Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כנראה מתגייס להיות מכונאי או חשמלאי מטוס או מסוק בצבא...

עכשיו רציתי לשאול מה אתם אומרים..? מישהו היה שם?

האם יש קשר בין מנוע של מטוס/מסוק למנוע של מכונית?

מה זה יתן לי?

תודה לכל העונים.... :o

פורסם

התחרפנתם

יש מכונאות רכב גם - שזה מן הסתם הכי קרוב למכונאות רכב

 

אבל מי רוצה לעשות את זה במסגרת צבאית?!?!?

יובל.

פורסם
התחרפנתם

יש מכונאות רכב גם - שזה מן הסתם הכי קרוב למכונאות רכב

 

אבל מי רוצה לעשות את זה במסגרת צבאית?!?!?

 

תוכל לפרט על התפקיד?

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם

אבא שלי היה מכונאי מטוסי קרב (בזמנו זה היה הסקאיהוק).

אתה תצא חרש, שונא את הצבא (כמו כולם) ועם הרבה הרבה שחור בידיים.

 

קשר יש תמיד! גם בין מנוע של מכסחת דשא עד למכונית.

אם אתה מתכוון "קשר" הכוונה שככה תוכל להכיר את המנוע של הרכב שלך... אז בטוח שאתה תלמד הרבה מאד.

פורסם

יש קשר בין מנוע בוכנה תעופתי למנוע של רכב.

 

ההבדלים היחידים הם:

במנוע בוכנה תעופתי יש קירור אויר (אין רדיאטור).

מנוע בוכנה תעופתי עובד עם הזרקת דלק בלבד (אין קרבורטור).

 

צילינדרים של מנוע של מטוס יהיה בד"כ בתצורת "בוקסר" (כלומר מנוגדים - כמו

סובארו).

 

כמו כן, יצא לי להתקל בשירותי הצבאי במטוס בשם "פשוש" - מטוס צרפתי - ממש

306 עם כנפיים (ועם כל בעיות האמינות שנגזרות מזה :wink: ).

 

מצד שני יש בצבא דברים הרבה יותר מעניינים מלהיות ממס"ניק.

פורסם

אבל מ-א-ו-ד לא מומלץ. העבודה בתור מכונאי מסוקים \ מטוסים היא קשה

מאוד. בהנחה ותגיע לטייסת קרב (כמו שאני הייתי) הן עובדות 24 שעות, לרוב

יש חוסר באנשים, העבודה מאוד קשה, המון שעות, בקיצור לא.

 

הקשר לרכבים? אין. אולי תהיה מיומן יותר בלעשות עבודות עם הידיים ואז כאשר

תפתח ספר היינס ויבקשו לעשות X Y Z זה יהיה לך קל יותר.

 

הייתרון היחידי בתפקיד הזה הוא שמרגישים שעושים משהו, ההגדרה נקראת

תומך לחימה אם אני לא טועה.

 

על תבנה על לצאת הביתה יותר מפעם בשבועים בשנה ושמונה הראשונות.

 

גיא, בהודעה לא אופטימית במיוחד.

פורסם

אני רואה כל יום את הממסניקים עובדים על מטוסים, זה עבודה ממש חרא, אתה עובד כל היום

 

לפעמים גם בלילה, עם יש טיסות לילה, והידיים שלך יהיו שחורות

 

הקיצר ממש לא שווה לך, עם כבר עדיף להיות חשמלאי

פורסם

מכונאי מנועי בוכנה והוא לא עובד כזה קשה(הדבר הקשה ביותר שעשה עד עכשיו היה להרים מטוס שירד מהמסלול :roll: ....הוא בשדה דוב ממה שאני שמעתי ממנו מטוסי קרב זה עבודה קשה ומישהו שהיה מכונאי רכב פשוט קרע את התחת במילאוים הוא היה עובד 24 שעות על רכבים!!!! :shock:

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

תיקח בחשבון שחשמלאי או מכונאי רכב יכול להיות לפעמים מאד מסוכן , יש כאלה שעובדים בסדנא ויש כאלה שמצוותים לכוחות לוחמים ואז אתה בעצם לוחם לכל דבר שבנוסף להכל אמור לתת פתרונות טכניים בשטח ,

בתחום התעופתי המקצוע מאד קשה ותובעני ללא קשר לרכבים ואף לא מוכר עי משרד העבודה כנסיון תעסוקתי לתחום הרכב.

דוקא תחום חממ מטוסים יש לו הקשר לרכבים - לומדים שם על סוגי סנסורים בקרת תהליכים

[הידראוילקה , מזוג , מנוע]

אבל אין כמו לשבת בכיתה ללמוד חומר תיאורטי ולאחר מכן לעבוד ולצבור ידע מעשי.

כאחד שהיה הרבה שנים בתחום התעופתי הצבאי ועשה סוויץ' לתחום הרכב אני יכול להעיד שתחום הרכב יותר מעניין ומאתגר [כל יום הוא בית ספר ] ויותר מכניס [ בתנאי שאתה לא מכונאי פשוט ]

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

פורסם

אם אתה כבר מגיע לחיל האויר המלצה אישית תלך כמה שיותר רחוק ממטוסים

אני שירתתי בבינוי וכל פעם שראיתי אנשים בטייסת פשוט ריחמתי עליהם

לידע כללי ראשי תיבות של ממ"ס זה לא בדיוק מה שאתה חושב

ממ"ס=מפרק מרכיב סתם

ממ"ס=ממלא מקום סמרטוט

פורסם

כהנדסאי תעופה לשעבר (בסדיר)-מומלץ

הכל תלוי איפה אתה נופל (סוג הטייסת ,מיקום הבסיס וכו')

בכל אופן מקצוע מאוד מעניין וכמו שנאמר פה מנועי הבוכנה התעופתיים באמת מאוד דומים לאלה ברכב.

פורסם
כהנדסאי תעופה לשעבר (בסדיר)-מומלץ

הכל תלוי איפה אתה נופל (סוג הטייסת ,מיקום הבסיס וכו')

בכל אופן מקצוע מאוד מעניין וכמו שנאמר פה מנועי הבוכנה התעופתיים באמת מאוד דומים לאלה ברכב.

 

 

אתה מזה מרגיע אותי למה בדיוק לפני חמש דקות התקבלתי לשם!!!!! :shock:

if you feel in control , you're not going fast enough

פורסם

טוב,מה שמכונאי מטוסים זה פשוט קריעת תחת זה אני יודע....מה אם מכונאות רכב??

טוב אם אתם משכנעים אותי אני מבקש ודורש ליהיות נהג במכבאי אש... :)

אך שבוע בבית שבוע בבסיס...ושבוע שבבסיס שבוע של בית בושט 8)

×
×
  • תוכן חדש...