Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברת מורל ייצרה דרייברים לכמה חברות, ביניהן אקסטנט, מאקרום ופוניקס.

לי בזמנו היה סט של מקרום שהקביל להייבריד. הוופר והטוויטר מההיבריד והקרוס לפי דעתי היה של הפולס.

החברות עשו מין רמיקסים מהסטים המקוריים של מורל בכדי להוזיל עלויות ללקוח.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אני שונא להכנס שוב לוויכוחים האלה על אקסטנט זה דוטק או לא...

אבל, אנ שוב חוזר ואומר- זה לא!

לא חסרים אנשים שיש להם את הסט הזה תשמע ותשווה... ואז תוכל לקבוע...

נכון הוופר הוא אותו וופר, אבל הטוויטר שונה, וכמוהו גם הקרוס, שניהם טובים יותר משל הדוטק.

בברכה, שי.

שי שלום,

אני לא מתווכח, אני אומר.

השוואתי, שמעתי, כיוונתי,התקנתי.

מדובר על דוטק, רק עם קרוס בדרגה נחותה יותר מהדוטק MK2.

כלומר, הקרוסים הם זהים,אך הקרוס של ה"אקסטנט" הוא ללא מעגל ההנחתה כפי שנמצא בקרוס של הדוטק.

מעגל ההנחתה בקרוס MX-20 של הדוטק ,הוא מיועד לטוויטר(tweeter level attenuation), והוא בעל אופציית ברירה של :

1. +3 DB.

2. 0 DB.

3. - 3 DB.

 

וזה הדבר היחידי ש"חסר" בקרוס של האקסטנט, וזהו ההבדל היחידי בין הסטים.

 

בברכה,

ניר רביב

 

אגב, יש דגם אחד של XTANT שהוא זהה לדוטק(בעל אותו מנגנון הנחתה לטוויטר) בכל פרמטר וזה הדגם:XSC2.5 .

בפועל הוא אפילו לא נמכר בישראל.

מה שיש כרגע בישראל, נחות מהדוטק.נקודה.

under construction..

פורסם

מדובר על דוטק, רק עם קרוס בדרגה נחותה יותר מהדוטק MK2.

 

מה שיש כרגע בישראל, נחות מהדוטק.נקודה.

אני מקווה שזה יסיים את הנושא.

מספיק כבר עם ההמלצות של אנשים שרכשו אקסטנט , שילמו פי 2 מדוטק,

וקיבלו משהו נחות, והכי גרוע, ממשיכים להטעות אחרים.

לא צריך לשלם כפול , אפשר לרכוש מורל דוטק מלכתחילה.

ZZR

×
×
  • תוכן חדש...