Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מגבר 500 ר.מ.ס ב4 אום

850 ר.מ.ס ב2 אום

 

וסאב של פינקס גולד, אוקטן ZR - עוד לא הופעל, אני יכול להחליף לאותו סאב עם התנגדות שונה או כל סאב אחר.

 

עכשיו הסאב סופג ב4 אום 350 ר.מ.ס

לא יודע אם הוא יכול לעבוד ב2 אום

 

האם זה בריא לחבר אותו ב4 אום ל500 ר.מ.ס ?

ואני מתכוון גם לטווח הארוך.

 

 

בתודה, רועי.

פורסם

אתה צריך לבדוק כמה סלילים בעלי כמה התנגדות.

אם הסאב בסופו של דבר (נניח חיבור טורי של שני סלילים בעלי התנגדות 2 אוהם) עובד ב 4 אוהם, לא צריכה להיות בעיה לחבר לו מגבר שמוציא 500. בכיוון נכון כמובן.

כמו כן אני לא מאמין שהמגבר הנ'ל מוציא את ההספק המוצהר שלו, אבל יכול להיות - אין לי ניסיון עם המגבר הזה.

בכל מקרה, לדעתי האישית. צריך לחבר לסאב 350, הגברה של 400-450 ולכוון בהתאם, זהו חוק האצבע שלי אישית.

 

לדעתי, תתייעץ גם עם GREEN MONSTER, יש לו ניסיון רב עם הסאב הזה, מעבר לכך שמותקן אצלו אחד כזה ''10. ספציפית לסאב הזה, אני חושב שהוא עובד מעולה גם עם 300...

 

אני לא הייתי קונה את המגבר הנ"ל, אם אתה מזמין מחו"ל, אתה יכול לרכוש HIFONICS שמתאים לו בול. אצל ניר זה עובד פיקס על HIFONICS 605.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

מגבר חזק מאוד.

פירק המון סאבים בצורה מכובדת !

 

שווה את המחיר ששילמתי עליו ללא ספק ! תודות לשרון optisub.

 

עכשיו לגבי הסאב - אמרתי שאין לי בעיה להחליף את התצורה של הסלילים במידה והם לא מתאימים

ואשמח לעוד דעות לגבי הגברה של הסאב הזה עם 500 ר.מ.ס

 

ולפי מה שהבנתי, ואני לא בטוח שהבנתי נכון

הסאב פינקס גולד בתצורה של שתי סלילים ב8 אום הוא 350 ר.מ.ס ואפשר לחבר אותו ב2 אום ?

הכוונה שהוא יוכל לספוג יותר ?

או שההספק יהיה דומה ?

פורסם
מגבר חזק מאוד.

פירק המון סאבים בצורה מכובדת !

 

שווה את המחיר ששילמתי עליו ללא ספק ! תודות לשרון optisub.

אחלה! אם אתה מכיר את המגבר ויודע שהוא טוב, תרוויח.

עכשיו לגבי הסאב - אמרתי שאין לי בעיה להחליף את התצורה של הסלילים במידה והם לא מתאימים

ואשמח לעוד דעות לגבי הגברה של הסאב הזה עם 500 ר.מ.ס

 

ולפי מה שהבנתי, ואני לא בטוח שהבנתי נכון

הסאב פינקס גולד בתצורה של שתי סלילים ב8 אום הוא 350 ר.מ.ס ואפשר לחבר אותו ב2 אום ?

איך בדיוק שני סלילים של 8 אוהם, מביאים יחד התנגדות של 2?

הכוונה שהוא יוכל לספוג יותר ?

מה הקשר? הסאב יכול לקבל 350 RMS - פשוט כמשמעו. לא משנה מה ההתנגדות.

אתה תדאג שהוא יקבל את ההספק הזה בהתנגדות הזו.

או שההספק יהיה דומה ?

12345

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

רועי .א,

 

אני מניח שיש לך את הדגם שנקרא 12d4 שהוא סאב בעל 2 סלילים, שההתנגדות של כל סליל שלו היא 4 אוהם. אם תחבר את 2 הסלילים בטור תתקבל התנגדות של 8 אוהם, אם תחבר את 2 הסלילים במקביל תתקבל התנגדות של 2 אוהם. במידה ואכן המגבר הנ"ל תואם את הכתוב בדף הנתונים, אז 850Wrms שהוא יספק לסאב (בהתנגדות של 2 אוהם) עלולים ליגרום לנזק לסאב. אם תחליף את הסאב הנ"ל לדגם שנקרא 12D2, בעל 2 סלילים בהתנגדות של 2 אוהם לכל סליל ותחבר אותם בטור, תתקבל התנגדות של 4 אוהם. בהתנגדות זו המגבר הנ"ל יספק לסאב 500Wrms, שזה הספק שהסאב אמור להתמודד איתו.

 

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
רועי .א,

 

אני מניח שיש לך את הדגם שנקרא 12d4 שהוא סאב בעל 2 סלילים, שההתנגדות של כל סליל שלו היא 4 אוהם. אם תחבר את 2 הסלילים בטור תתקבל התנגדות של 8 אוהם, אם תחבר את 2 הסלילים במקביל תתקבל התנגדות של 2 אוהם. במידה ואכן המגבר הנ"ל תואם את הכתוב בדף הנתונים, אז 850Wrms שהוא יספק לסאב (בהתנגדות של 2 אוהם) עלולים ליגרום לנזק לסאב. אם תחליף את הסאב הנ"ל לדגם שנקרא 12D2, בעל 2 סלילים בהתנגדות של 2 אוהם לכל סליל ותחבר אותם בטור, תתקבל התנגדות של 4 אוהם. בהתנגדות זו המגבר הנ"ל יספק לסאב 500Wrms, שזה הספק שהסאב אמור להתמודד איתו.

 

 

שלו.

הספק שהסאב אמור להתמודד ? או שבלי דאגה אני יכול לחבר את המגבר עם הסאב לכוון נכון והכל טוב ?

 

מישהו פעם ניסה לחבר לכזה סאב הספק דומה ?

זה לא יוכל לגרוע לטווח הרחוק ?

פורסם

הספק חזק יכול לשרוף. אגב. גם הספק חלש יכול!

אבל הספק חזק שיכוון נכון (כמובן שעם הוא 200 לא לתת 2000) לא יגרום נזק!

 

500 שיקבל 800 בסדר.! גיין סגור.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...