Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גנבו לנו גלגל מהרכב, זקוק לעצה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7248 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש כנופיות באזור נכון מאוד. מסתובבים עם סכינים וגונבים באור יום מול אחרים. רק תגיד להם משהו וישר תקבל דקירה.

 

אלו דווקא לא היו על טרקטרונים אלה על WV.

פורסם
בחוף דור-עתלית וברצועת חוף שבאזור ידוע שיש כנופיה של גנבים והם בדר"כ על טרקטרונים.

לנו ניפצו את החלון שליד הנהג בגולף, לא נגרם נזק נוסף ולא לקחו שום דבר(כי לא היה כלום באוטו),לשמחתנו גם לא את הרשיונות.

כן, זה היה פעם בכולבוטק\בשידור חוקר.

כנראה שלא עשו עם זה משהו. הרי משטרת ישראל כ"כ עסוקה עם מיקרים הרבה יותר רציניים כמו ישיבה על התחת בניידת או במשרד תוך כדי שתיית קפה עם דונאטס. כך שאין להם זמן לשטויות האלה.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

ובעוד 80 יום אתה כבר תשכח מזה ואתה תתרגל למצב ולא תעשה כלום בנידון

 

בקשר למשטרה בחוף הזה , יש שם הרבה סיורים ולא צריך סתם ללכלך , עד כמה שהשוטרים שלנו מלוכלכים ולא עושים כלום בד"כ עדיין יש שם סיורים קבועים בכל שעות היום

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

פורסם
תוך כדי שתיית קפה עם דונאטס.

עד כמה שזכור לי דאנקין דונאטס סגרו את שעריהם לפני כמה שנים

בקושי יש כמה מאפיות קטנות שעושות דונטס

ואחוזון בודד מהם יודעים לעשות דונטס כמו שדונט אמור להיות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

תשכח מזה שהמשטרה תעשה משהו, לי פעם גנבו פלאפון ורדיו דיסק מהרכב היה לי את סוג הרכב את המספר את התיאור, הגשתי תלונה ולא שום דבר, נסגר מחוסר ענין.

 

תברר היכן הם גרים, אם זה נוער לך להורים שלהם, אם זה כפר ערבי או אור אקיבע תרחק מהם.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
בקשר למשטרה בחוף הזה , יש שם הרבה סיורים ולא צריך סתם ללכלך , עד כמה שהשוטרים שלנו מלוכלכים ולא עושים כלום בד"כ עדיין יש שם סיורים קבועים בכל שעות היום
אני מכיר טוב את הסיור שלהם. אני גולש בחוף קרוב למקרה. איפלו ג'יפים או טרקטורונים מתפרעים הם לא עוצרים.

 

אלו היו ערבים מכפר בסביבה. להתעסק איתם אני בטוח לא.

 

אם מישהו מכיר את מרכז מיר"ב מקום עלייה לרגל לכל רוכב אופניים מ XC עד ל פרי רייד.

המקום הומה רוכבים בסופ"ש. מדי פעם כאשר כל הרוכבים יוצאים ונשארים בחניון רק רכבים בלי השגחה אותה קבוצה מתחילה לפעול. ניפוץ חלונות ב10-15 רכבים וגניבת תכולתם. אם המשטרה באמת הייתה יעילה התופעה הזאת כבר מזמן הייתה נעלמת.

פורסם

אל תבנה על המשטרה. מהם לא יוצא כלום.

 

תלונות על פריצות אני כבר לא מגיש כי בתחנה כבר הודיעו שהם לא מטפלים בפריצות וכששני נרקומנים השתוללו אצלי במשרד תוך שבירת דברים ואיומים הם לא טרחו אפילו להגיע.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אם אין לך קשרים במשטרה הם ירשמו את התלונה ואחרי זה ינגבו איתה את הת*ת במקרה שיגמר להם הנייר טואלט.

המשטרה לא עושה שומדבר בנוגע לשומדבר.

אלה אם זה מכניס כסף לקופת המדינה,וזה אומר דוחות דוחות ורק דוחות. ולפעמים בשביל השעשוע שלהם אם אפשר וזה מצחיק אז גם להציק לאזרח הקטן ולעקב אותו לחקירות מיותרות על למה הוא לא מסתובב עם קבלות על המערכת ברכב, למרות שאף אחד לא דיווח גניבה ולהחרים אותה ל90 יום .

אנחנו אירחנו משפחה מהצפון וב10 בבוקר גנבו להם את הרכב מתחת לאף שלנו מחוץ לבית בית פרטי השכן ראה אותם מפרקים את האיתורן (חכם מאוד להעסיק ערבים בהתקנות אחרי זה הם יודעים איך לפרק אותם שהם באים לגנוב לך את הרכב.)התקשר למשטרה ודיווח שהוא רואה גניבת רכב ממש בLIVE ותגובת המשטרה היתה בשעה הקרובה אין לי ניידת לשלוח אליך. אני אומר שהוא לא בסדר שהוא לא יצא לגנב ואמר לו לחכות שעה עד שהמשטרה תגיע.

לבסוף הגנב יצר איתו קשר והוא שילם סכום של 20 אלף שקל לקבל את האוטו חזרה.

לארזח הקטן שמשלם מיסים בזמן (שהמיסים האלה הוא משלם כדי שהמשטרה תבוא לטפל בבעיות מהסוג הזה )הלכו 20 אלף שקל בגלל איטמות המשטרה והיכולת העלובה שלה.

אבל חברה אין מה להאשים את המשטרה את האצבע המאשימה תפנו לממשלה שמתנהלת גרוע ולא עושה רף לקבלת שוטרים לתפקיד.

ובגלל זה כוח האדם במשטרה איכותי כמו אלכהול חינם במסיבות תל אביב.

אין מה לעשות אף בן אדם שמכבד את עצמו לא ילך לעבוד במשטרה בשביל 3500 שקל בחודש.

אלה אם הוא דביל רציני ולא יתקבל לעבוד בשומקום.וזה הסיבה שהמשטרה שלנו נראת ככה.

אבל המדינה גם לא יכולה להגדיל את המשכורת כי אין תקציב .

אבל לשפוך מליונים על רכבי פאר זה יש . אין תקציב לתת אוכל למילואים אבל לזרוק בקריה כל יום טונות של אוכל לפח הזבל זה יש.

שלא ירמו אותכם כסף למדינה יש. הם עושים איתו מה שהם רוצים ומה שנוח להם.

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

בעקבות הסיפור של מציאת ה DL , הייתי מהמר שפשוט ההורים החביאו את הגלגל :loco:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...