Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני laor מאשדוד . אז ככה...

אני אסביר את הבעיה ברכב... [פג'ו 205 שנת 95 forever ק"מ - 110000 ]

הבנתי שזה מנוע צעדים ... וצריך לתת למנוע להתחמם .. אז הטורים נמוכים הוא מביא גז לבד [ בבוקר בלבד זה אמור להיות , פעם אחת ]

אבל יש בעיה אחת... שהטורים לפעמים נמוכים [אחרי שאני מניע את הרכב] גם אחרי נסיעה של שעה... שהרכב כבר חם .. אני מכבה.. מדליק שוב אחרי 10 דקות ואז ישנה את הבעיה שהוא מביא גז לבד והטורים נמוכים ...

כשזה קורה... אם אני אגע בדוושת הגז.. ואלחץ עליה... לחיצה אחת הרכב יתכבה לי..

 

בשביל שזה לא יקרה צריך ללחוץ במשך דקה בערך .. טורים יחסית גבוהים , ואז הרכב עם טורים יציבים ללא בעיות ..

 

ישנו גם ריח מסריח [כמו של נוד (פליצה) מהאגזוז שהוא פולט.. במשך כל הנסיע... אולי זה גם קשור ... ]

 

עכשיו הבנתי... שחלק אמרו לי זה חיישן בוקר..

או שאמרו חי זה מחשב שקשור לדלק..

או שזה צ'וק אוטומט...

 

מה אתם חושבים =\ ?... אני רוצה לסדר את זה.. ואני לא יודע מה לעשות !

 

תודה לעונים ! [אם אפשר למי שעונה שירשום גם כמה עלות התיקון אם הוא יכול ]

תודה מראש !

פורסם

שלום רב

 

א. יש להתחבר אל הרכב עים סקנר ולקרוא קודי תקלות ( אים יש )

ב. יש לנקות את מנוע הצעדים ואת הממיר ( ריח ביצים שרופות ) רוב הסיכוים שהניקוי יפתור את הבעיה

בברכה זיסו יוסי

פורסם
שלום רב

 

א. יש להתחבר אל הרכב עים סקנר ולקרוא קודי תקלות ( אים יש )

ב. יש לנקות את מנוע הצעדים ואת הממיר ( ריח ביצים שרופות ) רוב הסיכוים שהניקוי יפתור את הבעיה

בברכה זיסו יוסי

אוקי ! תודה רבה על התשובות

איך אני אמור לנקות את מנוע הצעדים ואת הממיר !

אני לא יודע אפילו איך זה נראה החלקים האלו !

 

אם התמונה הזאת תעזור.. אני אודה לך . אם תוכל להסביר לי איך זה נראה הממיר

 

img00820qg.th.jpg

פורסם

מצטרף להמלצה, גש אל אייל נויימן באשדוד.

 

אצלך המנוע, הוא מדגם KDX , מנוע הצעדים הינו חיצוני, ופועל על ידי מוט דחיפה חיצוני.

בפיאסטות לעיתים הוא עצלן בגלל ליכלוך חיצוני, בפיג'ו 205 עד היום לא נתקלתי בתופעה זו , זו לא בעיה אצלם, אלא אם הוא תקול.

 

מאוד יתכן שהוא תקול ויש צורך להחליפו, בתקווה שהפיקודים שהוא מקבל מאת המחשב ניהול מנוע תקינים.

 

ברכב הזה הבעיות ה"סטנדרטיות" הינן מתג מצערת TPS שפועל באופן שונה ממה שמכירים ברכבים אחרים, הוא מבצע פעולות "סמויות" נוספות כמו פיצוי על כך שאין בניהול המנוע הזה לא MAP סנסור ,ולא MAF סנסור!

 

הבעיה שאין להשיג מתגי מצערת כאלה ברוב חודשי השנה , אלא יחידות קומפלט משופצות, שגם אז לא כל אחת ממש מושלמת בלשון המעטה.

 

אפשרות לתקלה נוספת הינה חיישן חמצן, וחיישן טמפ' .

יש לוודא שאין דליפות ואקום, שלחץ הדלק תקין 0.8-1.1 באר, וששסתום קאניסטר תקין ואינו דולף, כמו גם פקודות (פולסי) הפעלתו מאת המחשב תקינים.

 

בכלל, לפי תיקון כלשהו ברכב, יש לחבר סקנר בתקשורת למחשב ניהול המנוע וגם חיבור הרכב למכשיר 4 גזים.

בהצלחה

 

 

בברכה

דני

 

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תודה רבה דני !

עכשיו ... שרשמת שאני צריך לחבר סקנר ...

זה דיאגנוזה לרכב ?... שמחברים אותו למחשב ובודקים חיישנים .?

 

"אפשרות לתקלה נוספת הינה חיישן חמצן, וחיישן טמפ' .

יש לוודא שאין דליפות ואקום, שלחץ הדלק תקין 0.8-1.1 באר, וששסתום קאניסטר תקין ואינו דולף, כמו גם פקודות (פולסי) הפעלתו מאת המחשב תקינים."

 

גם את כל הדברים האלו ... איך בודקים ..

מה נאי אומר למוסך שיעשה בשביל שיבדוק את כל הדברים הנ"ל..

ישנה בדיקה מסיומת שבודקים הכל ? או שצריך להגיד לו אחד אחד.

 

תודה שוב !

×
×
  • תוכן חדש...