Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב המדובר הוא A3 שנת 02 (1.8T) והבעיה מופיעה רק בהנעה כשהמנוע קר לגמריי.

מה שקורה זה שהסל"ד דיי גבוה - 1300 בסרק, ונוטה לקפוץ בסביבות 200-300 למעלה ולמטה. בנוסף, זה גם מתבטא ברעידות חזקות של הרכב. צריך לציין שהבעיה נפתרת מעצמה לאחר דקה-שתיים מרגע ההנעה, ולאחר מכן הסל"ד יורד לנורמלי (800?) ומתייצב אפילו שהמנוע עדיין לא התחמם.

בבדיקה, אותר צינור ואקום שהיה קרוע והוחלף בחדש, אך הבעיה לא נפתרה.

 

אני לא יודע אם אפשר ללכת למוסך בכלל מפני שניתן לראות את התופעה רק על מנוע קר ולא נראה לי להשאיר את האוטו כל הלילה במוסף רק בשביל שהם יוכלו לראות את זה. יש למישהו רעיון ממה דבר כזה יכול לנבוע ?

פורסם
הרכב המדובר הוא A3 שנת 02 (1.8T) והבעיה מופיעה רק בהנעה כשהמנוע קר לגמריי.

מה שקורה זה שהסל"ד דיי גבוה - 1300 בסרק, ונוטה לקפוץ בסביבות 200-300 למעלה ולמטה. בנוסף, זה גם מתבטא ברעידות חזקות של הרכב. צריך לציין שהבעיה נפתרת מעצמה לאחר דקה-שתיים מרגע ההנעה, ולאחר מכן הסל"ד יורד לנורמלי (800?) ומתייצב אפילו שהמנוע עדיין לא התחמם.

בבדיקה, אותר צינור ואקום שהיה קרוע והוחלף בחדש, אך הבעיה לא נפתרה.

 

אני לא יודע אם אפשר ללכת למוסך בכלל מפני שניתן לראות את התופעה רק על מנוע קר ולא נראה לי להשאיר את האוטו כל הלילה במוסף רק בשביל שהם יוכלו לראות את זה.

 

אולי יתקנו לך את זה בשלט רחוק..... (..סתם)

בכל אופן, לוודא תקלה , צריך לראות אותה על חם, ולבדוק מה מראה הסקנר בזמן זה שהוא בעצם זמן אמת, כל השאר ניחושים, וניחושים לפעמים זה בסדר..

 

יש למישהו רעיון ממה דבר כזה יכול לנבוע ?

כן, אבל כך זה בניחושים:

חיישן טמפ' ,

או ,

יח' מנוע מצערת-חיישן מצערת ב"סרק", ו/או כל חלקיה,

או

מחשב ניהול המנוע,

או

סתם לעשות נקיון בית מצערת ותאי שריפה וחומר בדלק יכול להשפיע לטובה.

 

זהו בינתיים וזה לא הכל.

 

בברכה

דני

 

 

 

 

.

 

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

השארת הרכב במוסך ללינת ליילה כדי שיראו, ישמעו ויבדקו התקלה בזמן אמת, זאת שיטה מצוינת שחוסכת ניחושים, טעויות, החלפת חלקים סתמית וזריקת כסף לשווא.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
הרכב המדובר הוא A3 שנת 02 (1.8T) והבעיה מופיעה רק בהנעה כשהמנוע קר לגמריי.

מה שקורה זה שהסל"ד דיי גבוה - 1300 בסרק, ונוטה לקפוץ בסביבות 200-300 למעלה ולמטה. בנוסף, זה גם מתבטא ברעידות חזקות של הרכב. צריך לציין שהבעיה נפתרת מעצמה לאחר דקה-שתיים מרגע ההנעה, ולאחר מכן הסל"ד יורד לנורמלי (800?) ומתייצב אפילו שהמנוע עדיין לא התחמם.

בבדיקה, אותר צינור ואקום שהיה קרוע והוחלף בחדש, אך הבעיה לא נפתרה.

 

אני לא יודע אם אפשר ללכת למוסך בכלל מפני שניתן לראות את התופעה רק על מנוע קר ולא נראה לי להשאיר את האוטו כל הלילה במוסף רק בשביל שהם יוכלו לראות את זה. יש למישהו רעיון ממה דבר כזה יכול לנבוע ?

מלבד הרעידות שהזכרת , המצב נראה נורמלי לחלוטין .

רכב קר- סלד עובד על 1300 ויורד לנורמלי עוד לפני שהמחוג הגיע לאמצע . ---> נורמלי

JDM :twisted:

פורסם

1300 סל"ד "בהנעה קרה" זה אכן נורמלי, אך לא כשהוא מלווה בקפיצות.

אחד החברים העלה בעבר מאמר של מה לבדוק כשיש זיוף בסרק (משהו בנוסח "לפני שרצים להחליף מנוע צעדים..."). אני מציע לך לקרוא את זה ואולי תמצא תשובות \ פתרונות דרך אבחון ביתי.

 

השערתי - תתחיל לבדוק וואקום וצינורות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
1300 סל"ד "בהנעה קרה" זה אכן נורמלי, אך לא כשהוא מלווה בקפיצות.

אחד החברים העלה בעבר מאמר של מה לבדוק כשיש זיוף בסרק (משהו בנוסח "לפני שרצים להחליף מנוע צעדים..."). אני מציע לך לקרוא את זה ואולי תמצא תשובות \ פתרונות דרך אבחון ביתי.

 

השערתי - תתחיל לבדוק וואקום וצינורות.

 

איתמר.

אין שם מנוע צעדים, זוהי מצערת "אלקטרונית" , מנוע שמחובר לפרפר, הכבל גז אינו מזיז את המצערת.

 

דני

 

 

 

 

 

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...