Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק מ-2005 הם חזרו לייצר ביפן,כמו כן יש כמה שינויים מינורים ברכב.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם

אני לא מבין את זה אבל

הרי זה בא משיקולים כלכליים של היצרן לחסוך בכח עבודה. ניתעלם רגע מההרגשה שהיצרן חוסך עלינו

הרי גם ביפן יהיו אנשים שטויוטה תשלם להם מינימום (לפי אמות מידה יפניות) כדי שירכיבו לה את הרכב ויעשו את העבודה השחורה

וזה בעצם מה שהיא עושה בטורקיה משלמת מינימום (לפי אמות מידה טורקיות) לפועלים טורקים כדי שיעשו את אותה עבדוה שחורה ויהיו ממורמרים באותה מידה ויקבלו מינימום

וגם ככה הפיקוח מלמעלה הוא יפאני והחלפים הם גם יפאנים אז אני לא מבין מה הבעיה וההתנגדות שלנו ביגלל זה

וזה אפילו יותר זול לנו ביגלל שהמישלוח לא מגיע מרחוק

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
אני לא מבין את זה אבל

הרי זה בא משיקולים כלכליים של היצרן לחסוך בכח עבודה. ניתעלם רגע מההרגשה שהיצרן חוסך עלינו

הרי גם ביפן יהיו אנשים שטויוטה תשלם להם מינימום (לפי אמות מידה יפניות) כדי שירכיבו לה את הרכב ויעשו את העבודה השחורה

וזה בעצם מה שהיא עושה בטורקיה משלמת מינימום (לפי אמות מידה טורקיות) לפועלים טורקים כדי שיעשו את אותה עבדוה שחורה ויהיו ממורמרים באותה מידה ויקבלו מינימום

וגם ככה הפיקוח מלמעלה הוא יפאני והחלפים הם גם יפאנים אז אני לא מבין מה הבעיה וההתנגדות שלנו ביגלל זה

וזה אפילו יותר זול לנו ביגלל שהמישלוח לא מגיע מרחוק

פועל יפני זה לא פועל טורקי.

פועלים יפנים יעשו את העבודה הכי טובה שהם יכולים אפילו שהם מקבלים שכר מינימום.

 

ואם משווים בין פועלים.כל יצרני הרכב מיצרים מכוניות באנגליה אפילו שהמשכורות גבוהות באנגליה וערך המטבע שלהם עולה כל הזמן ,כי הם פשוט עושים עבודה יותר טובה.

המיפעל של ניסן באנגליה הוא המפעל הכי יעיל של החברה.

לארץ מביאים טויוטה קורולה מאנגליה

אייל

פורסם

ההבדל בין ההרכבה של הקורולה הטורקית ליפנית הוא בעיקר באחוז העבודה הידנית.

מאחר ושכר העבודה ביפן הוא בערך פי 20 מזה שבתורכייה,ההרכבה ביפן נעשית ע"י רובוטים,בזמן שבתורכייה אחוז ניכר של ההרכבה הוא ידני תוך היתבססות על כוח העבודה הזול.

מיפעלי היפניות באנגלייה הוקמו על מנת לעקוף את הגבלות הייבוא שהוטלו על היצרנים היפניים,אותו כנ"ל לגבי מיפעלי היפניות בארה"ב.

בשנות ה 80' החליט השוק האירופאי המשותף להגביל את מכסות היבוא של המכוניות היפניות לאירופה,על מנת למנוע הצפת השוק,ולכן החליטו היצרנים היפניים להקים מיפעלים בבריטנייה ובספרד.

המיפעל הטורקי של טויוטה הוקם בין היתר לענות על צורכי השוק התורכי המיתפתח,שהחל לעבור למכוניות מודרניות יותר מהטופאשים והטאונוס(קורטינה).

גם יונדאי הקימה מיפעל בתורכייה,ולרנו יש מיפעל שנים רבות שממוקם בעיר בורסה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

נכון מאוד.

 

לפי כתבות שקראתי , קווי הייצור של טויוטה ביפן מגיעים לכ90 אחוז אוטומטציה , לעומת כ30 אחוז במקרה הטוב בטורקיה.

 

חוצמזה מרגישים הבדל עצום באיכות ההרכבה. מנסיון.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
מישהו מוכן לשפוך לי קצת אור על הנושא?

האם קיימת קורולה בשבת 2004 שהיא יצור יפני?

למיטב ידיעתי דגם ה-GLI של הקורולה שיובא לארץ בשנת 2004 הוא מייצור יפני.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

ולגבי קורולה ראנקס (5 דל'), ייצור והרכבה באנגליה מאז ומתמיד.

פורסם
נכון מאוד.

 

לפי כתבות שקראתי , קווי הייצור של טויוטה ביפן מגיעים לכ90 אחוז אוטומטציה , לעומת כ30 אחוז במקרה הטוב בטורקיה.

 

חוצמזה מרגישים הבדל עצום באיכות ההרכבה. מנסיון.

טוב הבנתי

אבל עכשיו אני לא מבין למה לא עדיפה השקעה חד פעמית של רובוט ועוד כמה תוספות לתחזוקה שוטפת

על אדם שיש לו צרות שצריך שלם לו משכורות הרבה יותר גדולות מאשר ההוצאות של החברה על רובוט.

ומה גם לאדם יש מחלות וצרות אחרות ומכונה היא הרבה יותר גמישה גם לשעות עבודה מאשר בן אדם

ובכל זאת טויוטה מעדיפה ליצר בטורקיה

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

אתה רומז שאפשר להחליף אותנו ברובוטים שיעשו את כל סוגי העבודות, ולשלוח את כולם ללישכה?

 

בקשר לשאלתך, אני מניח שמדינה שמקימים בתחומה מפעל, נותנת מענק מסויים , כמו שישראל נתנה לאינטל שפתחה מפעלים בארץ, וחלק מההסכם וקבלת האישור הוא ליצור X מקומות עבודה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

דווקא בתור אחד נוהג מדי פעם בקורולה שהגיע מתורקיה (אחת מהראשונת)

 

ההרכבה בסדר גמור (לאחר ככמעט 4 שנים)

 

הבעיה זה לפעמים דווקא החלקים...

 

לדוגמא: הגה כח, סעפת יניקה וממיר שכבר הוחלפו באחריות (אגב הממיר בדגם מגיע כיחידה אחת עם מערכת הפליטה והאחרונה הוחלפה במלואה מהמנוע ועד הדוד האחורי).

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

היו הרבה שאמרו שלדגם הטורקי בלמים עם אורך חיים קצר, אבל חוץ מזה אני לא חושב שיש הבדל באיכות ההרכבה בין הדגם הטורקי ליפני.

 

אגב, מישהו יודע למה החליטו לייבא את הקורולה מיפן ממודל 2005? למה לא המשיכו לייבא אותה מטורקיה? הרי היבואן החליט להביאה מטורקיה מלכתחילה מטעמי מחיר לא?

פורסם
היו הרבה שאמרו שלדגם הטורקי בלמים עם אורך חיים קצר, אבל חוץ מזה אני לא חושב שיש הבדל באיכות ההרכבה בין הדגם הטורקי ליפני.

 

אגב, מישהו יודע למה החליטו לייבא את הקורולה מיפן ממודל 2005? למה לא המשיכו לייבא אותה מטורקיה? הרי היבואן החליט להביאה מטורקיה מלכתחילה מטעמי מחיר לא?

בעיית בלמים ידועה בכל קשת הדגמים והיא נכונה רק עבור בלמים מקוריים (רפידות השומרות על איכות הסביבה).

רפידות תחליפיות נשחקות הרבה יותר לאט והן אומצו באהבה בהרבה חברות ליסינג (לא ידוע לי לגבי איכות הבלימה שלהן)

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אותה שאלה בקשר ליאריס 2005 ???

 

יש לנו שתי מכוניות טויוטה יאריס- אחת סול והשנייה ורסו .

לפי הידוע לי הוורסו יוצרה ביפן, אך אינני בטוח בקשר לסול. מישהו במקרה יודע ?

×
×
  • תוכן חדש...