Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

 

לאחר 4 שנים עם הטויוטה יאריס שברשותי , הגיע הזמן להחליף. למרות שהיאריס הינה מכונית מעולה אך,היא דיי משעממת אותי ולכן ,בא לי להחליף לרכב מליגה גבוהה יותר . על הכוונת קורדובה sx או פוקוס

(רק 5 דלתות , אם יתמזל מזלי - ידנית ) .

 

על מה הייתם ממליצים כאשר הפרמטרים :

1. אמינות - עד כמה שאפשר ( שלא תהיה כמו היאריס אני יודע . . . ) .

2. עניין בביצועים /פינוק /איכות נסיעה /אבזור מפנק .

חשוב לציין , שני הרכבים שציינתי לעיל צדו את עיני כרגע אך אני מוכן לשמוע על עוד דברים מעניינים וקומפקטיים עם אוריינטציה ספורטיבית (sx) והתנהגות כביש טובה (פוקוס ).

תודה לכל המגיבים ,

נרכשה- וולבו s60  נפח 1600 T4

נמכרה- פורד פוקוס 1600 סמ"ק 2008  TREND X

פורסם

קצת מוזר כי 2 הרכבים לא באותה קטגוריה .

 

מניסיון אישי הsx יחסית למחיר אולי התמורה הטובה ביותר שיש.

מאוד מאובזרת-גאנטים,2 כריות אוויר,סאן רוף,פמסי ערפל,חלונות חשמל,מושבים די אוחזים ומאוד נוחים,ספויילר.

הרכב יחסית מאוד אמין-כל עוד טופל כראוי והרכב לא יד 7 עם מיליון ק"מ.

אצלי הרכב עשה בין 500-550 ק"מ על מיכל של 45 ליטר.

לרכב מנוע 1600 8 שסתומים שמפתח 100 סוסים לא הכי מהיר אבל יש תחושות לא רעות.

רכב מאוד יפה לטעמי עם "לוק" צעיר ,מאוד מאובזר ומחירון מצחיק.

אם תמצא כזו שמורה ומטופלת לא לחשוב פעמיים.

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

האם יש הגיון לשלם על קורדובה sx סכום כלשהוא מעל למחירון ?

 

מדדים: ק"מ נמוך , יד נמוכה וכו' . . . .

נרכשה- וולבו s60  נפח 1600 T4

נמכרה- פורד פוקוס 1600 סמ"ק 2008  TREND X

פורסם
האם יש הגיון לשלם על קורדובה sx סכום כלשהוא מעל למחירון ?

 

מדדים: ק"מ נמוך , יד נמוכה וכו' . . . .

כל הsx ללא יוצא מהכלל נמכרות מעל המחירון ובסכומים נאים - זאת כמובן שהיד נמוכה ,הק"מ טוב והרכב ללא תאונות משמעותיות \שילדה

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
כל הsx ללא יוצא מהכלל נמכרות מעל המחירון ובסכומים נאים - זאת כמובן שהיד נמוכה ,הק"מ טוב והרכב ללא תאונות משמעותיות \שילדה

אני מבין שאתה די מעריץ את הרכב . . . . מה שלטעמי קצת פוגם במידת האובייקטיביות שלך .

 

בלי ניסיון לפגוע !

 

השאלה היא מה ההגיון בכלל לשלם על רכב כזה הרבה מעל למחירון ? השכיחות שלו , היצע קטן . . .

נרכשה- וולבו s60  נפח 1600 T4

נמכרה- פורד פוקוס 1600 סמ"ק 2008  TREND X

פורסם
אני מבין שאתה די מעריץ את הרכב . . . . מה שלטעמי קצת פוגם במידת האובייקטיביות שלך .

 

בלי ניסיון לפגוע !

 

השאלה היא מה ההגיון בכלל לשלם על רכב כזה הרבה מעל למחירון ? השכיחות שלו , היצע קטן . . .

אז בוא ואני אתקן אותך.

שמשיהוא מבקש ממני עצה אני נותן לו נתונים\מידע מניסיון אישי ללא קשר להערצה זו או אחרת.

בניגוד אלייך אני קניתי כזו לפני חצי שנה ומכרתי כזו לפני שבוע.

בשני המיקרים שולם סכום יפה מעל המחירון.

רכב עם תמורה נפלאה למחיר,שוק מעולה,רכב מאוד מאובזר ומפנק וגם נראה מעולה.

ושאלה קטנה מעולם העסקים- מה קורה שההיצע נמוך אך הביקוש גבוה??......

נכון ,המחיר עולה.

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
אז בוא ואני אתקן אותך.

שמשיהוא מבקש ממני עצה אני נותן לו נתונים\מידע מניסיון אישי ללא קשר להערצה זו או אחרת.

בניגוד אלייך אני קניתי כזו לפני חצי שנה ומכרתי כזו לפני שבוע.

בשני המיקרים שולם סכום יפה מעל המחירון.

רכב עם תמורה נפלאה למחיר,שוק מעולה,רכב מאוד מאובזר ומפנק וגם נראה מעולה.

ושאלה קטנה מעולם העסקים- מה קורה שההיצע נמוך אך הביקוש גבוה??......

נכון ,המחיר עולה.

כל מה שציינת לעיל נכון ויפה מצידך שאתה מייעץ . אך לדעתי דיעה מושכלת מתקבלת כאשר לא אחד ולא שניים אומרים את אותו דבר - במילים אחרות , הייתי רוצה לשמוע דיעות נוספות , אנשים נוספים שחוו את אותו דבר ואולי מחזיקים בדיעה הדומה לשלך שיש לשלם על רכב כזה כך וכך . זה בעיני היה מגביר את מהימנות המידע על הסיאט הזו .

ועוד דבר , האם הביקוש לרכב הנ"ל גבוה ? כי נראה לי שמדובר ברכב די עלום . דיעות נוספות בבקשה . .

נרכשה- וולבו s60  נפח 1600 T4

נמכרה- פורד פוקוס 1600 סמ"ק 2008  TREND X

פורסם
כל מה שציינת לעיל נכון ויפה מצידך שאתה מייעץ . אך לדעתי דיעה מושכלת מתקבלת כאשר לא אחד ולא שניים אומרים את אותו דבר - במילים אחרות , הייתי רוצה לשמוע דיעות נוספות , אנשים נוספים שחוו את אותו דבר ואולי מחזיקים בדיעה הדומה לשלך שיש לשלם על רכב כזה כך וכך . זה בעיני היה מגביר את מהימנות המידע על הסיאט הזו .

ועוד דבר , האם הביקוש לרכב הנ"ל גבוה ? כי נראה לי שמדובר ברכב די עלום . דיעות נוספות בבקשה . .

בשביל הספורט , נסה למצוא רכבים כאלו למכירה בכל העיתונים\אתרים ותראה כמה דורשים , ואז תחזור לפה ותרשום שיש משהוא בדבריי...

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
כל מה שציינת לעיל נכון ויפה מצידך שאתה מייעץ . אך לדעתי דיעה מושכלת מתקבלת כאשר לא אחד ולא שניים אומרים את אותו דבר - במילים אחרות , הייתי רוצה לשמוע דיעות נוספות , אנשים נוספים שחוו את אותו דבר ואולי מחזיקים בדיעה הדומה לשלך שיש לשלם על רכב כזה כך וכך . זה בעיני היה מגביר את מהימנות המידע על הסיאט הזו .

ועוד דבר , האם הביקוש לרכב הנ"ל גבוה ? כי נראה לי שמדובר ברכב די עלום . דיעות נוספות בבקשה . .

אני מסכים עם כל מילה של בנדר, הרכב ממש לא ספורטיבי אבל ניראה מצויין, מאובזר, ונימכר מעל המחירון כל עוד הוא במצב טוב.

 

אופק (שלא הייתה לו אחת אבל נהג לא פעם על אחת כזאת מושתלת 1.8T)

פורסם
למען האמת, אני לא בטוח שאף אחת מהן תהווה התקדמות מהיאריס שברשותך.

 

מה התקציב שהעמדת לצורך הרכישה? אולי נמצא רעיונות טובים יותר.

 

איל

למה אתה חושב כך ? כל רכב עם מנוע מעל ה 1000 סמ"ק שיש לי כרגע יכול להיות יותר טוב .

 

התקציב הוא בסדר גודל של היאריס הנוכחית קרי כ 42k , עם דרישה לכושר תנועה ממוצע + ושהיה רכב אמין יחסית (לכן ציינתי את הפוקוס בגרסת ה 5 דלתות וה sx ) , כל השאר כתוב לעיל .

אם יש עוד רעיונות אשמח לשמוע .

 

נתן ,

נרכשה- וולבו s60  נפח 1600 T4

נמכרה- פורד פוקוס 1600 סמ"ק 2008  TREND X

פורסם

נתן, ההודעה הראשונה שלך אומרת שאתה מחפש רכב שייתן לך ערך מוסף

לא ברור לי למה להכניס את הקורדובה לרשימה, אלא אם פנסי ערפל הם ערך מוסף בעיניך...

מבחינת התנהגות, הנאה, ותקשורת - אני לא חושב שיש רכב בסביבה שציינת שייתן לך יותר מאשר פוקוס חמש דלתות [ואפילו 4]

הקורדובה באמת מפנקת, אבל זה כל מה שהיא עושה, לעומת הפוקוס היא מקבלת אפס בהתנהגות, מנוע מיושן [8 שס'???? ] ושוב, רמת הגימור שלה יצרה לה בארץ סוג של הילה לרכב עם אוריינטציה ספורטיבית, אבל מלבד רמת הגימור האוטו הוא לא מה שהייתי לוקח אם הייתי צריך לבחור.

 

 

בסגמנט הזה, במחיר הזה, ועם הדרישות האלה, אני לא רואה אופציה טובה יותר מהפוקוס דור ראשון, ידנית, רמת גימור גיה, שתפנק אותך מצד אחד ותתנהג נפלא מצד שני.

לגבי מצאי - יש כאלה וצריך רק לחפש, במגרשים של חברות ליסינג או אצל מוכרים פרטיים.

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

מישהו כתב כאן שהקורדובה רכב "עלום".

 

אז זה רכב "עלום" בדיוק כמו הפוקוס והאיביזה (שזה בעצם אותו אוטו).

הרכב מומלץ.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

אני אישית לא יודע איזה פוקוס אפשר לקנות ב42 אלף ש"ח.

כשחיפשתי רכב ,שקלתי גם פוקוס.

אם נתעלם לרגע מכך שכמעט בלתי אפשרי למצוא ידנית (גם בגולף דרך אגב),

המחירון של הכי זולה היה לפחות עשירייה מעל התקציב שלך, אם לא יותר.

 

מה שיכנס בתקציב היא הקורדובה או איביזה / פולו.

 

אפשר גם לשקול (ואני יודע שיסקלו אותי כאן) את המזדה לנטיס F (רצית 5 דלתות).

מאזור 98-99

 

אייל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...