Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות רדיו דיסק לאוטו ו2 רמקולים או קידמיים או אחוריים

על מה אתה יכולים להמליץ לי ? לא משהו יקר מידי אבל משהו סביר עם איכות

הייתי כבר אצל כמה מתקינים והכי זול שראיתי זה

ליאור מולטימדיה

בחיפה רח העמצאות (ברחוב של "הימיאים")

מישהו פעם קנה ממנו משהו

אשמח גם אם תמליצו לי על מקום לקנות ממנו או להתקין באזור הצפון

תודה מראש

פורסם

תקציב?[דבר במיספרים]

אני קניתי מטופ סאונד[להיום ליאור מולטימדיה]

הם מבינים עניין אבל המחירים שלהם מוזרים זאת אומרת יש מוצרים ודגמים שהמחירים שלהם טובים ביחס לשוק ויש מוצרים שהמחירים שלהם די יקרים מהרמה הכללית של השוק.

אני קניתי בזמנו סאב של קיקר מהם.

חבר שלי קנה קומפוננט של קיקר ,ומערכת משם.

צריך לדעת להתווכח ואז שימעון עושה מחיר..

תגיד לו שאתה גם מהפורום.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

כן להתחלה אבל השאלה איזה מערכת..[אוליי איזה פיוניר 1700+רמקולים פיוניר 240 פשוטים]

אם אתה חובב אודיו שעבורו פאנל בסיסי ואמין+רמקולים שרמתם הכללית ,טובה יותר מזו של רמקולים הבאים עם הרכב-אז בהחלט ב700 שח אתה יכול לצאת עם רמקולים ופאנל.

כללי, התקציב דל מאד לצורך פאנל ורמקולים ,אבל שוב אם הדברים הבסיסיים הללו יכולים לרצות אותך אז אין שום בעיה!

בכל אופן, מהכרות ראשונית שלי את שימעון,תבוא אליו עם כסף מזומן ותתווכח איתו קצת תעמוד לו על הראש והוא כבר יסתדר איתך .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

למה שלא תלך על יד שניה?

קשה למצוא מערכת חדשה במחירים שאתה מדבר עליהם...

אני במקומך הייתי מחפש ביד שניה ומוצא אולי משהו סביר....

 

 

סם.

פורסם

נכון שהמערכת די בסיסית כי אני מחפש משהו כזה בנתיים

עד שאני יתחיל להשקיע ברכב

אז כדאי לקנות מערכת ורמקולים סבירים לבנתיים

או לקנות מערכת טובה ויקרה בלי רמקולים (בנתיים המקוריים של החברה) וכל פעם להוסיף משהו איכותי?

פורסם

שמע, זו החלטה שלך אם לקנות עכשיו משהו שפוט, אח"כ למכור או לזרוק אותו וקננות אח"כ משהו טוב.

או לחילופין עכשיו תשקיע פרה פרה... וכך לא יתבזבז לך על החלקים ה"זמניים"...

 

 

סם.

פורסם

תלוי עם הצרכים שלך בשלב מאוחר יותר יעלו ויהיו בסטנדרטים גבוהים יותר ממה שפאנל הכי פשוט של פיוניר יכול להציע[הכוונה לMP3,יציאות למגברים,שליטה מלאה,פונקציות רבות וכו'.]

אם כן אז לטעמי את ה800 שח הללו תשקיע בפאנל מיד שניה של פיוניר [סידרה 7] ותחבר לרמקולים המקוריים ברכב[אגב באיזה רכב ושנה מדובר?]

ובהמשך תתחיל לאט לאט לצבור מזומנים ולהשתדרג[סאב,הגברות,אלמנטים וכו'

שוב בהנחה ואתה באמת כבר צופה בעתיד הקרוב שידרוג וסטנדרטים גבוהים יותר אצלייך בהשוואה למה שהם בימים אלו..

בהצלחה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אם אתה מסתפק ב4 רמקולים אז אתה לא צריך להשקיע יותר מידי את הכסף ברדיו דיסק.

קנה רדיו דיסק שקורא MP3 נחמד , יד שניה בסביבות 500 שקל , את שאר הכסף תשקיע ב6על9 לאחור ורמקול אובאלי רגיל לקדימה.

פורסם

טוב אז על איזה הד יוניט אתם ממליצים ?

עדיף שיהיה MP3 עם פאנל נשלף

וגם רמקולים כדאי לקנות ישר רמקולים קדמיים רגילים או קומפוננט ?

הבנתי שקומפוננט כולל קרוס אובר,מיד רינג' וטוויטר

אז ההתקנה שלו יותר יקרה ?

ומה ההבדל בין קרוס אובר פסיבי לאקטיבי?

פורסם
אשמח גם אם תמליצו לי על מקום לקנות ממנו או להתקין באזור הצפון

תודה מראש

דני זומרשטיין - מצת אור, רחוב יפו 100 חיפה.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

מצטער על ההקפצה

זה קצת דחוף לי ולא עניתם לי על השאלה

טוב אז על איזה הד יוניט אתם ממליצים ?

עדיף שיהיה MP3 עם פאנל נשלף

וגם רמקולים כדאי לקנות ישר רמקולים קדמיים רגילים או קומפוננט ?

הבנתי שקומפוננט כולל קרוס אובר,מיד רינג' וטוויטר

אז ההתקנה שלו יותר יקרה ?

ומה ההבדל בין קרוס אובר פסיבי לאקטיבי?

פורסם
אני רוצה לקנות רדיו דיסק לאוטו

 

לא רשמת איזה אוטו, וזה חשוב!

 

ו2 רמקולים או קידמיים או אחוריים

 

השאלה היא, אם יש כרגע איזשהם רמקולים שמותקנים ברכב, ואם כן , מה מצבם , ובכלל איזה סוג הם,

זה עלול לשנות את התשובה.

 

על מה אתה יכולים להמליץ לי ? לא משהו יקר מידי אבל משהו סביר עם איכות

הייתי כבר אצל כמה מתקינים והכי זול שראיתי זה

ליאור מולטימדיה

בחיפה רח העמצאות (ברחוב של "הימיאים")

מישהו פעם קנה ממנו משהו

אשמח גם אם תמליצו לי על מקום לקנות ממנו או להתקין באזור הצפון

תודה מראש

אם תענה לשאלות ,נוכל להתקדם

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...