Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם בגיר ארבעה הילוכים? בהנחה וכן, האם ניתן לנעול את ההילוך הרביעי? (לא ראיתי כפתור O\D).

 

ועוד שאלה: מה תפקידו של הכפתור (לא רק בקורולה) בצד הידית - הרי ניתן להעביר הילוכים איתו ובלעדיו - אז יש הבדל כלשהוא?

 

תודה לעונים.

 

וידוי: סליחה על השאלה המפגרת. את מס' הפעמים שיצא לי לנהוג על רכב אוטומטי ניתן לספור על יד אחת.

פורסם

אולי יש לה כפתור בגיר בצד אולי רשום בו (HOLD?), אז זה יכול להיות זה.

 

בקשר לכפתור שמזיזים הילוך זה סתם רק להזיז הילוך או שיש לך שני כפתורים כאלה?

 

האם בגיר ארבעה הילוכים? בהנחה וכן, האם ניתן לנעול את ההילוך הרביעי? (לא ראיתי כפתור O\D).

 

ועוד שאלה: מה תפקידו של הכפתור (לא רק בקורולה) בצד הידית - הרי ניתן להעביר הילוכים איתו ובלעדיו - אז יש הבדל כלשהוא?

 

תודה לעונים.

 

וידוי: סליחה על השאלה המפגרת. את מס' הפעמים שיצא לי לנהוג על רכב אוטומטי ניתן לספור על יד אחת.

פורסם
אולי יש לה כפתור בגיר בצד אולי רשום בו (HOLD?), אז זה יכול להיות זה.

 

בקשר לכפתור שמזיזים הילוך זה סתם רק להזיז הילוך או שיש לך שני כפתורים כאלה?

כפתור אחד.

 

אין O\D. האם הגיוני שלא ניתן לבטל הילוך רביעי?

פורסם

אם אין O\D אז אי אפשר לבטל הילוך רביעי למרות שבקורולה למיטב זיכרוני קיימים 2 לחצנים על בורר ההילוכים, כשאחד מהם הם ביטול הילוך אחרון ויש גם אינדיקציה בלוח שעונים.

 

למה בכלל צריך לבטל הילוך רביעי? בעליות תלחץ קצת בגז והגיר יוריד לבד הילך, בנוסף ניתן להעביר ידנית.

פורסם

גם אני כמעט בטוח שיש בקורולה את הלחצן OVER DRIVE/

אם אין O\D אז אי אפשר לבטל הילוך רביעי למרות שבקורולה למיטב זיכרוני קיימים 2 לחצנים על בורר ההילוכים, כשאחד מהם הם ביטול הילוך אחרון ויש גם אינדיקציה בלוח שעונים.

 

למה בכלל צריך לבטל הילוך רביעי? בעליות תלחץ קצת בגז והגיר יוריד לבד הילך, בנוסף ניתן להעביר ידנית.

פורסם

יש לנו קורולה כזאת בבית מהדגמים האלו, וכן יש לו את לחצן OVER DRIVEהוא ממש מתחת לכפתור שאיתו מוציאים מP

×
×
  • תוכן חדש...