Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה,

יש לי חבר עם דייהו ריסר 95 אם אני לא טועה.

השאלה שלו היא כזאת:

הרכב שלו מאבד קצת מים, בערך 200 מ"ל כל 400 קילומטר מהאטם מנוע.

עכשיו הוא גילה שגם התחילה לו הזעה של שמן, אבל ההזעה מזערית והוא לא מוסיף שמן בכלל.

המנוע לא מתחמם למרות איבוד המים(לפחות לא לפי השעון),לא נידלקת לו נורה של שמן או כל דבר אחר.

אין מעבר של מים לשמן וההפך.

השאלה שלו האם הגיע הזמן לפתוח מנוע ולשפץ או לחכות עד שתהיה פריצה של מים לשמן?

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

סתם השערה שלי..

יש מנועים ש"מזיעים" וזה לא כזה קריטי מבחינת איבוד שמן, אם בכלל יש איבוד מורגש בכלל.

בקשר למים שיבדוק טוב טוב אולי יש בכלל איבוד ממקום אחר והמנוע בכלל לא צריך להפתח.

פורסם

מותר לעשות דבר כזה? הרי לכל בורג יש את הכוח שצריך לסגור. אם הוא סתם יחזק לפי הכוח הוא עלול להרוס את ההברגה ולגרום לעיוות, לא?

הברגים האלו יכולים להפתח לבד? כי המנוע שלו עד כמה שאני יודע לא ניפתח מעולם.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

הייתה לי שנת 94. הייתה בבעלות סבי ואח"כ בבעלותי. בעת מכירה הייתה עם 95Kק"מ.

 

הזעה של שמן מכיוון הראש מוכרת ותדרוש החלפת אטם ראש.

איבוד מים גם אצלי היה. עד היום שמכרתי לא טיפלתי בבעייה ופשוט הייתי ממלא מים מזוקקים.

 

אציין שאצלי אף פעם לא פתחו ראש.

Veni Vidi Vici

פורסם

שלום.

 

אם כול הסטיגמות והבול שיט לדעתי המנועים ברייסר [לא סופר רייסר] מצוינים!!!

ההזעה היא תופעה ידועה והיא בדרך כלל מהאטם ראש ולא ממכסה שסטומים.

ההזעה מופיעה [כאשר עומדים מול המנוע] מצד ימין מתחת למפלג ביבור המנוע לגיר.

בדרך כלל ההזעה היא מאטם ראש אבל לפעמים גם מחיבור המפלג לראש.

 

לגבי עיבוד מים יתכן שהבעיה היא במשאבת המים הם חרה אוהבות להיתקלקל וקשה לראות עיבוד מים מהמשאבה. כמו כן יתכן שעיבוד המים הוא מבית הטרמוסטט והוא מורכב במקום חרה [צריך לפרק טימינג על מנת להגיע לטרמוסטט].

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בני - תיראת את העניין במדויק. אצלי הייתה הזעה מצד ימין של המנוע (אם עומדים מול הרכב).

לא משהו רציני. האיבוד שמן מזערי.

 

בהיותי בעל רכב כזה בעבר (רייסר בסיסית) שנת 94, ששירתה נאמנה שנה וחצי בנסיעות שבועיות לצפון וחזרה גם דעתי כמו של בני - רכב טוב בתור רכב בסיסי. עשתה הרבה פחות כאב ראש מהמגאן הנוכחית.

Veni Vidi Vici

פורסם

האיבוד מים לא קריטי.

גם ברייסר שהיית לנו הייתי דואג למלא מים לא משהו קריטי- משהו בסביבות הדייהו שמדובר עליה כרגע.

זה נורמלי לחלוטין זה רכב בן 11-12 שנים. לדעתי לא צריך לרוץ ולשפוך כסף בגלל 200 מ"ל בשבוע..

 

העניין של ההזעה היה מוכר- הזעה בעלת חשיבות מינימלית זה רק מפריעה לעין ותו לא- לא היה צורך להוסיף.

פורסם

אוקי תודה.

אז בעצם חבל לפתוח מנוע עד שאין בעיה רצינית?(מעבר שמן למים?)

בני, בקרוב אני אצטרך לקבוע איתך פגישה כנראה :) הגיע הזמן להחליף רצועת מזגן - היא סדוקה

עד מתי ספטמבר 08.:(

×
×
  • תוכן חדש...