Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמרו לי שכדאי לי לשים חוטי זהב לרמקולים במקום החוטי נחושת הדקים הרגילים שיש לי.

זה באמת משפר משהו ?

פורסם
אמרו לי שכדאי לי לשים חוטי זהב לרמקולים במקום החוטי נחושת הדקים הרגילים שיש לי.

זה באמת משפר משהו ?

יש על זה ויכוחים רבים , בעקרון אתה לא תשמע שום הבדל .

אבל יש הבדל בהתנגדות , ככל שהקבל הווה יותר כך ההתנגדות יורדת .

פורסם
נו ברור לי

החוטי זהב הם חוטים עבים

לכן עוצמת השמע תעלה ? או האיכות תשתפר ?

 

LOL...

 

 

תחסוך לעצמך את האשליה של שיפור בעוצמה ובאיכות..

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
נו ברור לי

החוטי זהב הם חוטים עבים

לכן עוצמת השמע תעלה ? או האיכות תשתפר ?

 

גם אם תיקח קבלים עבים של חשמל ביתי אתה עדיין תשמע את אותה האיכות.

פורסם

זה זהה לעובי של כבל מתח. ככל שההספק של המגבר גבוה יותר ככה אתה צריך כבלים עבים יותר וממה שידוע לי אין לך מערכת עם הספקים גבוהים.

זהב הוא לא מוליך טוב, כשאומרים לך חוטי זהב זו שטות, זה לא באמת זהב. יש כבלים מצופי זהב אבל לא תמצא אותם אצל אף מתקין.

במחברי RCA יש זהב בקצוות דווקא משום שהוא לא מתחמצן ולא בשל המוליכות שלו שהיא נמוכה משל נחושת.

 

לגבי הבדלים, אני טוען שלא שומעים יש שטוענים שכן. גם אלו שטוענים שכן אומרים שאם לא מדובר במערכת היי אנד יקרה ובציוד איכותי לא תוכל לשמוע את ההבדל, אז ככה או ככה אצלך זה לא ישפיע.

 

אני לא אשקר, במערכת שלי אני גם אשקיע בחיווט לא זול, אבל בעיקר בשביל ההרגשה ולא כי אני חושב שכאן יבוא השיפור.

פורסם
אמרו לי שכדאי לי לשים חוטי זהב לרמקולים במקום החוטי נחושת הדקים הרגילים שיש לי.

זה באמת משפר משהו ?

זה יותר יפה :lol:

×
×
  • תוכן חדש...