Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הברקסים שורקים כמעט בכל מצב וזה משגע אותי!

לפני כחודשיים החלפתי צלחות מכיון שבקודמות היתה פאזה דיי גדולה (שחוקות) וזה גרם לשריקה מעצבנת!

עכשיו המצב הרבה יותר גרוע!

הברקסים שורקים עד 110 קמ"ש (לא בהתחלת נסיעה- כעבור כ15 דקות ,כאשר מתחממים קלות) , הם שורקים במצב נסיעה ולא במצב עצירה!

מה הבעיה וכיצד פותרים אותה?

 

נ.ב: הרפידות דיי חדשות !

תודה.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

דובר על זה רבות בפורום- ככל הניראה מדובר ברפידות קשות או מאיכות ירודה.

 

של איזו חברה הצלחות והרפידות?

 

עריכה: החלפת רק צלחות ללא רפידות? אולי הרפידות קשות והן בעצם עושות את הרעש?

פורסם

הרפידות וגם הצלחות מחברת LUCAS!

 

הרפידות היו על הצלחות הקודמות ואולי בגלל השחיקה הלא שווה נגרמות השריקות?

אבל אני נוסע כבר חודשיים על הצלחות הללו והם נשחקו בצורה שווה עם הרפידות

 

אני חייב להדגיש - השריקות הם במצב נסיעה ולא במצב עצירה! - משמע הברקס שורק בלי שאני נוגע בדוושת הברקס בכלל!

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

יש לבדוק אם הקליפרים לא תפוסים חלקית,(לא חוזרים מספיק).

או צינור שמן פגום ואינו מחזיר את השמן למשאבה המרכזית.

בזמן לחיצה,בגלל הלחץ, השמן עובר בצינור,אך לא מצליח בחלקו לזרום חזרה.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

:-) דוד מה שלומך,

 

עומר יש משחה מיוחדת שמורחים שכבה דיי דקה על הרפידה וזהו זה נגמר עשיתי את זה עם כמה רכבים וזה נעלם , אפשר להשיג את המשחה אצל חלק מהמוסכים אולי גם בחנות חלקי חילוף קוראים לה "קוייט ברק" משהו כזה.

פורסם

זאהר

זאת לא הבעיה שלו..

אגב המשחה הזאת לא ממש עזרה לנו בזמנו

האוטו סבל משריקות מטורפות בבלימה והמוסכניק מרח את זה

למחרת השריקות החלו שוב...

 

אגב באמת נשמע כמו בעיה של קליפר תפוס..

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
זאהר

זאת לא הבעיה שלו..

אגב המשחה הזאת לא ממש עזרה לנו בזמנו

האוטו סבל משריקות מטורפות בבלימה והמוסכניק מרח את זה

למחרת השריקות החלו שוב...

 

אגב באמת נשמע כמו בעיה של קליפר תפוס..

בטח שהמשחה לא תעזור היא מתאדת מרוב המעלות שנמצא שם
פורסם

מנסיון עם ברקסים של חברת LUCAS הם טייפה חורקים גם כשהם חדשים. בכל מקרה יש לגשת למוסך לבדיקה.

האם יש בנוסף רעידות בזמן הבלימה? האם הרכב "מושך"?

 

איתמר ג'ורג'

פורסם

חזרתי מהמוסך (ליטל) .

פירקנו גלגלים ,לא ראינו שום דבר חריג .

עשינו פאזה לרפידות ונכון לעכשיו השריקות נעלמו אבל אני יידע בוודאות רק אחרי נסיעה של כחצי שעה.

תודה למוסך ליטל על השירות (שהיה בחינם אגב.)

Not the sound of silence -ABARTH

×
×
  • תוכן חדש...