Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החישוק במידה 6X15

הצמיגים במידה 195/60/15R

 

- במידה ואני מחליף חישוקים לסגסוגת קלה (לא מגנזיום:-) ), אפשרי לעלות למידת חישוק של 6.5X15

או 7X15 ?

- מה ההשלכות של חישוק רחב יותר על ההיגוי והצמיגים?

 

מבחינת הרישוי לא מאושר רוחב מעל ל6, אבל לא נראה לי שמישהו יעלה על זה בטסט (הצמיגים נשארים באותה מידה).

פורסם

עמית, השאלה היא האם יש הבדל קריטי בין 6 ל6.5 כשרוחב הצמיג הוא 195.

האם יש כאן מישהו שיש לו שילוב כזה?

זאת לא בדיוק בחירה, כי רוחב החישוקי מגנזיום ברוב הפנצ'ריות שעברתי הוא 6.5X15

פורסם

רק שכחת לציין מס' קטן...

ברנו החתך הינו 45% לעומת ה-60% אצל פותח השרשור.

אם הוא היה מציין את סוג הרכב אולי היה ניתן לבדוק זאת בצורה נכונה יותר, אולי ההרכבה על 6" היתה שגויה מלכתחילה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

עמית, לא שכחתי.

אני גם על 16 והוא על 15 אבל אני לא רואה איך הנתונים האלה משנים.

לפחות לי לא ידוע שיש להם משמעות בהקשר הזה. אני יודע שלרוחב של 195 ג'אנט של 6,6.5 או 7 זה בסדר גמור.

גם בכל השרשורים וההמלצות של מוטי אף-פעם לא הוזכר נתון אחר מלבד הרוחב של הצמיג.

 

ניר

פורסם

נברתי באוטודאטה אצל מס' לא מבוטל של דגמי רכבים עם המידה 195/60R15, אצל כולם ההמלצה היתה לחישוק ברוחב 6".

שוב, לדעתי הצמיג לא ייתפס במגרעת של החישוק ויברח כל הזמן.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

תודה על התגובות.

מצד אחד יש לי גם הרגשה שהצמיג אולי יברח מהמגרעת במצב מסויים. מצד שני גם שמעתי שרוחב 6.5 לא מספיק רחב כדי שהצמיג יצא מהחישוק ורוחב 6.5 יכול רק להועיל.

למישהו יש ניסיון עם מידה דומה לשלי וחישוק 6.5 או 7? אולי מוטי?

פורסם

תודה על התגובה אביחי...

שאלה אחרונה בנושא אני מבטיח: למה רוחב 6.5 או 7 עדיף על 6 יש סיבה מוצדקת?

 

ד"א נזכרתי היום לאשר ברשיון את ה 195/60 - במקור 185/65, קפצתי למכון הרישוי וביקשתי לקבל אישור. הפקידה ביקשה שאחכה לבוחן כדי שיאמת את המידה ויבדוק את הצמיגים על הרכב.

הגיע מר בחור שאל אותי איפה האוטו חונה, יצאתי כדי להראות לו את האוטו.. אבל הוא אפילו לא טרח להתקרב לאוטו ואישר לי בלי לאמת את המידה החדשה. ("ראיתי שיש לאוטו צמיגים, זה מספיק לי")

אם הייתי יודע שזה כ"כ קל הייתי מנסה לאשר 205/55/15 :wink:

×
×
  • תוכן חדש...