Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתנה מוטורית,יש כזאת חיה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דניאל,יש לי רשיון רק חצי שנה.

לא יודע עד כמה אני ילמד מהנסיעה לחול שכוללת קורס נהיגה.

מה דעתך?

דעתי היא שככל שאתה מקנה לעצמך הרגלים טובים מוקדם יותר, אתה תנהג טוב יותר - מוקדם יותר.

אני מבין את הרעיון של ללמוד קודם את הכביש וכו', אבל תוך כדי שאתה לומד את רזי הנהיגה אתה יכול לבוא מוכן עם חומר תאורטי ומעשי בראש - דרך קורס כזה או אחר. זה לא מונע, נהפוכו.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
דעתי היא שככל שאתה מקנה לעצמך הרגלים טובים מוקדם יותר, אתה תנהג טוב יותר - מוקדם יותר.

אני מבין את הרעיון של ללמוד קודם את הכביש וכו', אבל תוך כדי שאתה לומד את רזי הנהיגה אתה יכול לבוא מוכן עם חומר תאורטי ומעשי בראש - דרך קורס כזה או אחר. זה לא מונע, נהפוכו.

 

דניאל.

כן,

נכון להיום בעקבות טעויות טיפשיות שלי נכנסתי להחלקות,יצאתי מהם אבל זה רק בעקבות העובדה שאבא לימד אותי דברים כאלה.

חוץ מזה,השאלה היא מה העלויות? כי האם העלות היא באמת 2000$ אני מעדיף לקנות רכב או לחכות קצת ולקנות רכב.

יש לך מושג לגבי עלויות אולי?

למכירה SONY ERICSSON W300I

מצב מושלם,יד ראשונה,אבזור מלא,כרטיס זיכרון 256 מגה :) עברית!מלאה! 0525246232

פורסם

ישנם המון קורסים בהמון מקומות בעולם, תריץ חיפוש על העניין הזה, לא פעם אנשים חזרו לכאן עם חוויות.

תראה את זה כטיול שלפני צבא.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
ישנם המון קורסים בהמון מקומות בעולם, תריץ חיפוש על העניין הזה, לא פעם אנשים חזרו לכאן עם חוויות.

תראה את זה כטיול שלפני צבא.

לא ממש,אני לומד כרגע הנדסת רכב.

ולכן זה חופש מהבצפר. :)

למכירה SONY ERICSSON W300I

מצב מושלם,יד ראשונה,אבזור מלא,כרטיס זיכרון 256 מגה :) עברית!מלאה! 0525246232

פורסם

קורס נהיגה מתקדמת פחות מ1000 ש"ח חובה חובה לכל נהג, מצויין בתור מתנה\\

חווית ראלי בסביבות ה800 ש"ח, הרצאה הסברים ונהיגה + הדגמה של מדריך על אימפרזה WRX מוכנה לראלי (הלבנה של יובל)

 

בקיצור יש הרבה אופציות

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

קודם כל מזל טוב :beerchug: מעכשיו מותר...

הייתי מציעה להצטרף למועדון מוטורי בעניין שלך, יכול להיות גם בינלאומי, כמו כן מנוי למגזין מוטורי אחד או שניים בנושאים הרלוונטיים.

עד 120 ובבטחה

אירית

פורסם

גמני חשבתי כמו אירית.

 

לעשות קורס נהיגה מתקדמת. ולהוסיף מנוי או שניים למגזינים שאתה אוהב.

 

אתה לא תגיע ל2000 במתנה הזאת. אז יישארו לך כמה זוזים בשביל הרכב שתקנה.

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם
תבקש מההורים שיקנו לך את ה- STIG ;-)
:)

אבל שמעתי שהוא רק אוכל שמן מנועים משובח-האם האחזקה לא יקרה מדי?

האם הסטיג הוא אמין?

למכירה SONY ERICSSON W300I

מצב מושלם,יד ראשונה,אבזור מלא,כרטיס זיכרון 256 מגה :) עברית!מלאה! 0525246232

×
×
  • תוכן חדש...