Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6848 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני מתעניין ברכישת פיאט פונטו ספייס שנת 2001, מנוע 1300 סמ"ק, אוטומטית



לפי חיפושי ברשת, היני רואה שמכירה עומד על 38000-42000 שקלים.

 

לרכב מנוע 1300 סמ"ק, מה שמעלה את השאלה-האם ביצועיו סבירים ומספקים?

איני מחפש רכב מירוצים ולא מכונית ראלי, רק משהו נחמד שיסחוב נסיעות קצרות בעיר...

 

איך היא גם מבחינת הנוחות, והחסכון בדלק?

 

תודה מראש, אבי.

פורסם

רכב יחסית זריז למדי בגרסת ה-80 כוח.

חסכוני מאד ויכול בשקט להגיע לממוצע של 15 ק"מ לליטר.

 

תבדוק את העבר של הרכב,כלומר מאיפה הוא הגיע(השכרה/ליסנג כי רבים היו שם)

ולבדוק טוב את הגיר.

 

סה"כ

רכב חביב למדי,נוח ועם התנהגות טובה,ויש לרכב ביקוש מצויין כמשומש.

 

מאור

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם

רכב אמין אם מטופל, חסכוני מאוד (1 ל15 ללא בעייה מיוחדת), אפשרי להיכנס 5 אנשים ברכב, לא הכי נוח אבל אפשרי...

 

גרסת ה80 כ"ס גם זזה נחמד מאוד (באופן יחסי).

 

החיסרון המשמעותי הינו הגה חשמלי.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

האם הספייס חסכונית בדלק בגרסה הידנית בלבד?

ציינתם מעלי על צריכה של 1 ל 15 . הכוונה היתה לידנית או אוטומטית?

מה לגבי ספייס מליסינג שנת 2003 ? חסכון, נוחות, מכאני?

פורסם

אין סיכוי שבעיר האוטו יגיע ל- 1:15. יותר בכיוון של 1:9-12 תלוי בעומס, במזגן וברגל שלך על הגז.

 

5 מבוגרים נכנסים והרבה פחות צפוף ממכוניות אחרות בקטגוריה - מניסיון.

 

חיסרון קל בכוח מורגש כמעט רק כאשר המזגן דולק ואתה מאיץ בעליה. אם אתה ירושלמי או חיפאי תרגיש מדי פעם בחוסר כוח. לא קריטי!

 

הגיר הרציף מעולה, אין לו שום בעיות נפוצות או ידועות. רק לבדוק שטופל בזמן.

 

הייתי בודק - במוסך מורשה את היסטוריית הטיפולים ובמיוחד אם הייתה תקלה בהגה הכח החשמלי ומבקש מהמכונאי לעשות סיבוב על האוטו להרגיש איך ההגה מתפקד. לבדוק שמילאו רק נוזל קירור ייעודי לפיאט - בצבע כחול שנקרא פאראפלו. אם מילאו רק מים - תברח!. בדוק גם שהטורים יציבים בסרק ושאין בעיה של נפילת טורים ורעידות שמאיטים.

 

אם אתה יכול עדיף דגם 2003 שיש לו שיפורים קלים על פני דגם 2001 והוא בעיקר גם חדש יותר. רק השאלה אם הוא טופל טוב בליסינג ?

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
אין סיכוי שבעיר האוטו יגיע ל- 1:15. יותר בכיוון של 1:9-12 תלוי בעומס, במזגן וברגל שלך על הגז.

 

5 מבוגרים נכנסים והרבה פחות צפוף ממכוניות אחרות בקטגוריה - מניסיון.

 

חיסרון קל בכוח מורגש כמעט רק כאשר המזגן דולק ואתה מאיץ בעליה. אם אתה ירושלמי או חיפאי תרגיש מדי פעם בחוסר כוח. לא קריטי!

 

הגיר הרציף מעולה, אין לו שום בעיות נפוצות או ידועות. רק לבדוק שטופל בזמן.

 

הייתי בודק - במוסך מורשה את היסטוריית הטיפולים ובמיוחד אם הייתה תקלה בהגה הכח החשמלי ומבקש מהמכונאי לעשות סיבוב על האוטו להרגיש איך ההגה מתפקד. לבדוק שמילאו רק נוזל קירור ייעודי לפיאט - בצבע כחול שנקרא פאראפלו. אם מילאו רק מים - תברח!. בדוק גם שהטורים יציבים בסרק ושאין בעיה של נפילת טורים ורעידות שמאיטים.

 

אם אתה יכול עדיף דגם 2003 שיש לו שיפורים קלים על פני דגם 2001 והוא בעיקר גם חדש יותר. רק השאלה אם הוא טופל טוב בליסינג ?

צריכת הדלק מתיחסת לרכב אוטומט או ידני?

מה זה גיר רציף?

סליחה על הבורות...

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
אין סיכוי שבעיר האוטו יגיע ל- 1:15. יותר בכיוון של 1:9-12 תלוי בעומס, במזגן וברגל שלך על הגז.

 

 

מה אתה מדבר .... שלי גרסת ה 60 כ"ס (2001) ידנית עושה בעיר בפקקים 13-14 עם מזגן ב 50% מהזמן.

פורסם

צריכת הדלק עם הגיר הרציף עומדת על כ-13.15 ק"מ לליטר בנסיעות עירוניות, מנסיון אישי שלי.

 

מה זה גיר רציף? חיפוש קל יפתור את הבעיה.

!AWDSOME

×
×
  • תוכן חדש...