Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני מס חודשים מכרתי מערכת פיונייר משוכללת לטובת מכשיר חדש עם תצוגת oel blue display,של פיונייר עם הגויסטיק ... לא זוכר דגם ,עם פאזל תלת מיימדי שהופך לדולפינים שקופצים למיים ומכוניות מירוץ ועוד ...

המכשיר נקנה ב N.Y עבד 5 חודשיים נעלמו יום אחת המסך כלומר יש קווים והמכשיר פועל מצויין אבל אין דולפינים או תמונה רצה.המכשיר נשלח לתיקון ,וחזר לא מתוקן שכן עלות תיקון פנל יקר מאוד.

המכשיר עובד פיקס רק עם קווים כחולים על המסך במקום דולפינים.

1. האם יש משהו לעשות?

2.מישהו שיש לו פנל מעוניין לקנות את המכשיר? יש לו שלט והוא חדש בין 5 חודשיים בלבד.

תודה לכל העוזרים

פורסם

הדולפינים שחו, תמתין קצת, אולי יחזרו בעונה הבאה..

 

וברצינות, כנס בתכנות לINTERTAIMENT (מקווה שרשמתי נכון) ודפדף בתצוגות , חפש את התצוגה המתאימה לך. יתכן והדולפינים שם.

האם המכשיר חזר ונטען שלא תוקן בגלל עלות גבוה, או שרשמו שלא אותרה תקלה?

ובכלל, אם לא תצליח לפי שהסברתי, אולי כדאי לקפוץ לחנות שמתעסקת עם פיוניר, יתכן שמייד יאבחנו תקלה מחד, או החזרת הדולפנים מאידך.

בהצלחה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תקשיב תוסיף קצת חמצן למים ואז הם יחזרו...וברצינות תעשה כמו שדני אומר לך אולי זה יעזור(פאאק אני שיכור ממסיבת היער עכשיו)..

פורסם

תופעה מעצבנת.

 

לדוד שלי. יש 4850 חדש בן חודש!. הפאנל נפל מהרדיו לריצפה. (30 ס"מ.)

והתצוגה נעלמה.

 

הבעיה היא החיבור בין המסך לכרטיס.

החיבור הוא על ידי פס רך מולך. שמחבר בין שניהם.

אני עדיין עובד על פיתרון לבעיה. אבל שם רוב התקלות!

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...