Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

הייתי רוצה לקבל הבסר של המושג "התנהגות הכביש של רכב "

 

איך יודעים אם ההתנהגות טובה\גרועה?

 

תודה

הכל יחסי בעולם...

פורסם

אתה לוקח רכב כלשהו ומנסה לעשות פניית פרסה במהירות של 87 קמ"ש (כמובן במקום מבוקר ומאובטח) אם אחרי זה אתה עדיין יכול לרשום בפורום זה רכב עם היתנהגות מדהימה...

פורסם

רכב שלא מתלהם, מנומס ובא לבקר בשבתות.

 

לדעתי רכב עם התנהגות טובה זהו רכב שמגיב מיידית לפקודות הנהג, בעיקר היגוי, והעברות משקל כתוצאה מבלימה ותאוצה. חשוב שלרכב יהיה תגובות מדויקות וצפויות להיגוי, שיעביר תחושה מתי הוא הולך להכנס לתת היגוי (אתה מסובב את ההגה עוד ועוד והאוטו לא מהדק את הסיבוב), וחשוב שיעביר תחושה מתי הוא הולך להכנס להיגוי יתר (האוטו מסתובב סביב עצמו ועשוי גם לעשות 180 מעלות באמצע הכביש). חשוב שהרכב יהיה מאוזן ומכויל סביב מצב שבו אין היגוי יתר ואין תת היגוי, והם יקרו רק כתוצאה מפעולות שהנהג עושה כגון האצה, בלימה, או טלטול הרכב עם ההגה.

חשוב זווית גלגול לא מוגזמת, וישיבה טובה על הכביש, כלומר יציבות כיוונית במהירות גבוהה.

אם נסעת על קארט, הרגשת כמה הוא חד בתגובותיו יחסית למשפחתית.

פורסם

בקצרה ממש ממש.

 

התנהגות כביש של רכב מאופיינת ע"י מספר רב של גורמים. מתלים ובולמים, צמיגים, והכי חשוב שלדה.

בקיצור, התנהגות כביש היא היכולת של הרכב לבצע פעולות מסוימות במהירות הכי גבוהה.

יעני פורשה 911 שיש לה התנהגות כביש מדהימה, מסוגלת לעבור היירפין במהירות גבוהה, עם היגוי יתר (או בלי) לעומתה מאזדה 323 לא מצליחה לעבור את הסיבוב במהירות שאפילו קרובה למהירות של ה911, המאזדה פשוט ממשיכה בקו ישר ועפה מהסיבוב, או שאתה נותן ברקס חזק והאוטו עושה ספין....

בקיצור, התנהגות כביש זה דבר מסובך מאוד....תחפש באינטרנט מאמרים על זה, זה בטוח יותר ברור ממני

 

מקווה שעזרתי מספיק.....

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

התנהגות כביש, היא שם כולל למספר מאפיינים ברכב הקשורים לאופן שבו הוא פונה ולאופן בו הוא מגיב בתוך הפניה לפעולות הנהג, בעיקר בהיבט של הבדלים באחיזה בין שני הסרנים.

(add lightness' (Colin Chapman'

פורסם

לא ציינתי את סוג הרכב קודם לכן מפני שרציתי להבין מהי התנהגות כביש

לאחר שבערך הבנתי ,הייתי רוצה האם ל סקודה פאביה 1.4 אוט' 75 כ"ס שנת 2002 התנהגות כביש טובה?

 

תודה מראש

הכל יחסי בעולם...

פורסם

תקרא את החלק שמוקף באדום, מתוך כתבה על פאביה במגזין "אוטו".

הפסקה הזאת אמורה להסביר על ההתנהגות שלה.

 

*יש לציין שמדובר בגרסה 1.4 ידני עם 100 כ"ס*

AUTO FABIA.JPG

פורסם

לא יאמן.

 

בסיכום הם רשמו שיש לה התנהגות טובה.

 

זו הגזמה ממש, אם הוא היה רוצה להיות חיובי הוא היה רושם שיש לה התנהגות צפויה ובטוחה עם אחיזה טובה.

 

אבל התנהגות טובה ? הוא נסחף לדעתי.

[/url]

vman, עוד על מה זה התנהגות כביש טובה תוכל לקרוא בת'רד הבא:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=1890&highlight=%E4%FA%F0%E4%E2%E5%FA+%EB%E1%E9%F9+%E8%E5%E1%E4

 

 

ועוד משהו, בקבוצה הזאת פיז'ו 206 היא מכונית עם התנהגות טובה, לא סקודה פאביה.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

לירן, אתה מבלבל בין התנהגות טובה לבין התנהגות מהנה...

 

חוצמזה, אתה משוחד :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

RS, אני חובב הגה, בשבילי התנהגות טובה = התנהגות מהנה.

 

הלא גם אתה חושב ככה ?

 

ולעניין התנהגות הפאביה, לכם יש כאלו, אם תוכל לספר עליה לפותח הת'רד זה יהיה נחמד.:-)

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
בקצרה ממש ממש.

 

התנהגות כביש של רכב מאופיינת ע"י מספר רב של גורמים. מתלים ובולמים, צמיגים, והכי חשוב שלדה.

בקיצור, התנהגות כביש היא היכולת של הרכב לבצע פעולות מסוימות במהירות הכי גבוהה.

יעני פורשה 911 שיש לה התנהגות כביש מדהימה, מסוגלת לעבור היירפין במהירות גבוהה, עם היגוי יתר (או בלי) לעומתה מאזדה 323 לא מצליחה לעבור את הסיבוב במהירות שאפילו קרובה למהירות של ה911, המאזדה פשוט ממשיכה בקו ישר ועפה מהסיבוב, או שאתה נותן ברקס חזק והאוטו עושה ספין....

בקיצור, התנהגות כביש זה דבר מסובך מאוד....תחפש באינטרנט מאמרים על זה, זה בטוח יותר ברור ממני

 

מקווה שעזרתי מספיק.....

יאיר.

אתה מבלבל לחלוטין בין התנהגות כביש לאחיזת כביש.

פורסם
התנהגות כביש היא היכולת של הרכב לבצע פעולות מסוימות במהירות הכי גבוהה.

 

תחפש באינטרנט מאמרים על זה, זה בטוח יותר ברור ממני

 

אם אתה לא יודע - עדיף לא לרשום.

 

ההתנהגות לא קשורה למהירות.

 

לינק למילון של אהרונוביץ באתר נט קאר עם הסבר ממצה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

×
×
  • תוכן חדש...