Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

בדגמי GMC של תחילת שנות ה90, ישנם מנועי 4300 עם 160-165 כ"ס, ובאותן שנים נמכר הרכב גם עם מנועי 4300 בעלי 190-200 כ"ס, כיצד ניתן להבדיל על ידי מבט או קוד מנוע?

 

כמו כן, איזה מנוע יובא לארץ והאם שני הדגמים יובאו.

 

תודה, ארז.

פורסם

אז ככה:

 

ברכבים של GM יש במיקום כלשהו ברכב, בד"כ בתא המטען במכוניות פרטיות, מדבקה עם כמה עשרות קודים בני 3 אותיות או מספרים שמציינים את התוספות המקוריות של הרכב.

 

עבור מנוע ה-4300 החלש יותר יופיע הקוד LB4, עבור החזק - L35.

 

דרך אחרת: ה-VIN של הרכב, קוד הזיהוי שלו שמופיע על פס לבן על הלמעלה של הדשבורד, באופן שניתן לקרוא אותו מחוץ לרכב דרך החלון הקדמי (בצד הנהג). האות ה-8 ב-VIN מציינת את סוג המנוע. אני חושב ש"מספר השלדה" ברשיון הרכב זהה ל-VIN.

 

W זה עבור מנוע ה-L35 החזק.

Z זה עבור מנוע ה-LB4 החלש.

 

המנוע החלש מכונה TBI - Throttle Body Injection

המנוע החזק מכונה CPI - Central Port Injection

 

ייתכן מאד שהאותיות האלה יופיעו איפשהו בתא המנוע.

 

מקווה שעזרתי,

 

אורי

פורסם

האמת שעזרת מאוד, אין לי מושג מאיפה אתה יודע את זה, אבל לי זה שימושי בחיפוש הרכב, וזה בדיוק מה שרציתי לדעת.

אגב, האם יש לך מושג איזה מנוע יובא לארץ או ששניהם יובאו באופן סדיר?

תודה רבה לך :-D

 

ארז.

פורסם

על לא דבר :-)

 

באסטרו/ספארי, אני יודע שהחזק הגיע בד"כ עם גרסאות ה-4x4, והחלש עם ה-2x4.

גם זה לא חד-משמעי כי יכול להיות שהחזק היה זמין בתור שדרוג גם ב-2x4.

ברכבים אחרים אין לי מושג.

 

אני לא ידעתי את כל הדברים האלה לפני ששאלת, רק ידעתי מה לחפש...

הרוב הגיע מכאן: http://en.wikipedia.org/wiki/Vortec

והשאר מעוד כמה חיפושים בגוגל.

 

אורי

פורסם

עד 94 כולל יובא המנוע החלש.

מ-95 ואילך יובא המנוע החזק.

 

לא בטוח שתרצה אחת עם המנוע החזק כי עלויות הטיפולים במנוע הזה גבוהות לאין ערוך.

לשכן שלי הלך מנוע "חזק" הוא בירר מחיר של מנוע מיבוא ונמסר לו שהמחיר 3000 ש"ח.

 

כשהסתבר למנוע שמדובר במנוע ה"חזק" המחיר קפץ ל-15000(!) שקלים...

 

הסק את המסקנות לבד...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כשהסתבר שמדובר במנוע ה"חזק" המחיר קפץ ל-15000(!) שקלים...

נשמע לי מוזר, כי מנוע משופץ כזה עולה בארה"ב 1200$ (בדקתי), מה שאומר שמשומש עולה שם בערך 600$ (אפילו פחות), ועד שהוא מגיע לארץ זה צריך להיות 5-7 אלף ש"ח, לא יותר.

 

(לא מצאתי מחיר של מנוע משומש כזה בארה"ב)

 

אורי

×
×
  • תוכן חדש...