Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רון ידידי .

 

תתחיל בבד' מפלס שמן(וצבע) יש ברנו נוהל בד' דבר שני ואל תשאל אותי מה ההגיון איזה פלגים יש ברכב.

אף פלג חוץ מהמקורי לא מתאים לרכב הזה. על הפלג יש מקט שנגמר ב155 מה שיחודי לפלג הזה הוא ההתנגדות שלו. פלג אחר גורם להפרעות בין מחשב גיר למחשב מנוע ומשבש את הנתון של מצב מצערת .

אלה בד' פשוטות שיש לבצע לפני שנכנסים לאבחון גיר בדגם הנ'ל.

לגבי בד' עם סורק זה הפתרון הכי טוב כי ככה אתה בודק בדיוק לחצ שמן,חיישן מהירות כניסה ,חיישן מהירות יציאה (וככה אתה רואה אם יש החלקה בגיר )

דבר נדיר מאוד הוא התחממות של מחשב גיר ברגע שהוא מתחמם יתר על המידה הוא גורם לדפיקות והחלקות של מעבר הילוכים .

אבל לא מצב שהרכב לא נוסע בכלל , חשוב לי לציין שלפי התיאור שלך הבעיה היא מכנית ויכולה לנבוע מהתחממות של השמן (אובדן צמיגות ) בגיר הזה שנקרא DPO יש שמן ייחודי של רנו שעולה 174 שח למיכל של 2 ליטר . בדוק את הבדיקות ועדכן אם יש לך עוד שאלות אשמח לעזור !

בברכה !

 

KamiTech

פורסם

לא זכור לי שנתקלתי בתופעה כזו בDPO. יש סבירות קלה שחדירת מים לגיר תגרום בעיות ללא פשר, אבל זה לא מתאים לעונה שלנו בשנה.

פורסם

ראשית, KamiTec אכן צודק בנושא ההפרעות שעלולות להיווצר, כתוצאה משימוש בפלגים שאינם מתאימים. מומלץ מאד לבדוק את סוג הפלגים שהותקנו.

עפ"י הוראת היצרן יש להשתמש באחד משני הסוגים הבאים:

1. Equiem RFN58LZ

2. Champion RYCLC87

מק"ט רנו 7700500155.

 

דבר נוסף: אולי כדאי להתחבר עם CLIP? אני מניח שיכולת הסריקה שלו מעמיקה ומדויקת יותר (?).

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

  • ספונסר פורום
פורסם

ספי מה הקשר לעונות השנה?

יש שם אבוקדו

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • ספונסר פורום
פורסם

על רנו אני יכול להאמין כל דבר שיגידו לי

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • ספונסר פורום
פורסם

חשבתי שאתה מתכוון דרך הקולר

אתה יודע מה אני יפתח שירשור בנושא שמאד מעניין אותי -תקלות בקולרים

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...