Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומיאו 159- גזע חדש של אלפא !


alfa147-italia
שימו לב! השרשור הזה בן 6637 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בקשר לסטייל שלה, מכניסה את מזדה עם ה3 וה5 וה6 ואת הפורד עם הפוקוס וגם את הטויוטה לכיס הקטן! על מכונית כזאת אפשר לומר שהיא יפה! ללא פשרות! יפה מכל הבחינות! שיחקו אותה שם באיטליה.

יוסי.

מה הקשר למאזדה ? למאזדה אין סטייל... (רק ל-RX8 אולי).

 

B-TON:

"מנקודת המבט הישראלית לפחות סמל"ת (בניגוד לקמור) לא "מפחד" לצרף להיצע את הגירסה הידנית"

 

לך תזמין בימר ידנית... אף אחד לא יסרב לייבא לך.

Veni Vidi Vici

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עיצוב חיצוני נאה אבל לא יותר מזה, לא מחדשת מאום מה-156 שהיתה הרבה יותר מעניינית.

הפרונט נדוש ומופיע גם בבררה וגם בספיידר בצורה זהה (.אותם משטחי פח)

עיצוב פנימי מאד מאד פושר, משקל עצמי מופרז מאד מבטל את השיפור במנועים, כך שמקבלים ביצועים פושרים ביותר.

רמת המחירים גבוהה ומתחילה באיזור ה-30K יורו באירופה, ללא גרסאות בסיסיות כמו שהיו עם ה-156 מסבירים את חוסר ההצלחה במחירות עד כה.

גרסת הספורטוואגן נראית כמו סטיישן.

בקיצור, זה לא זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נאה ולא יותר מזה.

 

אם כבר דיברנו על סידרה 5 - העיצוב שלה פי כמה יותר נועז משל האלפא.

 

 

ואם כבר אתה מזכיר את העיצוב הנועז של הסדרה 5 החדשה, לפחות אלפא עושים עיצובים בטעם.

לא חוכמה נועז בלי סטייל.

Some days your the bug; Some days your the windshield

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גרסת הספורטוואגן נראית כמו סטיישן.
כאילו, דה?

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאילו, דה?

 

טל

הספורטוואגן הקודמת היתה הכל חוץ מסטיישן סטנדרטית.

היא לא היתה שימושית יותר מהגרסה הרגילה, לא היה לה נפח הטענה גדול יותר,אך הציעה עיצוב אפילו מוצלח וספורטיבי יותר מהסדאן.

 

אז אולי עכשיו תבין למה התכוון המשורר....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם כבר אתה מזכיר את העיצוב הנועז של הסדרה 5 החדשה, לפחות אלפא עושים עיצובים בטעם.

לא חוכמה נועז בלי סטייל.

על מה אתם מדברים , איך אפשר להשוות את הקווים החדים ולא זורמים האלה , שנראים כאילו

היא הורכבה מכמה חלקים לא קשורים , לעוצמה האלגנטית שה159 משדרת

בוא נשווה :

 

סדרה 5

 

5_04_2.jpg

 

אלפא 159

 

titul_alfa_159_42d21d2633bec.jpg

 

106-3-4083.jpg

Il Futuro ha un passato legendario

8C Competizione

 

Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2000

Alfa Romeo 75 1.6 Carb.1990

Lancia Dedra 1.6 1997

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

מעניינת ומעוצבת אבל לא ממש יפה...

הקווים החדים שסוגרים על הפנסים הקדמיים גורמים לאף להראות צר,

גם האחוריים לא משהו, כל קורדובה נראית כך היום.

מצד שני, גם שהיא סטטית היא נראית בתנועה ואת זה אני תמיד אוהב.

 

עם כל זה אני מעדיף אותה על פני ה-BMW.

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת שאין מה להשוות.

מצד אחד מכונית שעוצבה בעיקר כפשרה כדי לא להרגיז אף אחד עם ניסיון להיות גרמנית, כשהיא נשענת על עיצוב מוצלח של דה סילבה ורק מוחקת את המוטיבים המעניינים,

ומצד שני אחת מהיצירות היותר מאוזנות של הבאנגליזם, עם שפה של משטחים כ"כ מורכבת שאין טעם לנסות להסביר לך, מכונית ששלחה הרבה מעצבי רכב לחשוב על מה שהם עושים.

אני לא חובב מושבע של באנגל, ה-3 החדשה מאד פושרת, ה-7 תמיד היתה לי מוזרה, אבל ה-5, ה-Z4 וה-6 הם מהמכוניות היותר חשובות מבחינה עיצובית שיצאו בשנים האחרונות, מכוניות שהצליחו לחדש מבלי לשחזר וללעוס מוטיבים עיצוביים משנות ה-50.

מתוך היכרות קצת יותר מעמיקה של תהליכי העיצוב אצל אלפא וב.מ.וו, אני יכול להגיד לך שאין לאלפא היום את הכלים להתמודד עם יצרן כמו ב.מ.וו.

אם ה-159 היתה כ"כ מוצלחת, אז למה היא לא מצליחה למכור, אפילו לא באיטליה?

לעומת זאת ה-5 שולטת ללא עוררין בקטגוריה שלה כבר מספר שנים.

אולי הציבור האירופאי לא מבין....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים בהחלט עם z-man. ה 159 יפהפיה, ראיתי אותה בתערוכת ברצלונה לפני מס' חודשים, אבל אין בה שום התקדמות יחסית ל 156. ה 156 היא אמנם קלאסיקה מודרנית שכנראה לעולם לא תאבד את קיסמה, אבל מדובר במכונית שהוצגה לפני 9-10 שנים ! די עצוב שאלפא ממחזרים את אותו הדבר, ועוד עם נסיגה מסויימת.

 

מבחינתי, שבירת הכלים המוחלטת של ב.מ.וו היא חדשות מצויינות לעולם עיצוב הרכב (אפילו ה-7 המוזרה). העובדה שהמכוניות האלה גם נמכרות מצויין, אפילו אצלנו, מראה שזה גם מה שהציבור רוצה - חדשנות לא מחזור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הספורטוואגן הקודמת היתה הכל חוץ מסטיישן סטנדרטית.

היא לא היתה שימושית יותר מהגרסה הרגילה, לא היה לה נפח הטענה גדול יותר,אך הציעה עיצוב אפילו מוצלח וספורטיבי יותר מהסדאן.

 

אז אולי עכשיו תבין למה התכוון המשורר....

למה הוא התכוון - כן. מסכים - לא (זאת אומרת, רק עם חלק).

1. מסכים שהעיצוב של ה-156 ספורטוואגון היה נפלא, ומוצלח יותר מהסדאן (שגם לה לא חסר כלום).

2. איך היא תפקדה כסטיישן לא קשור לאיך שהיא נראית. ועל זה הדיון: "גרסת הספורטוואגן נראית כמו סטיישן", אמרת על ה-159 - ואני, אישית, לא רואה מה בעיצוב של ה-159 ספורטוואגון עושה אותה יותר סטיישן מה-156 ספורטוואגון. ראה תמונה מצ"ב של שתיהן. לעניות דעתי (גם) ה-156 נראית בהחלט סטיישן.

3. אבל אם כבר העלית את זה, ב-156 ספורטוואגון אפשר לקפל מושבים ולהגיע לנפח הטענה של 1,180 ליטר, לעומת 380 ל' בסדאן. זה בהחלט עונה להגדרה "יותר נפח הטענה" ו"יותר שימושית".

4. גם אני חושב שהעיצוב של ה-159 לא מוצלח יותר משל ה-156, ובודאי אינו קפיצת מדרגה כפי שהיה עם ה-156.

 

טל

Sportwagons.jpg

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני היחיד שחושב האוטו לא פרופורציונלי?

 

מכסה המנוע ארוך מאוד. והבגאז' קטן להחריד.

 

מאוד לא פרופורציונלי.. אני אישית מעדיף את ה156.

 

אור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האלפא החדשה נאה למרות שה-156 בהחלט עושה לי את זה יותר.

בהשוואה לבימר סדרה 5 אני לא מצליח למצוא הרבה נקודות לזכותה של האלפא.. הבימר פשוט נראית יותר טוב בכל זווית שהיא.

 

הערה אחת לגבי החישוקים של האלפא - חוסר השראה עיצובי כזה ממש מעצבן, וזו לא הפעם הראשונה - גם הבררה ממלאת אותי פיהוקים כשאני מסתכל על החישוקים.

לדעתי צריכים לשלוח את כלל יצרני הרכב המובילים בעולם לעבור קורס מזורז לעיצוב חישוקים אצל החבר'ה מבוואריה, שבלי שום בעיה אני מצליח להיזכר בחישוקים מדהימים שהם עיצבו בעשר השנים האחרונות.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת הקונספט אין הרבה הבדלים בין 2 הדורות של ה-SW, ההבדל הוא בפרטים והפרטים הם אלו שעושים את ההבדל.

השפה העיצובית של ה-159 היא הרבה יותר גיאומטרית ביחס ל-156 וביחס לאלפות בכלל (אם אני מתעלם משנות ה-80/תחיל ה-90 הקשות), וגם גרסת ה-SW "זוכה" לטיפול הגיאומטרי שלטעמי נראה גס וחסר את הנשמה שהיה בשפע בגרסה של ה-156,שם הדגם זכה לייחוד משלו ואכן הצדיק את שמו sportwagon..

שים לב איך המשטחים נטמעים בטבעיות ב-156 ומתכנסים לחלון אחורי קטן למדי, הטיפול בספוילר האחורי.

כל זה לא קיים ב-159, מהצד הקווים דומים עד זהות (איפה החדשנות???) אבל הטיפול בנפחים גס הרבה יותר.

מבחינת התהליכים שתי המכוניות הן דוגמא קלאסית ל-2 טזות שונות בעיצוב, ה-156 פוסלה בחומר ורק אח"כ יצרו את המודל הממוחשב לייצור, ב-159 רואים בברור שהמכונית עברה מעט מאד פאזות במעבר בין מודל ממוחשב לייצור.

יש היום מגמה ברורה שתהליכי עיצוב יקחו פחות זמן, לכן יש שימוש יותר במחשב והרבה פחות במודלי חימר, לכן קורה לא מעט שדגמים חדשים יותר נראים פחות טוב ופחות שלמים מהמודלים אותם הם מחליפים, לדוגמא פוקוס, 206-207, ולדעתי גם המרצדס S.

 

0746_4mg.jpg

 

159sportw.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6637 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...