Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7216 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל פעם אותם שרשורים....:)

 

השאלה היא כאן מה עדיף - קלריון אלפיין או פיוניר.

 

את התשובה לנ"ל כבר כולם יודעים.

 

אז למה לנבור בזה כל פעם ?

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כמו תמיד בורחים מהשאלה יש סכום מסויים לבנאדם ובפיוניר שעולה 1100 - 1200 ש"ח יש הרבה יותר אפשרויות וכיוונים מאשר בקלריון באותו מחיר השאלה מה חשוב לו יהיה כיוונים לא יהיה ... ישר כולם קופצים אלפיין 9874811 לא קלריון 43126516 אולי זה קצת יקר לו? למה לא לענות לבנאדם על השאלה וזהו? ואולי שיקנה נקמיצ'י - אחלה איכות ואין כיוונים ואופציות בכלל?

Hu - 880 prs

Tw - alesis point 7, 4 inch - amp xetec vector

Mids - morel pulse 6 mid bass - amp xetec xircuit

Sub - phase sx 220 - amp hifonics titan mono

פורסם
כמו תמיד בורחים מהשאלה יש סכום מסויים לבנאדם ובפיוניר שעולה 1100 - 1200 ש"ח יש הרבה יותר אפשרויות וכיוונים מאשר בקלריון באותו מחיר השאלה מה חשוב לו יהיה כיוונים לא יהיה ... ישר כולם קופצים אלפיין 9874811 לא קלריון 43126516 אולי זה קצת יקר לו? למה לא לענות לבנאדם על השאלה וזהו? ואולי שיקנה נקמיצ'י - אחלה איכות ואין כיוונים ואופציות בכלל?
אין לי חשק לענות לך אפילו.

תקנה פיוניר ועזוב אותי בא'משך

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם
השאלה היא כאן מה עדיף - קלריון אלפיין או פיוניר. לא זה ולא זה, רק אימפרזה טורבו..:idea:

קודם שתהיה...אחר כך נדבר.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

תסלחו לי רבותי ,

אבל יש גם אלפיין ב1400 שקלים - ואולי לפיוניר באותו סכום יש עוד כוונון או שניים ואיזה דולפין או מושט על המסך אבל את הסאונד של אלפיין אין לו ..

 

:idea:

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

עזוב אותך, אין עם מי לדבר, אנשים מחפשים דולפינים.

בכל מקרה. הכי חשוב שיש קוסם בסוף.

הקוסם הגיע! :-D

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם
תסלחו לי רבותי ,

אבל יש גם אלפיין ב1400 שקלים - ואולי לפיוניר באותו סכום יש עוד כוונון או שניים ואיזה דולפין או מושט על המסך אבל את הסאונד של אלפיין אין לו ..

 

:idea:

כמה פעמים צריך להגיד את זה, פיונר כבר מזמן השתדרגו מדולפינים למירוצי מכוניות. זה גם מאד חשוב לאוהבי המראה.אולי שנה הבאה נראה טילים ומטוסים..

 

במפגש הבא תתקיים תחרות "תפוס ת'דולפין" בחסות פיונר בע"מ.

dolfinmov.gif

פורסם

כן, זה מצחיק.

אבל דווקא אנחנו צריכים להבין שה"מותג" פיוניר שולט ולא בכדי.

יש להם דגמים שפונים לקהל מאוד נרחב, הן לאנימציוניסטים והן לשוחרי ה SQ.

אז מה לעשות, תמיד יהיו את אלו שיתלהבו מהתצוגות ומהעממיות של פיוניר.

אחרי הכל - רוב רובם של האנשים הללו לא שוחרי SQ, ואין טעם לנסות להטמיע זאת עליהם מההתחלה.

(וגם אני לא בדיוק תומך נלהב של פיוניר)

פורסם

בדיוק כמו שמגברי ימאהה שולטים במכירות בתחום הקולנוע הביתי .

מגברים עם צליל מהונדס , לא חם ומלא ב30 אקולייזרים שלא עושים כלום אבל נשמע מיליון דולר בקולנוע .

יש להם כוח לדחוף רמקול זול שלא מחזיר זרם ולכן כל כך הרבה דילים נסגרים על מגברי ימאהה עם רמקולים של פירלס או DOME או מה שזה לא יהייה .

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
אולי כדאי לרדת משניהם ולנסות אלפיין ?

 

תגיד, יש לך אולי קשר לאפריל טק-ליין?

כי בכל חור אתה מנסה לדחוף את הALPINE כאילו זה התנ"ך של האודיו לרכב.

 

מצטער, אבל כל מכשיר של אלפיין שיצא לי לעבוד איתו, מלבד ה9855 וה9853(שגם עליו לא הייתי שם כסף כי בעוד טיפה אפשר לקחת את ה9855) כולם מציגים די כלום אפשרויות.

כן, ה9847 הוא חביב, אבל הייתי עדיין לוקח קלריון במקומו.

גם ה9845 הוא די פשוט גמלוני וסביר, אבל גם אז הייתי בוחר בקלריון.

ה646/656 הם מכשירים פשוטים,אמינים אך נותנים תמורה מלאה לכסף, ופשוט נשמעים טוב יותר (לטעמי).

 

בהצלחה!.

under construction..

פורסם

גם פאנאסוניק הם מכשירים מעולים, ושווה להסתכל עליהם.

בשורה התחתונה שלי, אני בודק דרישות מערכת מול הפונקציונאליות של המכשיר והאיכויות שלו.

אם יוצא שקלריון, אלפיין ופאנאסוניק עומדות בכולן - כל מה שנותר הוא לבחור אחת, והבחירה

תהיה טובה, לא משנה איך תסתכל על זה.

לי היה את ה 9847, ונכון, הוא דיי פשוט.

אך מצד שני, מכשירים "פחות פשוטים" ממנו לא נתנו לי את האיכות שהוא נתן, ולכן לא היססתי לרגע

מלחשוב על ה 9855R.

ואני בטוח שכך חושבים המקבילים שלי שהתנסו עם קלריון ופאנאסוניק.

פורסם

בשורה התחתונה, אם אחד מהמכשירים המובילים כמו קלריון, אלפיין, פאנאסוניק מציעים לך את

מה שאתה צריך ויותר - תקבל החלטה וזהו.

אתה תהיה מרוצה, לא משנה מה הבחירה תהיה. ;)


×
×
  • תוכן חדש...