Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

באיזה מהתאריכים הבאים אתם מעונינים לערוך מפגש ?  

62 הצבעות

  1. 1. באיזה מהתאריכים הבאים אתם מעונינים לערוך מפגש ?

    • 18.2.06
      13
    • 25.02.06
      23
    • 4.03.06
      18
    • 11.03.06
      8


פוסטים מומלצים

פורסם

באיקאה זה מקום פרטי יכולים להעיף אותנו משם ברגע שרק נגיע ,

בקיסריה זהו חוף ציבורי יש שם מלא מקום חנייה וגם שזה מטר מהחוף ואפשר לעשות על האש קרוב למכוניות ולמוסיקה וגם מי שיבוא לו יוכל להיכנס לשחות בים ביחד עם הסאב שלו :wink:

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נראה לי רעיון נחמד...

 

מפגש משוטף יכול להיות נחמד... אבל הפעם רק באו לא נדחוף את זה לכיוון שעה 12, אנשים צריכים לישון כמו שצריך, ביחוד אני...

front :kicker ks65.2 HU:jvc 810

woofer:soundstream r12sq 600rms

amp:hifonics titan 4ch, mono: solidaudio f10d

פורסם

אני חושב שלהיפגש בקיסריה בשעה 14:00 ולחברה מהמרכז נוכל להיפגש בשעה 13:00 מאחורי האצטדיון , אל תשכחו שעדיין מחשיך קצת מוקדם אז שנכול להינות מאור יום אי אפשר להיפגש מאוחר מידי .

פורסם

חברה בשעה 14:00 זה מאוחר מה קורה לכם בשעה 17:00 כבר חושך

 

מה אתם באים מרחוק ורק ל3 שעות ?

 

תהיו רציניים תגיעו עד שתבעירו אש עד שתשימו בשר יהיה כבר 16:00

ומה נשארה שעה ? זה לא שווה להגיע ל 3 שעות

 

אני מציע שנשאר אם השעה 12:00 ככה אנחנו יותר נהנה :-P

 

זה קורה פעם בה אז תגדישו לזה הרי זה לא כל שבועה

 

אז יום שישי אחד תבלו לא עד מאוחר לא יקרה שום דבר

 

תהיו רציניים כמה שיותר זמן יותר כייף:-P :-P :wink:

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם

במחשב שנייה אני חושב שאריק צודק , גם שעה 14:00 זה כבר מאוחר , להיפגש מוקדם הכי טוב

ולמי שלא הספיק להתעורר יכול להגיע יותר מאוחר , אבל שלא ייצא בסוף שכולם מגיעים מאוחר ואז לא עשינו בזה שום דבר .

פורסם

חברה תקבעו תאריך כמה שיותר מהר..

 

 

אישתי בעזרת השם צריכה ללדת:-) עוד כמה שבועות :-P (חודשיים) כמה שיותר מתקרב ככה יותר קשה

 

אז ייאאאלללההה תקבעו תאריך:-):-P

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם

לא לא עוד 3-4 שבועות שנתארגן טוב ושלא יהיה קירבה גדולה מידי למפגש שהיה...

 

שיהיה קצת פלפל והרבה חשק להגיע

(חוצמזה שאני בשלילה לחודש ואני לא יוכל להגיע עם הרכב שלי)

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

3-4 שבועות זה רחוק מדי

 

 

אני חושב שצריך לעשות את זה שבוע הבאה 25.2.06

 

בתנאי שיהיה מזג האוויר מצויין:-P

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם

אריק,

באמת לא צריך להשתגע עם הסמיכות של המפגשים. בעוד קצת פחות מחודש יש מפגש צפון של אוטופרט.

היה מפגשלפני שבועיים, היה מפגש השבוע, מפגש בעוד שבועיים ומפגש בעוד קצת פחות מחודש זה באמת יותר מדי. מאבד את כל הטעם שלו.

צריך עכשיו רגיעה קלה ואז נארגן מפגש צפונמרכז גדול ויפה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מה השבירת ראשים הזאתי?? יש את המפגש בצפון של אוטופארט - זה העיתוי והמיקום הכי נכון שיש!! תיהיו בטוחים שהצפוניים מגיעים, וגם חלק נכבד מהאנשים במרכז, ככה שהולך להיות משהו ענקי...!

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

מפגש בחוף הקשתות בהחלט מקום מתאים, יש שם מגרש חנייה ענק ומשם גם אף אחד לא יכול להתלונן על ההתקהלות (כמו באיקאה), רצוי לבוא לשם בשעה 13:00 בערך...


×
×
  • תוכן חדש...