Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין שתי יציאות , יש יציאות קדמיות ימין ושמאל , יציאות לאחוריים ימין ושמאל , יציאה לסנטר ויציאה לסאב וופר בצורת חיבור rca .

ים long time no

פורסם

רגע רגע רגע

 

זה לא ככה סתם לחבר.

 

קודם כל שים לב לנוסחת אוהם.

 

אם כל ארבעת הרמקולים שלך הם 4 אוהם, ברגע שתפעיל 4 רמקולים, ההתנגדות שלהם תהיה 2 אוהם לצד, מה שיגרום למגבר להתחמם יותר מידי ולהכבות על ידי הגנה במקרה הטוב או נזק במקרה הגרוע.

 

אם אתה מרכיב 4 רמקולים של 8 אוהם, ההתנגדות תהיה 4 אוהם, שזה בדרך כלל המינימום במגברים בייתיים, שכן אין להם מאוורר ושאר ירקות, שים לב מה אתה מחבר, אמנם 4 אוהם יגרום למגבר תאורטית לעבוד בעוצמה כפולה (תאורטית בלבד) אבל הוא יתחמם ולא בטוח שיש צורך ב4 רמקולים, הרי מבחינת עוצמת שמיעה, עם שני רמקולים יתנו 80DB 4 רמקולים יתנו לך לא יותר מ88DB, ככה שהרי לא תכפיל את עצמת השמיעה, ובכלל מי מחבר 4 רמקולים קדמיים :idea:

 

כמה חרטוטים רשמתי עכשיו, עמכם הסליחה!

פורסם
ניתן לחבר שני זוגות רמקולים לשתי יציאות front מרסיבר אחד בלי בעיה ?
אז מה שאלת בדיוק?

 

 

אם אתה שואל אם אפשר לחבר שני זוגות רמקולים לזוג יציאות הפרונט הבודד (יענו, אחת ימין השנייה שמאל), אז זו אכן יכולה להיות בעייה כי הרסיבר לא תוכנן לעמוד בעומס של שני זוגות רמקולים מזוג יציאות אחד.

מצד שני, אם העכבה של הרמקולים לא נמוכה ועוצמת השמע כן ייתכן שלא תהיה בעיה. בנוסף, לרב הרסיברים המודרנים מעגל הגנה שיגרום להם לכבות ברגע שיהיה עליהם עומס יתר (עמוס יתר מסוכן יותר לרמקול מלרסיבר...).

 

אבל, שורה תחתונה - לא מומלץ אם אין שני זוגות יציאות front.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
ובכלל מי מחבר 4 רמקולים קדמיים :idea:

מי שרוצה לשמוע שאקירה! שאקירה! שאקירה! שאקירה!

 

לשני חדרים שונים, אולי?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אבל, שורה תחתונה - לא מומלץ אם אין שני זוגות יציאות front.

לא מדוייק, שתי היציאות FRONT שאתה רואה מאחורה, בעצם מחוברות בתוך המגבר, רק שהן עוברות דרך מפסק, אבל הן מחוברות במקביל כמו שהיית מחבר במקביל מחוץ למגבר.

שוב - רק לשים לב שההתנגדות של הרמקולים גבוהה כשמחברים יותר מזוג.

פורסם

ההתנגדות של זוג אחד היא 4 אום וההתנגדות של הזוג השני היא 6 אום , מה אתם אומרים , כמה זה יוצא ביחד על המגבר ?

מה שמדאיג אותי זה שבאחורי הרסיבר כתוב speakers 6-16 ohms , זאת אומרת שיכול ליהיות סיכון שאני בכלל מחבר זוג בודד שהוא 4 אום .

ים long time no

פורסם

ארז, הגברה של 3 דציבלים בעצמת השמיעה היא כן הכפלה של העצמה.

 

הנוסחא של הגברת דציבלים היא לא לינארית

פי שניים DB מ 80 , לא תהיה 160 DB אלא 83.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
לא מדוייק, שתי היציאות FRONT שאתה רואה מאחורה, בעצם מחוברות בתוך המגבר, רק שהן עוברות דרך מפסק, אבל הן מחוברות במקביל כמו שהיית מחבר במקביל מחוץ למגבר.

שוב - רק לשים לב שההתנגדות של הרמקולים גבוהה כשמחברים יותר מזוג.

קודם כל, אם יש שתי יציאות אז מתכנן המגבר הביא בחשבון שיחוברו שני זוגות רמקולים. כפי שציינתי, בגדול לא אמורה להיות בעיה, אבל מכיוון שלא אתה ולא אני יודעים באיזה מגבר או רמקולים מדובר לא הייתי ממהר לתת המלצה לבצע דבר שבכל זאת יש בו מין הסיכון, ולו רק פוטנציאלי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
קודם כל, אם יש שתי יציאות אז מתכנן המגבר הביא בחשבון שיחוברו שני זוגות רמקולים. כפי שציינתי, בגדול לא אמורה להיות בעיה, אבל מכיוון שלא אתה ולא אני יודעים באיזה מגבר או רמקולים מדובר לא הייתי ממהר לתת המלצה לבצע דבר שבכל זאת יש בו מין הסיכון, ולו רק פוטנציאלי.

מתכנן המגבר גם רשם מאחורה מינימום 6 אוהם, אני לא המלצתי לחבר, רשמתי לו שלא יחבר, כי ההתנגדות של 4 הרמקולים ביחד תהיה 2.4 אוהם לצד! שזה הרבה מעבר למה שהיצרן תכנן, במגבר שלו.

אבל, אם לדוגמא היצרן רשם מינימום 4 אוהם, ולבחור היו שני זוגות של 8 אוהם, ורק חיבור אחד מאחורה, לא היתה לו בעיה לחבר במקביל עוד זוג.

פורסם

חזרתי בעצמי , לא מחבר ! חבל לקחת סיכון על הרסיבר החמוד שלי .

אני פשוט אחבר עוד מגבר ליציאה השניה מהמחשב ואליו את הזוג השני :-D

ים long time no

פורסם
חזרתי בעצמי , לא מחבר ! חבל לקחת סיכון על הרסיבר החמוד שלי .

אני פשוט אחבר עוד מגבר ליציאה השניה מהמחשב ואליו את הזוג השני :-D

אם יש לך במגבר יציאות PREAMP, עדיף להשתמש בהן לחיבור מגבר נוסף.

×
×
  • תוכן חדש...