Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני בהתלבטות אין סופית בין שני מכשירים

deh-p860

deh-P880PRS

הם כמעט שווים בתכונות, ה 860 דגם לפני שנתיים אבל עדיין עולה כמו 880, אני לא צריך סרדינים שעפים לי בתוך המסך אני צריך מערכת איכותית, שמתחברת לשני מגברים של JL וקומפ' של דיאמונד אודיו.

חברה תעזרו, אני משתגע הם אותו הדבר פחות או יותר חוץ מהעיצוב!!!!!!

:?

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

כן אבל השאלה היא האם רק הסרדינים הם אלה שעושים את ההבדל? כמובן שיש ב880 שליטה של EQ לכל צד בנפרד ש כולל קדימה אחורה וצדדים האם זה הכל?

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

ה880 יותר טוב מבחינת אפשרויות וגם יותר חדש.

 

http://www.pioneerelectronics.com/pna/product/detail/0,,2076_4041_291159496_tab=B,00.html?compName=PNA_ProductDetailComponent

 

שתיהם 24 ביט

 

ל880 יציאות פריאאוט 5 וולט,אקולייזר יותר טוב ומשוכלל מ860 ו תיקוני זמן שאין ב860

 

Dual (L/R) 16-Band Graphic EQ for unprecendented control

Auto EQ easily creates a baseline equalization for your vehicle

Auto Time Alignment adjusts for speaker placement and creates exceptional staging and imaging

Burr-Brown DAC's for the purest sound

Hi-Volt (5V) Pre-Outs

 

הבחירה שלי ה880.

פורסם

אז נגיד וטעיתי או לא שמתי לב לזה במפרט של ה860 למה אתה חייב לרשום סתם הודעה במקום לעזור לבן אדם?

בכל מקרה גם אם יש ל860 תיקוני זמן ה880 עדיף מבחינת פיצ'רים (רק בגלל האקולייזר המשוכלל שיש לו הייתי מעדיף אותו על860) וגם אתה מקבל מכשיר יותר חדש הוא מתאים יותר למי שמחפש מערכת איכותית עם תמורה מלאה לכסף, ומי שמעניין אותו תצוגות ופוזה של מסך צבעוני שייקח את ה860.

בכל זאת רק נתתי את דעתי זה עניין של טעם ודרישות של כל אחד מה הוא צריך מהמערכת שהוא קונה.

בכל מקרה המכשירים החדשים של פיוניר מ2006 עושים רושם של מכשירים יותר איכותיים משנים קודמות.

פורסם

ועכשיו שאלה נוספת, האם אפשר להשוות בין 880 לבין ALPINE 985X או לבין CLARION, האם ה880 נכנס לקטגוריית HI END או לא?כי מן הסתם DEH-P580 לא יכול להכנס לקטגוריה המופלאה הזאת

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם
אדוני השופט.. אם אתה לא מחפש סרדינים אז לך על אלפיין!! רק אלפיין איכות זה אלפיין

המממ...סטיגמה?

 

ה880 החדש של פיוניר עומד בקו ראשון עם מכשירים של אלפיין וקלריון.

מכישר מתקדם מאוד, בעל מעבד 24 ביט בר-ברון(בניגוד ל1BIT רגולייטד של אלפיין) ובעל אופציות חיתוך ואיקולציה והשוואת זמנים שלא נופלות משאר המתחרים.

תמורה נהדרת למחיר.

 

גם אני אישית לא ממש אוהב פיוניר אבל אני לא יכול להתעלם מהעובדה שהמכשיר הנ"ל הוא מכשיר טוב.

under construction..

פורסם

הבעיה אצלי שאני פשוט אוהב פיונר, חיכיתי שנתיים כדי שיצאה משהו חדש, זה כמו אנשים עם נוקיה הם פשוט לא יחליפו לחברה אחרת בחיים, יש עוד מישהו שיכול להגיד משהו על המכשיר?

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

לדעתי 880 מכשיר מצויין אני אישית הייתי בוחר בו.

לא חושב שתתאכזב ממנו יש בו את כל הפיצ'רים הדרושים כדי להנות ממערכת ברמה שתספק כל אחד.

×
×
  • תוכן חדש...