Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה וטיפים לנסיעה ( nurburgring , paris motor show )


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, עוד שבוע 29.9 אני נוסע עם משפחתי לגרמניה, נוחת בפרנקפורט ומעביר באזור ההוא יומיים, ונוסע לנורבורגרניג, לאחר מכן אנחנו ממשיכים בנסיעה לצרפת ומגיעים לפריז לתעורכת הרכב שם נבלה (בפריז) עוד יומיים.

 

רציתי לבקש ממכם חברים יקרים המלצות טיפים הכוונות ואתרים מוטורים (לא WWW),

באזור שאתם ממליצים לי לבקר בהם, כמו כן אפילו כבישים מעניינים לנהיגה.

(לדוגמא,מפגשי מועדונים,מפעלים שמייצרים מכוניות וסדנאות, כי אני ממש לא מתמצא).

(אני עובר באזור פרנקפורט, קובלנצ', בון, קולן, וכו', כל מה שבאזור יתקבל בברכה)

לגבי המלצות יותר ספיציפיות אז טיפים לנורבורגרינג ותעורכת הרכב בפריז.

(דרך אגב נסיעה בטאקסי כבר הוזמנה)

(אפילו דברים קטנים כמו שהחנות מזכרות שבתחנת דלק ליד הנורבורגרניג זולה יותר מהחנות שבנורבורגרינג עצמו, דברים כאלו יתקבלו בברכה!)

 

תודה רבה,

עמרי.

המאושר.

 

אם למישהו יש משהו מאוד חשוב להגיד בהקשר

0524-599511

(משה)

פורסם

תריץ קצת חיפושים היו כל מיני דיונים על נסיעות לאירופה.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=105739&highlight=%E2%F8%EE%F0%E9%E4

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=78967&highlight=%E2%F8%EE%F0%E9%E4

 

 

 

על רגל אחת מומלצים: מוזיאון אודי, ב.מ.וו, מרצדס (שחודש לאחרונה) רוסו ביאנקו, סוכנות מרכזית פורשה ומוזיאון פורשה (הם במרחק של 5 דקות אחד מהשני) ועוד.

 

תסתכל בחתימה שלי, עשיתי משהו דומה לפני שנתיים וביקרתי בלא מעט מקומות מומלצים.

פורסם

Wolfsburg נמצאת בכיוון הכללי של צרפת (מפרנקפורט)

שם יש את המוזיאון של VAG

החל ממכוניות ענתיקה ועד ללמבורגינים ובנטלים

ועוד כמה אטרקציות בדרך

לפנות לפחות חצי יום לאתר הזה! זה אתר ענק

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מוזיאון ב.מ.וו נמצא במינכן ולכן לא נמצא בדרך שלך, בכל מקרה, הוא סגור כרגע לשיפוצים ובמקומו יש איזה תצוגה די עלובה.

 

איזה קטע, גם אני נוסע ב 29 לגרמניה אבל למינכן.

בקולמאר (צרפת) יש מוזיאון רכב ע צ ו ם שמכיל את האוסף הגדול בעולם של בוגאטי.

אוסף פשוט מדהים! זה נמצא במשולש הגבול של צרפת/גרמניה ושוויץ, פלוס מינוס 100 ק"מ דרומית לשטרסבורג. אם אני לא טועה, זה לא ממש בדרך שלך אבל אם בא לך איזה סיבוב קטן, מוזיאון מדהים!

בפריז יש כמובן את שער הניצחון, הכביש שיוצא ממנו צפונה הוא בולבר דה לה גרנד ארמה (שדרות הצבא הכביר, בטח הכוונה לא לצבא הצרפתי) לכל אורך השדרה הזאת יש עשרות חנויות שמתמחות בשיפורים מכל סוג וצורה ורכבים ואופנועים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...