Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסינים מכים שוב! Geely LG-1


FairlyEvident
שימו לב! השרשור הזה בן 6278 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כמו שאמרתי, נחכה ונראה.

על פי כל התחזיות מדובר לגבי הרכבים הסינים , במוצר איכותי.

לגבי הדאצה לוגן , הרכב הזה נבדק במספר פלטפורמות,עוד לא יצא לי לשמוע עליו ולו דבר אחד רע.

 

לגבי עצמי, אני לא אקנה לא זה ולא זה, את הרכב שלי אני לא מחליף.

זה כי כולם מתכחשים (כן, כן, גם היצרן) לרכב הזה...

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זוכרים מה אמרו הסקפטים לפני כמה שנים על יונדאי? ואיפה היא היום? במקום הראשון במכירות (מתחלפת עם מאזדה כל פעם). אני צופה בכל מקרה, עתיד מזהיר לסיניות מכיון שעם תג מחיר אטרקטיבי ואמינות חסרת פשרות (שאין לי ספק שתהיה כאן אצל הסינית) היא עתידה לגדולות. (אז מה אם אין לה חמישה כוכבי בטיחות). כנראה שגם התחום הזה סובל מדעות קדומות וחבל...

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצוינת זה לא מילה.

 

רוני, לפי הזכור לי מהסיפור של התהפכות הלוגאן, הייתה התנצלות על ההטעיה והודאה בכך שההתהפכות נעשתה במכוון. רואים בתמונות שפורסמו את מבטו של הנהג מופנה עם כיוון הגלגלים לצד ימין, כאשר הרכב על שני גלגליו השמאליים- ניסיון מכוון להפוך את המכונית.

 

מתוך Ynet:

רנו נגד ה-ADAC, תיק פתוח

זוכרים את התהפכות דצ'יה לוגאן במבחן הבטיחות של ארגון ה-ADAC ? ובכן, מאד יתכן וההתהפכות נגרמה כתוצאה ממחדל של הארגון הגרמני. מקורות המקורבים לרנו (איך לא?) הדליפו כי הארגון, יחד עם אנשי רנו ודצ'יה, מצויים בעיצומו של תהליך בוררות. נראה כי טענות רנו על כך שהמבחן לא באמת היה מקצועי, זכו לאישור. נראה כי ההתהפכות קרתה דווקא בעת ביצוע צילומי אקשן קיצוניים, ולא בעת מבחן. אותם מקורות מסרו כי בינתיים נערך "מבחן חוזר", לעיני ובהשתתפות פעילה של בוחני ADAC, שעבר בהצלחה ללא כל בעיות. אגב, המבחן עצמו "נעלם" בינתיים מהאתר הרשמי של ארגון הנהגים הגרמני.

0_m.jpg

דצ'יה לוגאן הפוכה. החקירה בעיצומה

וגם זה:

ה-ADAC, מועדון הנהגים הגדול באירופה, פרסם את מסקנות הבדיקה שערך נוכח התהפכות דצ'יה לוגאן בניסוי שערך. מהמסקנות עולה כי ללוגאן אין בעיית יציבות, וכי ההתהפכות ארעה בזמן צילומים ולא בתנאי הניסוי האמיתיים. עוד מגלה הבדיקה כי הסיבה להתהפכות היתה בלאי לצמיגים, שסבלו מכשל בחגורת המתכת.

dirty old man

need love too

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרי ברור שמה שכל יצרני הרכב לא רוצים - זה שיעתיקו 1 ל1 את המכוניות שלהם, הם יעשו הכל בשביל להכפיש, זה גם יוביל לירידת מחירים של כל היצרנים (כרגיל זה לא יהיה רלוונטי אלינו).בהחלט להיט הליסינג הבא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם מאחורה הרכב הוא שיעתוק של CTS, שימו לב לקימוט על הבגאג'..

בסה"כ נראה כמו אב טיפוס בנוסח חרק לCTS בגרסאת LITE זולה במיוחד ויפנית..

ועם מנוע 1.8 וכמה שאני מתאר לעצמי שהדבר הזה גדול.. הוא יזוז לאנשהו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תאמין לי, בגלל אנשים עם דעות קדומות כשלך - חרב בית המקדש... למה לשפוט ולהכפיש רכב מסויים על סמך מוצאו? לא נהגת עליו ואין לך מושג לאן הוא יזוז. אם מדברים כבר על מוצא, לינק לרמיזה על פן גזעני בפורום, בדיוק על אותו עיקרון: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=111191

תקראו את ה-3 תגובות האחרונות בשרשור.

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שכולם מכתירים אותה כלהיט הבא של השוק ו\או חברות הליסינג כדאי להבאיר כמה דברים.

המכוניות הסיניות היום זולות יחסית,כי הן מורכבות ידנית תוך היסתמכות על כוח עבודה זול,בדיוק כפי שהיה בצ'כייה ובדרום קוריאה לפני 20 שנה +-.

מאחר ומכוניות מודרניות אינן מיועדות להרכבה ידנית,והרכבה ברובוטים דורשת הרבה פחות כוח אדם,כך שהעליות מיתאזנות.

עקב העלייה העיקבית ברמת החיים בסין,החל ביקוש נירחב למכוניות בסיסיות ופשוטות בשוק נמקומי,כפי שקרה בדרום קוריאה למשל.

הפיתוח העצמי בסין עדיין בחיתוליו,והרבה מסורת מוטורית אין להם,כך שליצרנים הגדולים אין שום סיבה לדאגה,לפחות לא ב 20 שנה הבאות.

הסינים מציפים את העולם בעיקר במוצרים שבהם נידרשת עבודת כפיים רבה כגון הלבשה,ייצור צעצועים ומוצרי אלקטרוניקה בסיסיים.

ואל תשוו כלל בין יונדאי ליצרנים הסיניים;ליונדאי יש כמה מרכזי פיתוח מיתקדמים ברחבי העולם(גרמניי וארה"ב)ויקח לסינים עוד שנים רבות להגיע לרמתם של היצרנים מהשורה הראשונה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע מה איתך, אבל כשאני עבדתי בהייטק, כל הציפים שמפתחים פה,כל הכרטיסים \מעגלים אלקטרוניים, הכל היינו שולחים לייצור בסין ויותר מזה, בקרת איכות בסין הייתה הרבה יותר מחמירה באשר אצלנו.

 

כמו כן מרבית הרובוטים שבדקו את אותם ציפים, גם הם מיוצרים בסין.

http://www.export.gov.il/_Articles/Article.asp?ArticleID=3106&CategoryID=552&Page=1

 

נא לא להכליל, אני צופה עתיד מבטיח ליצרן הסיני , תוך 5 שנים מהיום השוק יהיה מוצץ ברכבים סינים.

 

מיליארד סינים לא טועים.

על קצה המזגל:

 

http://www.motobike.co.il/motobike/news/news.asp?id=3584&news_day=

 

http://www.rechev.net/zama/art_zama211.html

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן מדייק. היתרון הסיני העיקרי הוא בעלויות כח אדם זולות (דרך אגב, בשנה האחרונה מתקיים בשוק ההיטק הסיני תהליך ברור של עלייה בשכר, עקב הביקוש הרב).

 

במפעלי רכב עתירי רובוטיקה, לסינים אין כל יתרון מובהק. לראיה, יצרנים רבים מהמזרח הרחוק בוחרים להקים מפעלים בשוק היעד (ארה"ב בעיקר) למרות עלויות כ"א גבוהות, כיוון שבסופו של דבר המוצר זול יותר לצרכן (מסים מופחתים, חסכון בעלויות הובלה על גבי חצי עולם וכו').

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תצפו שהקוף המכוער הזה ירשים מישהו שחי במדינה שאינה עולם שלישי.

 

רוני תסתכל סביב על כל הישראבלוף, אנחנו חיים במדינת עולם שלישי.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בנצי. מצטער, אבל כשיש סוכנות של מאזדה, פולקסווגן, רנו ויונדאי בכל פינה, כמעט אף אחד לא יוציא את ממונו על זבל שכזה.

 

תן להם עשר שנים, הם יהפכו ליונדאי ובדיוק כמו שכולם קונים היו טלוויזיות ומסכי מחשב תוצרת סין, כולם גם יקנו מכוניות. אבל היום? תאמין לי, ראיתי את הסחורה שלהם, כאן ובמדינות נאורות אחרות, אין להם סיכוי. (ואל תתחילו איתי בקשר ל"נאורות" :wink: )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6278 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...