Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7265 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחבר הפורום,

לאחרונה התרחבה המשפחה ( נוספו תאומים) לאחר שנעשה קצת צפוף במזדה 323 ( שני סלקלים, בוסטר,עגלת תאומים,ועוד ועוד) הוחלט ללכת על רכב רחב עם תא מטען גדול.

מכוון שאנו לא נוסעים הרבה ( מקסימום 7000 ק"מ בשנה) הוחלט ללכת על רכב אמריקאי. ביואק שנת 96

הופתנו לגלות שבעלי הביואק דורשים מעל המחירון.

אשמח לשמוע את דעת חברי הפורום על :

- בחירת הרכב

- עלות אחזקה

- האם יש הצדקה למחיר הגבוה מהמיחרון ( כ 3000 בממוצע)

- הצעות לרכב אחר יתקבלו בברכה

תודה מראש,

רונן

פורסם

רכב בינוני לחלוטין, לא מצטיין באף תחום ואף מציע מרחב פנים קטן ממה שגודלו החיצוני מרמז.

אם אתה בקטע של אמריקאיות - תהנה.

 

בהנחה שאתה מסכים על מחיר המחירון: האם תוספת הכסף שמבקשים שווה מבחינת מצב הרכב ?

תענה על השאלה הזאת וקיבלת את התשובה.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
רכב בינוני לחלוטין, לא מצטיין באף תחום ואף מציע מרחב פנים קטן ממה שגודלו החיצוני מרמז.

אם אתה בקטע של אמריקאיות - תהנה.

 

בהנחה שאתה מסכים על מחיר המחירון: האם תוספת הכסף שמבקשים שווה מבחינת מצב הרכב ?

תענה על השאלה הזאת וקיבלת את התשובה.

גרשון,למרות הכל הוא עדיין רכב מרווח.

ומה שהם מחפשים זה רכב מרווח,אני גם מאמין שהוא יהיה להם מאוד נוח.

קחו בחשבון האם משתלם לקנות רכב גדול,עם מנוע 3800 עבור מרווח בלבד.

אתם יכולים למצוא רכבים שישתלמו לכם יותר לפרק הזמן הארוך.

אני מאמין שלדרישות שלכם ישנם אופציות יותר מתאימות.

עושה טרור באשדוד עם קאוואליר 2001 צבע שמפניה :)

תפסיקו לקרוא לי קאוואליר,קוראים לי מקסים!

פורסם

תא מטען גדול לא אומר רכב גדול.

 

למה לא לקנות רכב בתצורת סטיישן, אולי מיני וואן (מאזדה MPV? ), או רכב אחר עם תא מטען גדול?

 

רכב יוקרתי בעל מנוע גדול בדר"כ דורש תחזוקה יקרה, וכשזה מגיע לאמריקאיות - גם חלפים לא זולים, ולא תמיד חלפים משומשים בהישג יד.

 

הביואיק תהיה מעבר חד מאוד לדעתי מה-323 שלכם. אתם מוכנים לזה?

פורסם
תא מטען גדול לא אומר רכב גדול.

 

למה לא לקנות רכב בתצורת סטיישן, אולי מיני וואן (מאזדה MPV? ), או רכב אחר עם תא מטען גדול?

 

רכב יוקרתי בעל מנוע גדול בדר"כ דורש תחזוקה יקרה, וכשזה מגיע לאמריקאיות - גם חלפים לא זולים, ולא תמיד חלפים משומשים בהישג יד.

 

הביואיק תהיה מעבר חד מאוד לדעתי מה-323 שלכם. אתם מוכנים לזה?

בדיוק מה שניסיתי להגיד,קח בחשבון שבתחום ההתנהגות ההבדל יהיה מאוד חד.

עושה טרור באשדוד עם קאוואליר 2001 צבע שמפניה :)

תפסיקו לקרוא לי קאוואליר,קוראים לי מקסים!

פורסם
מאזדה 5 אולי?
מאזדה 5 היא רכב חדש יחסית,והפער מחירים בין הביואיק המועדפת למאזדה 5 הוא עצום.

עושה טרור באשדוד עם קאוואליר 2001 צבע שמפניה :)

תפסיקו לקרוא לי קאוואליר,קוראים לי מקסים!

פורסם

מה הקשר? הוא לא אמר תקציב והוא שאל אם יש משהו מתאים יותר.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

לחברי הפורם שלום,

 

אכן יש מגבלת תקציב וזה עומד באזור 40 אלף וקצת.

 

מה שחשוב בבחירה הרכב לפי סדר מהחשוב לפחות חשוב:

 

1. בטיחות.

2. נוחות ומרחב פנים מספיק נוח לילדים ולאישה ( שני סלקלים + בוסטר + תיק גדול לקטנים) ותא מטען גדול ( עגלת תאומים ,שמיכות , צעצועים ועוד).

3.אמינות.

4. צריכת דלק.

 

לגבי טיפולים ועלויות אחזקה חשוב להדגיש שצריכת הק"מ צפויה להיות מאוד נמוכה ( 7000 ק"מ היה שנה שעברה ,בארבעת החודשים האחרונים נסענו 1200 ק"מ בלבד!)

רונן.

נ.ב : מזגן חזק - הכרחי

×
×
  • תוכן חדש...