Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב.

אני אמור להתחיל קד"ץ ב24.8 של מכונאות רכב, אורכו 3 חודשים שעליהם אזדכה בפז"מ.

2 המצטיינים בקורס נשארים בבסיס ההדרכה בצריפין.

אני לא יודע אם ללכת לקד"ץ כי אני לא יודע בוודאות שאהיה מצטיין למרות שכשהייתי שם ראיתי מי ה"מתחרים שלי" ואני בטוח שאני שם 99 אחוז מהם בכיס הקטן בכל הנוגע למכונאות.

 

אם אני מבריז מקד"ץ זה נחשב כמו לא להגיע לגיוס?

ומה אתם אומרים זה שווה לי ללכת לזה בכלל?

haters will hate

פורסם

מנסיון,להיות ממ"סניק זו קריעת תחת.........

 

אח שלי היה ממ"סניק בטייסת כוננות של פאנטומים,וזו עבודה מאוד מאוד קשה,אתה עובד המון,למרות שהיום להיות ממ"סניק זה יותר קל כי אין את הפעילות המבצעית שהיתה בלבנון בתקופת אחי,אז יש פחות גיחות=פחות עבודה, אבל עדיין עבודה קשה.

 

לגבי מנועי בוכנה- אל תבנה על זה כי הדרישה הגדולה היא לממ"סניקים בטייסות קרב שזה אומר מנועי סילון,שזה אומר שאין כל קשר למנוע של מכונית.

 

ולגבי הדלק של המטוסים-מישהו כאן אמר שזה דלק שדומה לסולר ושהוא בכלל לא דליק- אל תזבל את השכל,כי זה אחד הדלקים הכי דליקים ונפיצים שקיימים (אסון המסוקים זוכר? במשך יותר משעה וחצי לא יכלו להתקרב למסוקים בגלל שהדלק לא הפסיק לבעור בעוצמה אדירה והוא פשוט התחיל לפוצץ תחמושת במסוק). יש מעט מאוד דלקים שדומים לו מבחינת יכולת בעירה כי הוא מאוד "חריף" (קצת דומה לדלק של מכוניות על שלט אם אתה מכיר).

 

שיהיה בהצלחה.....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני רציתי ללכת לחמ"מ מטוסים (חשמלאי), לטייסת קרב דווקא, של F-15 או F-16..

כרגע אני מונחה ל"א (לוחמה אלקטרונית) שזה נחשב הרבה יותר, אבל אני עדיין שוקל את עניין החמ"מ במידה ואכשל בל"א בסופו של דבר...

במידה ואני עף מחיל האויר רציתי ללכת להובלה... כן, קריעת תחת, אבל לפחות נוהגים... ו.. מבזבזים שלוש שנים..

הציעו לי גם להיות נהג מרכבה, בשיריון... כדאי?

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

תובלה - קריעת תחת של נסיעות, אוכלוסיה מפוקפקת ומילואים מחורבנים במיוחד.

שריון - שבת ראשונה יוצאים והשאר נשארים.

שירות קרבי מאתגר, אבל לא קל. ואל תחשוב שנהיגת מרכבה תהיה דומה במשהו לנהיגת כביש. אתה תשתחרר עם נסיון נהיגת כביש של שניים וחצי סופי שבוע בשלוש שנים.

 

תשמע לי - תישאר בחיל האויר.

פורסם
מנסיון,להיות ממ"סניק זו קריעת תחת.........

 

אח שלי היה ממ"סניק בטייסת כוננות של פאנטומים,וזו עבודה מאוד מאוד קשה,אתה עובד המון,למרות שהיום להיות ממ"סניק זה יותר קל כי אין את הפעילות המבצעית שהיתה בלבנון בתקופת אחי,אז יש פחות גיחות=פחות עבודה, אבל עדיין עבודה קשה.

 

לגבי מנועי בוכנה- אל תבנה על זה כי הדרישה הגדולה היא לממ"סניקים בטייסות קרב שזה אומר מנועי סילון,שזה אומר שאין כל קשר למנוע של מכונית.

 

ולגבי הדלק של המטוסים-מישהו כאן אמר שזה דלק שדומה לסולר ושהוא בכלל לא דליק- אל תזבל את השכל,כי זה אחד הדלקים הכי דליקים ונפיצים שקיימים (אסון המסוקים זוכר? במשך יותר משעה וחצי לא יכלו להתקרב למסוקים בגלל שהדלק לא הפסיק לבעור בעוצמה אדירה והוא פשוט התחיל לפוצץ תחמושת במסוק). יש מעט מאוד דלקים שדומים לו מבחינת יכולת בעירה כי הוא מאוד "חריף" (קצת דומה לדלק של מכוניות על שלט אם אתה מכיר).

 

שיהיה בהצלחה.....

 

בואנה הפחדתם אותי בהתחלה, השם ממ"ס אצלי אומר משהו קצת אחר.

אצלי זה יותר בכיוון של קורס שאני הולך לעבור המחשבים בדרך ל 8200...

שששששששששירוקו אדומה

פורסם
בואנה הפחדתם אותי בהתחלה, השם ממ"ס אצלי אומר משהו קצת אחר.אצלי זה יותר בכיוון של קורס שאני הולך לעבור המחשבים בדרך ל 8200...

אה - אתה מתכוון לממ"ס שהוא - מפעיל מחשבים סודיים. הם התכוונו למכונאי מטפל בסוסים. וזה בכלל בחיל פרשים.

פורסם
מפעיל מחשבים סודיים זה פירוש אחד...

זה לא כ"כ מדויק אבל לא ניכנס לפירוש האמיתי.

אה, אתה רציני? זה לא נכון מה שכתבתי?

מה אתה שח!

כדאי שאני אבדוק עם קצינת הקישור שלי, כי בדיוק רציתי העברה מתפקיד עוזר מכונאי סוסים למפעיל מחשבים סודיים. אבל אם זה לא זה אז כדאי לי אולי לצאת מחיל פרשים ולהיות נהג שבלול בחילזונות.

 

לירן -אתה פה? אולי אתה יכול לארגן לי איזה שיחה עם הקב"ן? אני רוצה לעבור יחידה!

פורסם
מפעיל מחשבים סודיים זה פירוש אחד...

זה לא כ"כ מדויק אבל לא ניכנס לפירוש האמיתי.

אה, אתה רציני? זה לא נכון מה שכתבתי?

מה אתה שח!

כדאי שאני אבדוק עם קצינת הקישור שלי, כי בדיוק רציתי העברה מתפקיד עוזר מכונאי סוסים למפעיל מחשבים סודיים. אבל אם זה לא זה אז כדאי לי אולי לצאת מחיל פרשים ולהיות נהג שבלול בחילזונות.

 

לירן -אתה פה? אולי אתה יכול לארגן לי איזה שיחה עם הקב"ן? אני רוצה לעבור יחידה!

 

 

אין בעיה , בוא תעבור יחידה מה אתה רוצה , יום אחד מילואים?

שעה ביום?

לירן , בשבוע גימלים....

:twisted:

פורסם
לירן , בשבוע גימלים....

:twisted:

 

זה מה שקורה שנמצאים שבוע אחרי שבוע בצ'ופה

 

לא לא לא , הבשר דווקא טוב וטעים...

אבל אני בפוביות בגלל ה 660 גרם...

קיבלתי גימלים נפשיים בגלל ה 660...

:twisted::roll::shock::?

פורסם
מצטרף לארגון הגימליסטים :lol:

מה שנקרא - גימלאי צה"ל.

 

איזה בעסה שלמילואימניקים יותר קשה להוציא גימלים. אח שלי עם פרופיל 45 נשלח כל פעם מחדש לתעסוקות מבצעיות. והבחור עם 20% תיפקודי ריאה, אסטמה קשה, וקופסה וחצי לאקי ליום... ולהוציא גימלים? על הפנים. בגלל שידוע שמילואימניקים אינם בחורים צעירים במלוא אונם, אז זה שבן אדם מתפרק בריאותית זה נראה טבעי לגילו.

 

ואני, אני מנסים להאכיל אותי זין של כושי. קיבלתי תעסוקה מבצעית בסוף ספטמבר על כל החגים. שלטונות צבא ההגנה לישראל רוצים שאני אלך לעשות סיורים ולשמור על מתנחלים במקום להיות עם המשפחה. :evil::evil::evil::evil:

 

נשבר לי הזייייייייייייייייייייןןןןןןןןןןןןןןןןןן!

פורסם
מצטרף לארגון הגימליסטים :lol:

מה שנקרא - גימלאי צה"ל.

 

איזה בעסה שלמילואימניקים יותר קשה להוציא גימלים. אח שלי עם פרופיל 45 נשלח כל פעם מחדש לתעסוקות מבצעיות. והבחור עם 20% תיפקודי ריאה, אסטמה קשה, וקופסה וחצי לאקי ליום... ולהוציא גימלים? על הפנים. בגלל שידוע שמילואימניקים אינם בחורים צעירים במלוא אונם, אז זה שבן אדם מתפרק בריאותית זה נראה טבעי לגילו.

 

ואני, אני מנסים להאכיל אותי זין של כושי. קיבלתי תעסוקה מבצעית בסוף ספטמבר על כל החגים. שלטונות צבא ההגנה לישראל רוצים שאני אלך לעשות סיורים ולשמור על מתנחלים במקום להיות עם המשפחה. :evil::evil::evil::evil:

 

נשבר לי הזייייייייייייייייייייןןןןןןןןןןןןןןןןןן!

 

אני קיבלתי את אותו האושר לתחילת ספטמבר. יש מועדי ב באותו זמן? קטן עליהם.

אפשר להזיז? מה פתאום!

 

:evil:

×
×
  • תוכן חדש...