Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

 

מישהו יכול להגיד לי כמה יכול לעלות לי מדחס למזגן משומש/חדש לפולו 2000

 

תודה רבה...

למכירה - ספר היינס מקורי לפולקסווגן פולו

2000-2002 כחדש ! ! !

פורסם

מאוד לא מומלץ להחליף מדחס סתם ככה. חשוב לבדוק את כל המערכת, ולבצע שטיפה יסודית אחרי תקלת מדחס. תן למזגניסט לרכוש עבורך את המדחס, כי אחרת לא תקבל שום אחריות על התיקון.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

יש לי פולו 1.4 2001. הלך המדחס. כבר דברתי עם 5 מוסכים ובקרנו ב2. הצעות מחיר להחליף מדחס ומייבש נעות בין 1500 ש"ח כולל הכל ל- 4500 ש"ח. שאלות שלי הן:

1. צריך להחליף מדחס וגם מייבש וגם שוסטום, או רק חלק מאלה?

2. עדיף מדחס מקורי, תחליפי, משופץ או לתקן את שלי? יש הבדל בין מדחס מקורי, סיני תחליפי או יפני תחליפי?

3. לנקות את המערכת?

4. מה מחיר סביר להחליף מדחס תחליפי, מייבש, עבודה ומע"מ?

 

תודה! גוני

פורסם

אל תתעסק עם מדחסים אחרים, תשפץ את שלך, גם ככה מה שתביא הוא משופץ ולא חדש .

ורצוי לשפץ אצל עופר קצב, (מניסיון)

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

יש לי בעיה לוגיסטית עם עופר קצב. אני גרה בפרדס חנה, להביא לו את האוטו ולחכות כמה ימים עד שיתקנו את הרכב שלי בעייתי. יעלה כמה מאות שקלים לנסוע לתל אביב הולך חוזר ועוד מוניות ורכבת לתל אביב ובחזרה. מה עדיף, משופץ אצלו או לתקן במוסך של וולקסוגן? אתה מכיר משהו יותר צפונה שמומלץ?

פורסם

שלום גוני,

 

ממליץ לך לדבר עם מוסך רון (המלצות בפורום אוף טופיק), יכול להיות שהעניין יכול להיפתר תוך כמה שעות, לא בטוח שצריך להחליף מדחס. בניגוד לאחרים עלומים אני סומך עליו שאם אפשר להימנע מהחלפת מדחס הוא לא יעשה זאת ללא צורך.

פורסם

לפני שנה וחצי החלפתי מדחס לפולו. אני לא יודע מה בדיוק המחירים עכשיו.

משומש עלה 1000 ש"ח (מפירוקיות). רק מדחס שלישי משומש שהביאו היה תקין.

קיבלתי אחריות של 4 חודשים.

מדחס משופץ אז יעלה בערך 1500 ש"ח.

על חדש אין בכלל מה לדבר - מחיר בשמיים.

רצוי שתעשי את העבודה במוסך שמתמחה במזגנים ולא במוסך כללי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כדאי לך ליצור קשר עם עופר קצב, אתה לא תשאיר את הרכב יותר מכמה שעות , מקסימום יום עבודה.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

יש לי פולו 2001 וגם לי הלך המדחס מצאתי בחור שיושב בגנות הוא שיפץ לי אותו ב-1000 כך שלא רכשתי מדחס לא מקורי אלה אשרתי אותו לעצמי הוא גם נותן אחריות ל-6 חודשים!!!

החיים הם כמו....

פורסם
יש לי פולו 1.4 2001. הלך המדחס. כבר דברתי עם 5 מוסכים ובקרנו ב2. הצעות מחיר להחליף מדחס ומייבש נעות בין 1500 ש"ח כולל הכל ל- 4500 ש"ח. שאלות שלי הן:

1. צריך להחליף מדחס וגם מייבש וגם שוסטום, או רק חלק מאלה?

2. עדיף מדחס מקורי, תחליפי, משופץ או לתקן את שלי? יש הבדל בין מדחס מקורי, סיני תחליפי או יפני תחליפי?

3. לנקות את המערכת?

4. מה מחיר סביר להחליף מדחס תחליפי, מייבש, עבודה ומע"מ?

 

תודה! גוני

קודם כל צריך לברר את מהות התקלה.המדחסים האלה יש אלקטרומגנט חשמלי שלפעמים מתקלקל וניתן להחלפו בעלות נמוכה אצל כל מזגניסט.במידה ובמדחס יש נזק פנימי יש להחליף בנוסף למדחס גם שסתום ומייבש ולבצע שטיפה.

  • ספונסר פורום
פורסם

מהניסיון שלנו במוסך אנחנו לא ממליצים לשפץ או להתקין משופץ במדחסים

האלו של הפולו ,המדחס הקטן הזה עובר חיים קשים כאן בארץ וניסיון להחיות

אותו בדרך כלל לא מאריך ימים .

למי שחושב להחזיק את הרכב גם בקיץ הבא אני ממליץ להתקין מדחס חדש

מקורי של חברת סאנדן ב 2500 שח כולל מיבש גז ,ווקום גז,ועבודה .

המחיר לפני מעמ ,לדעתי זו השקעה טובה.

אותו מוצר בדיוק עולה במוסכי החברה כ 4000 שח לפני מעמ .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

רבותיי,

שימו לב - השרשור הזה ישן מאוד והוקפץ פעמיים.

יש להניח , שהתקלות במדחסים מ 2006 ו 2008 כבר תוקנו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...