Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7224 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

בשבועיים שחלפו מרכישת הרכב בוצעו:

 

טיפול 10000 הכולל: שמנים, פלאגים, פילטרים,

ניקוי קרב' ע"י השפרצה של ספריי לתוך הקרב' ( עזר מאד והוריד משמעותית את צריכת הדלק.)

הח' מיסבים לגלגלים האחוריים

בד' מע בלמים.

הח' 4 תפוחי הגה.

הח' מסרק הגה.

הח' ציריות.

הח' 4 בולמ"ז.

כוון פרונט.

כוון ואיזון גלגלים.

בדיקה כללית וחיזוק ברגים כללי.

 

נותר לבצע:

 

פו"ה קרב' , ניקוי וכוון יסודי,

הח' מחז"ש בורר הילוכים,

צמיגים וג'נטים ( מסיבות בטיחותיות).

הח' נוזל בלמים ( לקראת הטסט)

קוסמטיקה (פו"ה פגושים יישור - ליטוש - צביעה- חיבור פינות- הרכבה) .

 

יש לי מס' שאלות ברשותכם.

 

1: המנוע מזייף ולא עובד רציף , הבעיה נעוצה בתערובת לא נכונה/ סתימת דלק , ובאה לידי ביטוי בעיקר כאשר הרכב קר ( 5-10 דקות ראשונות של הנסיעה).

האם יש למישהו לינק או לחילופין ספר רכב של הפיאסטה ממנו אוכל לצלם את העמודים הרלונטיים לקרב'?

2: הגלגלים לא זהים , 2 חדשים יותר ( עם חורים עגולים) ו2 ישנים יותר ( חורים מרובעים) , כמו כן ישנן מכות על הג'נטים שככל הנראה יושרו ע"י פטיש .

הייתי מעוניין להחליף את הג'נטים + צמיגים , ועל הדרך להעלות מידה ברוחב הצמיג ( מ135/80/13 ל-165/70/13) . בשלב הזה אין בכוונתי להשקיע בג'נטים ממגנזיום או לצעצע את הרכב , אלא להביאו למצב תקין לחלוטין מכל הבחינות האפשריות ( חשבתי על ג'נטים של פיאסטה 89+ או סויפט) .

האם אני יכול להחליף מידות צמיג ולעדכן ברשיון בטסט ( דצמבר), או שהתהליך הפוך?

3: מחפש המלצות לאיטום הדיסטריביוטור לקראת החורף.

4: היכן ניתן לרכוש קיט מלא לשיפוץ הקרב' ומהן העלויות פחות או יותר.

5: מד סל"ד ( טכומטר) היכן ניתן לרכוש ( משהו פשוט שמראה את הסל"ד ותו לא)

 

 

אודה מאד לתגובותיכם

 

בברכה

W

There's no bike too sacred, too slow, too heavy, too ugly, too small or too big that can't be turned into something amazing

פורסם

יש לי 12 ג'נטים עם צמיגים שעוברים טסט,משני הסוגים שציינת.הורדו מפיאסטות 85,86.

 

כמו כן יש לי ספר.

צור קשר בה"פ.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...