Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני צריך המלצה למונובלוק 600-700w (בשני אוהם) בתקציב של 2000 עד 4000 שח.

רצוי שיהיה classD.

 

אודה לכל העונים והממליצים.

 

האם למישהו יש נסיון עם מונובלוק alpine mrd-m605 ? האם הייתם משלמים עליו 2500 שח ?

האם הוא יותר טוב או פחות טוב מ - HIFONICS BXi1206D ?

מישהו פעם הוריד hifonics לעבודה ב1OHM על סאב בודד ?

 

תודה רבה לכל מי שעונה.

פורסם
שלום,

אני צריך המלצה למונובלוק 600-700w (בשני אוהם) בתקציב של 2000 עד 4000 שח.

רצוי שיהיה classD.

 

אודה לכל העונים והממליצים.

 

האם למישהו יש נסיון עם מונובלוק alpine mrd-m605 ? האם הייתם משלמים עליו 2500 שח ?

האם הוא יותר טוב או פחות טוב מ - HIFONICS BXi1206D ?

מישהו פעם הוריד hifonics לעבודה ב1OHM על סאב בודד ?

 

תודה רבה לכל מי שעונה.

אני לא יודע מה יותר טוב, אני יודע שההיפוניקס הוא מגבר מעולה

יש לי 2 מגברים של היפוניקס:

1. BX605

2.BX1205D

שניהם מגברים מעולים,תאמין לי שהם עובדים קשה אצלי.:)

 

עובדים על בסיס יומי ב1 אוהם ולכן אני לא מבין את השאלה?

under construction..

פורסם

אז כך

אני אישית יש לי כרגע את המגבר של הייפוניקס 1201D ואישית לא מרוצה ממנו

הוא עובד בסדר ונותן כוח אבל יחסית למגבר הקודם שהיה לי שזה JL AUDIO 500/1 ההבדל עצום אם באיכות או בכוח

ה JL מוצהר כ 500 RMS בהתנגדויות מ 1.5-4 אום

בפועל המגבר מוציא קרוב ל 700-800RMS

אני ממליץ על ה JL AUDIO שהמחיר שלו חדש זה 3900

אבל ראיתי בפורום שיש אנשים שרוצים למכור את שלהם במחיר של 2400

מאוד מומלץ

ואני מאמים שאם הסאבים שלך יורדים ל 1 אום אז יש אפשרות לגשר אותם שיעבדו ב 4 אום והמגבר ירים אותם וינצל אותם עד הסוף

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

פורסם

הוא צריך 2 אום

 

ד"א

לאיזה סאב

 

מגבר מונו פניקס גולד 15.0 CLASS D

1000 RMS ב 2 אום

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

×
×
  • תוכן חדש...