Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. קראתי את כל הנושאים והשרשורים בנושא שהיו מעניינים אבל לא יצאתי מבין.

 

אז אני אשאל. הרכב הוא 306 1600 ידני שנת 2001

 

בספר הרכב באנגלית לאירופה ממליצים:

שמן מנוע: esso- ultra 10w40|ultra 5w30|ultron 5w40|ultron 0w30

שמן גיר: esso - essential esso gear oil bv 75w80 pr 9736.41

נוזל קירור: procor tm108/glysantin g33 or revkogel 2000

 

בספר הרכב בעברית לארץ:

שמן מנוע: שמן חצי סינטטי lubex 10w40

שמן גיר: lubex 75w-80w

נוזל קירור: "נוזל קירור מיוחד"

 

והשאלות הן:

1. למה בארץ הם רוצים לשים חצי סינטטי? עדיף סינטטי? להביא משהו ספציפי שאני רוצה או מה שישימו במוסך?

2. למה שמן גיר בחו"ל רב דרגתי ובארץ חד? האם להביא למוסך משהו ספציפי או שישימו סטנדרט?

3. האם יש איזה נוזל קירור איכותי שכדאי לשים או שמה שישימו לי במוסך מורשה הוא הכי טוב לאוטו?

4.בקיצור יש רצון להשקיע ולא לשים את הדרעק הסטנדרטי. השאלה אם יש טעם ומה.

פורסם

תשובה חלקית:

1. נוזל קרור - מקורי, הוא ממש לא דרעק.

2. שמן מנוע - חצי סינטטי מאיכות טובה (esso לדוגמא) יעשה את העבודה מצוין. אני אישית שם 10w40 של esso ומבסוט. כלכלית עדיף לקנות ולהביא למוסך. כמעט תמיד יצא לך יותר זול.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם
שלום. קראתי את כל הנושאים והשרשורים בנושא שהיו מעניינים אבל לא יצאתי מבין.

 

אז אני אשאל. הרכב הוא 306 1600 ידני שנת 2001

 

בספר הרכב באנגלית לאירופה ממליצים:

שמן מנוע: esso- ultra 10w40|ultra 5w30|ultron 5w40|ultron 0w30

שמן גיר: esso - essential esso gear oil bv 75w80 pr 9736.41

נוזל קירור: procor tm108/glysantin g33 or revkogel 2000

 

בספר הרכב בעברית לארץ:

שמן מנוע: שמן חצי סינטטי lubex 10w40

שמן גיר: lubex 75w-80w

נוזל קירור: "נוזל קירור מיוחד"

 

והשאלות הן:

1. למה בארץ הם רוצים לשים חצי סינטטי? עדיף סינטטי? להביא משהו ספציפי שאני רוצה או מה שישימו במוסך?

2. למה שמן גיר בחו"ל רב דרגתי ובארץ חד? האם להביא למוסך משהו ספציפי או שישימו סטנדרט?

3. האם יש איזה נוזל קירור איכותי שכדאי לשים או שמה שישימו לי במוסך מורשה הוא הכי טוב לאוטו?

4.בקיצור יש רצון להשקיע ולא לשים את הדרעק הסטנדרטי. השאלה אם יש טעם ומה.

אתה שואל ועונה גם יחד.

 

שים לב להמלצות :

1. באירופה , שם מזג האוויר שונה ממדינה למדינה - תאמין או לא - ממליצים על מספר סוגי צמיגויות , ביניהם גם האולטרה 10W-40 של ESSO, שהוא חצי סינטטי. מה ממליצים בארץ ? חצי סינטטי 10W-40 . לובקס הינו מותג של לובינסקי הנמכר במחיר מופרז למדי. לא אתפלא אם היצרן הוא ESSO. לא טרחתי לבדוק.

2. שמן גיר - בשני המקרים 75W-80. מה השאלה?

3. נוזל קירור - הנוזל המקורי הנמכר בארץ (TECHNIC) הינו מתוצרת PROCOR (ספק משנה של PSA).

4. רצון להשקיע יש. רצון לבצע חיפוש בפורום ולמצוא את התשובות לשאלות שנשאלו עשרות פעמים יש גם כן ?

פורסם
אתה שואל ועונה גם יחד.

 

שים לב להמלצות :

1. באירופה , שם מזג האוויר שונה ממדינה למדינה - תאמין או לא - ממליצים על מספר סוגי צמיגויות , ביניהם גם האולטרה 10W-40 של ESSO, שהוא חצי סינטטי. מה ממליצים בארץ ? חצי סינטטי 10W-40 . לובקס הינו מותג של לובינסקי הנמכר במחיר מופרז למדי. לא אתפלא אם היצרן הוא ESSO. לא טרחתי לבדוק.

2. שמן גיר - בשני המקרים 75W-80. מה השאלה?

3. נוזל קירור - הנוזל המקורי הנמכר בארץ (TECHNIC) הינו מתוצרת PROCOR (ספק משנה של PSA).

4. רצון להשקיע יש. רצון לבצע חיפוש בפורום ולמצוא את התשובות לשאלות שנשאלו עשרות פעמים יש גם כן ?

1. מספר סוגי צמיגויות אני מבין. אבל למה שם הם נותנים אופציה סינטטית וחצי סינטטית ופה רק חצי. האם בארץ יש יתרון כלשהו לחצי סינטטי או שהם רק מניחים שהקמצן הישראלי לא יהיה מעוניין.

2. אולי לא הבנתי נכון, אבל שם הם ממליצים רב דרגתי 75w80 ופה רשום 75w-80w כלומר חד דרגתי או זה או זה. אחרת w אחד מיותר אם זה שמן אחד.

3.אוקי אז זה הנוזל קירור המומלץ. עכשיו השאלה אם יש משהו יותר טוב או שבנושא הזה אין משמעות.

4.יש יותר מידי. האמת שביליתי שעות בקריאת השרשורים בנושא. שאלתי ספציפית מה שלא היה לי ברור

×
×
  • תוכן חדש...