Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם.

כפי שמצוין בכותרת, אני מתלבט האם לרכוש קומפוננט עם מיד 6.5 או 5*7. הקומפוננט אמור להיות מותקן בפורד פוקוס. כמה שידוע לי האוטו מיועד לקומפוננט 5*7, לכן אני נוטה להזמין אותם.

6.5 ידרוש התקנה של הגבהה.

שניהם מאותה חברה ואותה סדרה. האם מישהו חושב שיהיה הבדל בשמע? או סיבות אחרות כלשהן לרכישת קומפוננט 6.5?

תודה רבה וחג שמח לכולם,

מתן.

פורסם

ככה"נ JL AUDIO סדרת ZR.

עברתי על שרשורים מהעבר, השאלה שלי היא האם לדעתכם יש הבדל במידים... מהנתונים היבשים מסתמן שאפילו ה - 5X7 יותר טובים, אולם האם יש מאפיינים נעלמים מהעין (כגון באס עמוק יותר וכד)?

ניסיתי לחפש סכמה של עקום הענות של הסט, לא הצלחתי למצוא.

תודה רבה,

מתן.

פורסם

בהשוואה בין הסכמות של המידים השונים אולי יראה עקום שונה בתדרים זהים.

לא חשוב.

מה דעתך באילו כדאי לבחור?

פורסם

אני הייתי הולך על ה6.5'' והבניה מכיוון שהבניה לא מסובכת בכלל

וסיבה שניה כי את ה6.5'' תוכל להעביר לרוב הרכבים לעומת ה5/7

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

אם אתה מתכוון להשאיר את הרכב אצלך ואתה יודע שאתה הולך להיות עם הקומפוננט הזה הרבה זמן עדיף את ה 5X7

במידה ואתה לא יודע מה אתה תרצה לעשות עדיף להשקיע קצת בבניה ולהביא 6 וחצי

יותר נפוצים כמו כן יש לך מבחר הרבה יותר גדול, תוכל למכור בקלות (ביחס ל5X7)

לגבי המחירים אני לא מכיר את ההבדלי מחירים

תבדוק מה אתה רוצה מעצמך מה יותר נראה לך ולפי זה תלך

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם
אם אתה מתכוון להשאיר את הרכב אצלך ואתה יודע שאתה הולך להיות עם הקומפוננט הזה הרבה זמן עדיף את ה 5X7

במידה ואתה לא יודע מה אתה תרצה לעשות עדיף להשקיע קצת בבניה ולהביא 6 וחצי

יותר נפוצים כמו כן יש לך מבחר הרבה יותר גדול, תוכל למכור בקלות (ביחס ל5X7)

לגבי המחירים אני לא מכיר את ההבדלי מחירים

תבדוק מה אתה רוצה מעצמך מה יותר נראה לך ולפי זה תלך

כמו שאלירנוש אמר עדיף את ה5x7 לבס שלו יש יותר עומק

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
פורסם

אם מדובר במערכת מלאה - כלומר מגברים / סאבים וכו' הייתי הולך על 6.5 ללא ספק.

המבחר עצום (גם יד שנייה/ מכירה)

בכלל, רמקול צריך להיות עגול (הנה אני מזמין מלחמה מכל חובבי ה-L7 ויש הרבה כאלה בפורום :) )

אני מניח שיהיה קשה מאד למצוא רמקול ביתי בצורת 7X5 או 6X9 ...

 

היתרון היחיד שאני רואה ב-5X7 הוא באס (מיד באס) עשיר יותר כאשר אין סאבוופר. וגם אז הייתי חושב פעמיים ובסוף לוקח 6.5

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

×
×
  • תוכן חדש...