שחורה ולהגיד הנה על הרכב הזה השתמשו להברקה בחומר X. טוב שלא לקחתה את הACORD עם השריטות מהטופיק הארוך שהיה פה :roll: .

עקבתי אחרי ההודעות שלך ורוב ההודעות הן על איך להעלים שריטות מסוגי רכבים שונים שכולם אגב שלך.

חבל שאת התגובות שלך לא ניתן לקחת ברצינות.

 

מאוד חבל לי שלחלק מההודעות בפורום כבר אי אפשר להאמין ולא ניתן לקבל דעה או המלצה אובייקטיבת.

 

תודה על הקישור CEYAL, התכשיר נראה כמו הטבליות שחוסכות דלק :???: .

 

מים, שמפו וואקס בדרך הרגילה ולפדנטים יש את המאמר הזה.

 

תודה לכולם והמשך שבוע נעים!

פורסם

אם אינני טועה , ל KOBOS הייתה בעבר VW PASSAT בצבע כחול מטאלי , והחליף אותה בסיויק , לפי מה שאני זוכר מהודעות קודמות .

 

אני זוכר שהוא הזכיר את השיטה הזו מספר פעמים גם בעבר .

פורסם

שריטות שנגרמו ברשלנות או מהכיסוי לרכב לזה הייתה הכוונה.

 

בעבר הייתה לי פאסאט 2003 גם היא לא נשטפה בכלל במים, אני גם בעל גראן מוב 2002 שהצבא שלה כמו חדש תמונות אני יעלה בקרוב.

 

הבחור עם הCIVIC (שנראת דרך אגב פצצה). איך אתה עושה זאת שנים אם הרכב שפירסמתה הוא דגם 2006 אני לא נותן לו יותר משלושה חודשים על הכביש? תמוהה מאוד העניין... נראה לי אם יהייה נזק מסוג ניקוי שכז ייראו אותו עם הזמן ולא על צבע רענן שלא נחשף עוד לנזקי הקיץ והחורף.

בכלל לא נראה לי שזה הרכב שלך לא קשה לצלם CIVIC שחורה ולהגיד הנה על הרכב הזה השתמשו להברקה בחומר X. טוב שלא לקחתה את הACORD עם השריטות מהטופיק הארוך שהיה פה :roll: .

עקבתי אחרי ההודעות שלך ורוב ההודעות הן על איך להעלים שריטות מסוגי רכבים שונים שכולם אגב שלך.

חבל שאת התגובות שלך לא ניתן לקחת ברצינות.

 

מאוד חבל לי שלחלק מההודעות בפורום כבר אי אפשר להאמין ולא ניתן לקבל דעה או המלצה אובייקטיבת.

 

תודה על הקישור CEYAL, התכשיר נראה כמו הטבליות שחוסכות דלק :???: .

 

מים, שמפו וואקס בדרך הרגילה ולפדנטים יש את המאמר הזה.

 

תודה לכולם והמשך שבוע נעים!

PICT0168.JPG

PICT0171.JPG

PICT0930.JPG

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אם הייתי קורא את השרשור הזה אתמול מן הסתם הייתי חושב שכולכם דפוקים. אבל בדיוק היום משהו סיפר לי שהוא אף פעם לא שוטף את האוטו- כל סופ"ש הוא מנגב את הרכב במטלית לחה ואחרי זה עושה לה ווקס- האוטו שלו נראה מדהים. ואני חשבתי שלא הבנתי נכון.

אני לא חושב שאנסה את זה אבל אולי אסתפק בשטיפה במים בלבד - חפיף להוריד את הדברים הרציניים יותר, יעביר ניגוב ויעשה ווקס, ננסה ככה ונעלה כמה תמונות של שלפני ואחרי

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

אהלן אני גר בבית יצחק ושוטף את הרכב שלי כל סופ״ש בשטיפה ללא מים אני יודע שזה נשמע הזוי אבל זה עובד מי שמעוניין מוזמן לבקר אותי ולראות איך זה עובד

תודה חיפושית חייכנית:lol:

×
×
  • תוכן חדש...