Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטער על ההטרדה, הייתה פה לא מזמן הצעת עבודה אך לא התאמתי בקריטריונים (לפני גיוס או אחרי צבא)

 

חשבתי אולי למישהו יש הצעות עבודה לנוער (אין פירוש מסויים לנוער כי זה כל עבודה עקרונית)

 

בכל מקרה מחפש עבודה :???:

 

פ''ת והסביבה.

 

הבובה הקטנה שלי דורשת כסף :(

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

שמעתי שג'ורג' וליטל מחפשים מועמדים לתחנת דלק.

 

כמה זמן יש לך עד הגיוס ואיזה ידע יש לך?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ואם מלצרות לא מתאים לך (לי למשל לא יצא טוב במלצרות),אתה יכול לנסות הובלות.

הם תמיד מחפשים עובדים מהצד.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

מלצרות עובד מדיי פעם, יותר קייטרינג מאשר מלצרות...

 

לגבי התחנת דלק, אני בין י''א ל י''ב (סיימתי י''א) ככה שיש לי נכון לרגע זה שנה עד הגיוס.

 

אם זה משמרות כמובן אצליח לעבוד גם עם תחילת הלימודים.

 

ושונא עבודות פיזיות עם יחס חרא! אין בעיה עם פיזי אבל הובלות זה מעבר לגבול.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אני גם במצב הזה, אחרי צבא, לפני גיוס ויש לי 5 ימים עד שאני טסה לחו"ל - יש לכם הצעות בשבילי?

 

אני חייבת את הכסף כדי לממן לי בסין מניפות נייר לכל המשפחה

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

אנחנו אוהבים אותך יוליה!

 

המצב של הלשכות תעסוקה אגב דיי קשה, עכשיו זה עוד שטויות, מה יהיה אחרי צבא?!

 

כל פינה לשכת תעסוקה אבל מה? אין עבודה...

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

תנסה רשתות של מזון מהיר - גם אוכל משמין וטעים, וגם כסף

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
מצטער על ההטרדה, הייתה פה לא מזמן הצעת עבודה אך לא התאמתי בקריטריונים (לפני גיוס או אחרי צבא)

 

חשבתי אולי למישהו יש הצעות עבודה לנוער (אין פירוש מסויים לנוער כי זה כל עבודה עקרונית)

 

בכל מקרה מחפש עבודה :???:

 

פ''ת והסביבה.

 

הבובה הקטנה שלי דורשת כסף :(

 

עמית.

יש לך רשיון, זה יתרון.

חפש עבודה בתור שליח מחלק עיתונים או משהו בסגנון.

פורסם

נראה לי כוונת המשורר הייתה יותר לכיוון אם מישהו פה צריך עובד לתחום כלשהו...זה יכול יותר לעזור לו.

במקום לזרוק לו כל מיני מקומות עבודה שאני מאמין שהוא כבר חשב עליהם.

Honda hornet 600

 

×
×
  • תוכן חדש...